اخبار داغ

امام جمعه شهر بهار گفت:

رابطه بین ایران و امریکا همچون رابطه گرگ و میش است

رابطه بین ایران و امریکا همچون رابطه گرگ و میش است
با توجه به سخنان وزیر امور خارجه کشورمان در مورد بدعهدی امریکا به متن برجام گفتگویی با امامام جمعه شهرهای بهار و صالح آباد داشتیم و نظر ایشان را در این مورد جویا شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، آنچه که رهبر ما در خشت خام دیدند دولتمردان ما در آئینه هم ندیدند. این مطلبی بود که امام جمعه شهر بهار در بیان اعتماد دولتمردان به تعهدات امریکا در برجام بیان کرد و گفت: حضرت آقا بارها در سخنانشان به این موضوع که امریکا قابل اعتماد نیست و اینکه امریکا قلدر و زورگوست و دشمن اسلام است اشاره کردند ؛ اما دولتمرادن ما این سخنان را نشنیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه،,

حجت الاسلام حاتم نیا ادامه داد: دلیل اینکه رهبر معظم انقلاب با تمام این حجت ها و براهین اجازه پیشروی سران کشور را دادند ، این بود که این افراد خود به طور آشکار به بدقولی امریکا پی ببرند و شکشان در مورد بدعهدی امریکا مشخص شود.

,

حجت الاسلام حاتم نیا ادامه داد: بنیان گذار کبیر انقلاب نیز بارها در سخنانشان درباره با رابطه با امریکا فرموده بودند که این رابطه همچون رابطه بین گرگ و میش است ، چرا که امریکا دارای خوی بلعیدن و ستمگری است و این رابطه هیچ آینده روشنی را در پی نخواهد داشت.

,

وی در توصیه به دولتمردان گفت: ما باید هم به منویات رهبری عمل کنیم و هم به تصریحات رهبری. سران کشور باید به سخنان رهبر که به طور صریح بیان می شود ایمان بیاورند و به آن عمل کنند . خط و مشی امام و رهبری باید نصب العین سران قرار گیرد؛ چرا که آزموده را دوباره آزمودن خطاست.

,

سران کشورمان در مورد امریکا خوش بینانه عمل کردند

,

سابقه امریکا نشان می دهد که سران این کشور هیچ گاه به قراردادهای خود پایبند نبوده و نیستند و اشتباه سران کشور ما نیز در این بود که به امریکا اعتماد کردند و خوش بینانه با آنها برخورد کردند. این سخنی بود که امام جمعه صالح آباد در پرسش به سوالی درباره تعهد امریکا  در عمل به برجام بیان کرد.

,

حجت الاسلام افتخاری با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه کشورمان در باره عمل نکردن امریکا به متن برجام گفت: پیش از این رهبر معظم انقلاب و بزرگان کشور در مورد احتیاط در برخورد با سران کشور امریکا و غیر قابل اعتماد بودن این کشور تذکر داده بودند ؛ اما مقامات کشور خیلی خوش بینانه جلو رفتند و در نهایت شاهد این بودیم که آنها خلاف وعده های خود عمل کردند.

,

حجت الاسلام افتخاری ادامه داد: این اتفاق  بر همگان روشن ساخت که نباید تجربیات گذشته را کنار گذاشت و باید از اتفاقات گذشته کشور درس گرفت و با درایت نگذاریم که اشتباهات گذشته بار دیگر تکرار شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه