اخبار داغ

مدارس سیاسی نشود؛

اداره کل آموزش پرورش بوشهر یا ستاد انتخاباتی روحانی+ عکس

اداره کل آموزش پرورش بوشهر یا ستاد انتخاباتی روحانی+ عکس
اگر قرار است با کسانی که در ساعت اداری برای نامزد خاصی تبلیغ می کنند برخورد شود چه کسانی این کار را خواهند کرد؛ همان هایی که خود مسئولیت ستاد نامزد خاص را بر عهده دارند، چگونه این مسئله ممکن است؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"،شمارش معکوس انتخابات شروع شده است و هر لحظه که به صبح 29 اردیبهشت ماه نزدیکتر می شویم تنور انتخابات داغ تر می شود و در این گرماگرم تبلیغات رفتارها و تحرکات انتخاباتی را شاهد هستیم که همه جامعه را به خود درگیر کرده است؛ چرا که سرنوشت چهار سال آینده کشور را مردم باید با سرانگشت خود رقم بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"،,

ستادهای تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری در شهرهای مختلف کشور یکی پس از دیگری با تشریفات خاصی راه اندازی می شود و رفته رفته شاهد تجمعات انتخاباتی گوناگونی در سطح کشور خواهیم بود.

,

در استان بوشهر نیز از اواخر هفته گذشته افتتاح ستادهای انتخاباتی کاندیداهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری استارت خورده و روزانه شاهد راه اندازی کانون های انتخاباتی با نام های گوناگون در سطح شهر هستیم.

,

اتفاقی که در راه اندازی ستاد انتخاباتی روحانی در بوشهر توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد حضور همگانی و بی سابقه مدیران اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در افتتاح این ستاد در شهرستان بوشهر بود.

,

در مراسمی "غلامرضا دانش فر" به عنوان رییس ستاد روحانی در شهرستان بوشهر معرفی شد و حکم خود را از محمد باقر سعادت رییس ستاد استانی روحانی دریافت کرد.

,

شاید بیشترین چیزی که در این مراسم توجه مخاطب را جلب می کرد حضور جمعی از  معاونین و مدیران اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بود؛ مدیرانی که همگی با روی کار آمدن روحانی و قلع و قمع مدیران سابق پست گرفته اند.

,

در این مراسم افرادی چون غلامرضا دانش فر معاون سواد آموزی مدیر کل، حسن قلندری معاون سلامت مدیرکل، عبدالناصر غلامی معاون نیروی انسانی مدیرکل، حسین درتاج معاون آموزش متوسطه مدیر کل، محمود حسنی توابع رییس سازمان دانش آموزی اداره کل، جاسم شجاع رییس اداره فرهنگی و هنری اداره کل و تعدادی از مدیران مدارس شهر بوشهر حضور داشتند.

, در این مراسم افرادی چون غلامرضا دانش فر معاون سواد آموزی مدیر کل، حسن قلندری معاون سلامت مدیرکل، عبدالناصر غلامی معاون نیروی انسانی مدیرکل، حسین درتاج معاون آموزش متوسطه مدیر کل، محمود حسنی توابع رییس سازمان دانش آموزی اداره کل، جاسم شجاع رییس اداره فرهنگی و هنری اداره کل و تعدادی از مدیران مدارس شهر بوشهر حضور داشتند.,

, ,

به راستی سیاست زدگی و حضور مدیران آموزش و پرورش در تبلیغات انتخاباتی چقدر با ماموریت های این نهاد آموزشی و تربیتی تطابق دارد؟

,

آیا مدیران محترم به اندازه حضور در بازی های سیاسی و سیاست زدگی، تلاش و حرکتی عملی در جهت افزایش کیفیت رتبه استان در کنکور سراسری و نیز افزایش کیفیت خدمات آموزشی و تربیت دینی دانش آموزان انجام داده اند؟

,

گرچه وزیر آموزش و پرورش گفته است که "به تمام مدارس ابلاغ کرده‌ایم حمایت و تبلیغات برای کاندیدایی خاص در انتخابات ریاست جمهوری در ساعات کاری ممنوع است" اما سوال اینجاست که چطور می شود یک ستاد قرق اداره کل آموزش و پرورش باشد و بعد توقع داشته باشیم برای یک نامزد در ساعت اداری تبلیغ نشود.

, گرچه وزیر آموزش و پرورش گفته است که "به تمام مدارس ابلاغ کرده‌ایم حمایت و تبلیغات برای کاندیدایی خاص در انتخابات ریاست جمهوری در ساعات کاری ممنوع است" اما سوال اینجاست که چطور می شود یک ستاد قرق اداره کل آموزش و پرورش باشد و بعد توقع داشته باشیم برای یک نامزد در ساعت اداری تبلیغ نشود.,

باید پرسید اگر قرار است با کسانی که در ساعت اداری برای نامزد خاصی تبلیغ می کنند برخورد شود چه کسانی این کار را خواهند کرد؟ همان هایی که خود مسئولیت ستاد نامزد خاص را بر عهده دارند، چگونه این مسئله ممکن است.

, باید پرسید اگر قرار است با کسانی که در ساعت اداری برای نامزد خاصی تبلیغ می کنند برخورد شود چه کسانی این کار را خواهند کرد؟ همان هایی که خود مسئولیت ستاد نامزد خاص را بر عهده دارند، چگونه این مسئله ممکن است.,

اما آنچه که شاید نه تنها دغدغه فرهنگیان و صاحب نظران، بلکه  نظر همه آحاد مردم شریف استان بوشهر است این خواهد بود که سیاست بازی های خاص  و به نفع جریانات، اشخاص و افراد خاص حرکت کردن، آموزش و پرورش  را از اهداف بلند و متعالی تعریف شده این نهاد در راستای اسناد بالا دستی، در مسیر واقعی توسعه از موفقیت چندانی بر خوردار نخواهد نمود.

,

, ,

البته بدیهی است که نباید از فضا و زیر ساخت های دولتی و روحیه پاک نوجوانان و جوانان هم در جانبداری از یک کاندیدای خاص در انتخابات سوء استفاده کرد و این امر در هر جای کشور محکوم است و مسئولین باید به شدت با این رفتارهای دون شأن به ویژه در این برهه زمانی برخورد قاطع کنند.

, البته بدیهی است که نباید از فضا و زیر ساخت های دولتی و روحیه پاک نوجوانان و جوانان هم در جانبداری از یک کاندیدای خاص در انتخابات سوء استفاده کرد و این امر در هر جای کشور محکوم است و مسئولین باید به شدت با این رفتارهای دون شأن به ویژه در این برهه زمانی برخورد قاطع کنند.,

امیدواریم مدیران آموزش و پرورش استان بجای حضور بی فایده خود در بازی های سیاسی،  قدری  بیشتر توجه خود را معطوف به مسائل و کمبودهای آموزشی و پرورشی استان و مناطق محروم نمایند که استان بوشهر از این وضع فلاکت بار در رتبه بندی های آموزشی بیرون آید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه