اخبار داغ

بازی دو سر باخت شیخ و دولتش؛

مهلکه ای که روحانی گرفتارش شد

مهلکه ای که روحانی گرفتارش شد
قالیباف دیروز توانست تا حدودی خود را نماینده و حامی قشر متوسط به پایین جامعه معرفی کند. قشری که چندان هم دل خوشی از روحانی نداشتند، اما در مقابل جهانگیری هر چه برداشت از سبد رای روحانی برداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زیتون، دست روحانی و دولت تدبیر خیلی زود تر از آن که فکرش می شد خالی ماند. مناظره اول را می توان اولین چالش نصف و نیمه روحانی در این چهار سال دانست که با آن مواجه شد. روحانی و معاونین و وزرایش در این مدت از تریبون یک طرفه هر گونه که خواسته بودند دولتشان را ترسیم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

مناظره دیروز تنها گوشه ای از ضعفهای دولت را به تصویر کشید. ضعفها و کاستی هایی که رئیس جمهورش توان پاسخگویی به آنها را نداشت و معاون اول هم با طرح موضوعات بی ربط همچون سیلی ماموران شهرداری فومن به زن دستفروش و ربط دادن به شهرداری تهران نشان داد چیزی در چنته ندارند.

,

قالیباف و جهانگیری چهره جنجالی و شاخص مناظرات روز گذشته بودند و توانستند نظر ها را به سمت خود بیشتر جمع کنند و روحانی هم منزوی ترین چهره این رویارویی بود. قالیباق تاخت و جهانگیری میدان های فرعی ایجاد کرد تا راه گریز داشته باشد و رئیسی هم در این دعوای 2 به تک توانست چهره ملایم و بی حاشیه از خود به نمایش بگذارد. اتفاقی که می تواند طی روزهای آخر همه چیز را دگرگون کند.

,

حرافی و حملات جهانگیری به قالیباف خیلی بیشتر از حملات قالیباف به دولت برای روحانی گران تمام خواهد شد. قالیباف دیروز توانست تا حدودی خود را نماینده و حامی قشر متوسط به پایین جامعه معرفی کند. قشری که چندان هم دل خوشی از روحانی نداشتند، اما در مقابل جهانگیری هر چه برداشت از سبد رای روحانی برداشت.

,

بعد از مناظره دیروز اکنون جهانگیری رشد قابل توجهی در بین اصلاحطلبان داشته و این یعنی قوت گرفتن موضوع عبور از روحانی . حامیان دولت به هیچ وجه میلی ندارند تخم مرغ های خود را در سبد رئیس جمهوری که توان دفاع از عملکرد دولتش را ندارد و به آمار و ارقام هم هیچ تسلطی نشان نمی دهد، بچینند.

,

اکنون مشخص شد چرا روحانی برای حضور کاندیدای ضربه گیر در کنار خود تردید داشت. نبود جهانگیری در مناظره دیروز میتوانست به مثابه مرگ زود هنگام رویا برای روحانی باشد و با اختلاف بیشتر رقابت را ببازد و بودن جهانگیری هم رقیب تراشی درون گفتمانی برای خود بود.

,

مناظره دیروز یک بازی دو سر باخت برای روحانی بود. همان اندازه که حملات قالیباف به ضرر روحانی تمام شد، دفاعیات جهانگیری از دولت هم برای او دردسر ساز خواهد شد. مناظرات پیش رو می تواند پرونده دولت روحانی را برای همیشه بچیند. جهانگیری و روحانی موضوعات و آمارهایی را مطرح کردند که پاسخ های بی برو برگشتی دارد و اکنون برگ برنده در دستان قالیباف است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه