اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی احداث دبیرستان انرژی اتمی در قزوین

آغاز عملیات اجرایی احداث دبیرستان انرژی اتمی در قزوین
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان کرد: با پیگیرهای صورت گرفته، عملیات اجرایی احداث دبیرستان پسرانه انرژی اتمی در زمینی به وسعت 4 هزار مترمربع در پونک همزمان با هفته معلم شروع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین پیش از ظهر امروز(شنبه) در نشست خبری که به مناسبت هفته معلم در سالن جلسات اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: همه ما تلاش می‌کنیم تا کشور توسعه یافته و آبادی داشته باشیم و راه توسعه یافتگی هر کشوری توسعه آموزش و پرورش همان کشور است که این امر نیز در گرو توسعه یافتگی معلمان آن جامعه است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: براساس سند تحول بنیادین، ترویج فرهنگ عمومی تکریم معلمان در حفظ کرامت و جایگاه معلمان بسیار اثرگذار است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته معلم خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان یکی از برنامه‌های این هفته است که در این برنامه از 21 معلم نمونه استان و 254 معلم نمونه منطقه‌ای تقدیر می‌شوند همچنین از بین 21 معلم نمونه استانی یک نفر به عنوان معلم برگزیده کشوری معرفی شده است. 

نواختن "زنگ سپاس" همزمان با شروع هفته معلم
وی ادامه داد: حضور مسئولان آموزش و پرورش در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا در روز 12 اردیبهشت ماه، تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی متولدین 1330، تجلیل از فرزندان شهدای فرهنگی و برگزاری همایش پیاده‌روی فرهنگیان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است. 

قاسمی عنوان کرد: نواختن "زنگ سپاس" همزمان با شروع هفته معلم، تجلیل از کسانی که نیم قرن فعالیت فرهنگی داشتند با عنوان همایش تجلیل از مفاخر فرهنگی استان قزوین، دیدار فرهنگیان با مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری، تقدیر از معلمان نمونه استانی در جلسه شورای اداری استان از دیگر برنامه‌های این هفته است. 

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه پژوهش در فرهنگ اقوام و ملل در قزوین گفت: با برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته این نمایشگاه در روزهای 11 و 12 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: با پیگیرهای انجام شده و انجام مقدمات، هفته معلم عملیات اجرایی دبیرستان پسرانه انرژی اتمی در زمینی به وسعت 4 هزار مترمربع در پونک شروع می‌شود که این مدرسه دارای امکانات جانبی زیادی است. 

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود برای ساخت این مدرسه حداقل 15 میلیارد تومان نیاز باشد. 

قاسمی در ادامه گفت: شروع عملیات فاز اول مرکز درمانی در مهرگان با کمک 300 میلیون تومانی دکتر ذاکری از خیرین مدرسه ساز استان، آغار عملیات اجرایی توسعه مرکز رفاهی نواب با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان با مشارکت مردمی، افتتاح سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش استان از جمله پروژه‌های عمرانی در هفته معلم است.

وی با اشاره به برگزاری همایش تجلیل از نخبگان علمی استان تصریح کرد: این همایش به همت بنیاد البرز و با همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه و آموزش و پرورش، 13 اردیبهشت ماه همزمان با گرامیداشت هفته معلم برگزار در قزوین می‌شود. 

این مسئول در پایان با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش استان بیان کرد: ارتقای رتبه استان در مسابقات مختلف کشوری و صعود رتبه کنکور استان به رتبه 11، راه‌‎اندازی آزمایشگاه نانو، کسب رتبه‌ بین المللی در مسابقات قرآن، بهره‌برداری از 140 واحد آموزشی در 4 سال اخیر، راه اندازی 7 پژوهش‌سرای دانش‌آموزی و ایجاد موزه فرهنگ و آموزش از جمله اقدامات و خدمات آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه