اخبار داغ

مدیر کمیته امداد حاجی آباد:

بیش از سه میلیارد وام کارگشایی به مددجویان حاجی آبادی پرداخت شد

بیش از سه میلیارد وام کارگشایی به مددجویان حاجی آبادی پرداخت شد
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان حاجی آباد از پرداخت 224 فقره وام کارگشایی در سال گذشته خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مسیح الله مرادی ،مدیر کمیته امداد حاجی آباد  در گفتگو با  پیارم،با اشاره به شعار سال اظهار کرد:کمیته امداد شهرستان حاجی آباد به منظور رفع مشکلات معیشتی مددجویان این نهاد خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پیارم،,

وی اظهار داشت:در سال گذشته تعداد 224 فقره وام کارگشائی با اعتباری معادل سه میلیارد و 325میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد و اقشار آسیب‌ پذیر پرداخت شده است.

,

مدیر کمیته امداد حاجی آباد  با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای کمیته امداد در راستای حل مشکلات خانواده‌های تحت حمایت، پرداخت وام کارگشایی به آنها است، اضافه کرد: این وا‌م‌ها به منظور حل مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی، درمانی،ازدواج،مسکن غیرمددجو و… پرداخت می‌شود.

,

این مسئول  از پرداخت مبلغ 915میلیون ریال شهریه دانشجویان تحت پوشش این نهاد در سال  گذشته خبر داد و افزود:در سال گذشته به 148نفردانشجوی تحت پوشش امداد مبلغ915 میلیون ریال پرداخت شده است.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)حاجی آباد با اشاره به ارائه خدمات غیرمالی کمیته امداد به دانشجویان تحت پوشش تصریح کرد: کمیته امداد با برگزاری نشست‌های فرهنگی ویژه دانشجویان با محورهای مختلف سبک زندگی، ازدواج، خانواده و... نیز اقدام می‌کند.

,

وی یادآور شدد:در سال گذشته برای308 نفر از مددجویان تحت حمایت این شهرستان مبلغ چهار میلیارد و449میلیون و290هزار ریال از سوی این نهاد حق بیمه تامین اجتماعی پرداخت شده است.

,

مرادی با بیان اینکه ارائه خدمات درمانی و بهداشتی از جمله فعالیت‌هایی است که کمیته امداد در حمایت از مددجویان انجام می‌دهد، افزود: یکی از این فعالیت‌ها و خدمات جدید با رویکرد توانمندسازی و ایجاد امنیت اجتماعی، معرفی زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های خودکفایی به سازمان تامین اجتماعی و پرداخت حق بیمه برای آنها است به طوری که در سال گذشته برای308 نفر مبلغ چهار میلیارد و 449میلیون و 290هزار ریال پرداخت شده است.

,

وی با بیان اینکه سلامتی مددجویان یکی از مهم‌ترین سیاست‌های کمیته امداد است، تصریح کرد: بهره‌مند شدن از خدمات بیمه اجتماعی گام بلندی در راستای توانمندی و خوداتکایی مددجویان تحت حمایت است وهدف از اجرای این برنامه تامین امنیت اقتصادی برای آینده مددجویان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه