اخبار داغ

واکنش شهروندان یاسوجی به اولین مناظره تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری

کاندیداها باید شفاف سازی کنند تا مردم قدرت تصمیم گیری داشته باشند+ تصاویر

کاندیداها باید شفاف سازی کنند تا مردم قدرت تصمیم گیری داشته باشند+ تصاویر
نخستین مناظره کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر جمعه با محوریت مسائل اجتماعی و فرهنگی با حضور شش کاندیدا برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس نخستین مناظره کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر روز گذشته با محوریت مسائل اجتماعی و فرهنگی با حضور شش کاندیدا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ,

پس از حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در سازمان صدا و سیما برای حضور در نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری با محوریت مسائل اجتماعی و فرهنگی، 6 کاندیدای ریاست جمهوری در چندین نوبت توانستند در مورد مسائل اجتماعی و فرهنگی به بیان دیدگاه های خود بپردازند. این مناظره دارای حواشی مختلفی هم بود که بیشتر در بحث های مطرح شده بین جهانگیری، قالیباف و روحانی به چشم می آمد. 

,
 
,
اولین مناظره انتخاباتی در فضای مجازی و در بین مردم واکنش هایی را به همراه داشت که بیشتر شامل احساس پیروزی طرفداران نامزدها و برخی حواشی پیرامون مناظره تلویزیونی بود.
,
 
,
در ادامه اظهار نظر شهروندان یاسوجی در مورد اولین مناظره نامزدهای انتخاباتی را می خوانید:
,
 
,
مناظره برای وعده وعید هست و تا عمل نباشد به نظر من همه این حرف ها حرف مفت است
, مناظره برای وعده وعید هست و تا عمل نباشد به نظر من همه این حرف ها حرف مفت است,

بهمن خادمی یکی از شهروندان یاسوجی  نظر خود در رابطه با مناظرات نامزاد های انتخاباتی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را اینگونه بیان کرد: مشکلات مردم آنقدر زیاد است که دیگر مناظرات دردی از آنها دوا نمی کند.

,

 وی گفت: مناظره برای وعده وعید هست و تا عمل نباشد به نظر من همه این حرف ها حرف مفت است.

,
, ,

 خادمی با اشاره به اینکه برخی نامزدها با انتقاد از دولت حرف های مغرضانه می زدند ،افزود: دیگر نامزدها خوب صحبت می کردند. دولتی ها در حد توان خود توانستند ارائه عملکرد چهار ساله خود را به خوبی بیان کنند عملکردی که 4 ساله گذشته راضی کننده بود.

,

مناظره های نامزدهای انتخاباتی بد نبود و دیروز واقعا ما را به یاد آقای احمدی نژاد انداخت

, مناظره های نامزدهای انتخاباتی بد نبود و دیروز واقعا ما را به یاد آقای احمدی نژاد انداخت,

آمنه پیشادست 26 ساله در گفت و گو با خبر نگار ما عنوان کرد: مناظره های نامزدهای انتخاباتی بد نبود و دیروز واقعا ما را به یاد آقای احمدی نژاد انداخت.

,
, ,

وی افزود: چیزی که مردم از این مناظره ها توقع دارند نقد منصفانه کاندیدا توسط یکدیگر است،نقدی علمی که بتواند در انتخاب مردم تاثیر گذار باشد و به نظر من تا حدودی مناظرات روز گذشته توانست این امر را محقق سازد به خصوص نقدهای که توسط آقای قالیباف وارد شد و به نظر من خوب توانست به مناظره تحرک ببخشد.

,

قطعا مردم از این طریق می توانند نامزدها را بهتر بشناسند و بهترین انتخاب را داشته باشند

, قطعا مردم از این طریق می توانند نامزدها را بهتر بشناسند و بهترین انتخاب را داشته باشند,

آرش پناهی یکی دیگر از شهر وندان یاسوجی گفت:مناظره نامزد ها خیلی خوب برگزار شد و قطعا مردم از این طریق می توانند نامزدها را بهتر بشناسند و بهترین انتخاب را داشته باشند.

,

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی اینکه یکدیگر را تخریب کنند کار خوبی نیست ،به جای این کار باید برنامه های خود را ارائه دهند تا تصمیم گیری برای مردم راحت تر باشد.

,
, ,

این شهروند یاسوجی عنوان کرد: آقای جهانگیری به حمایت از آقای رو حانی کاندیدا شده است و از طرفی آقایان رییسی و قالیباف هم همینطور در آخر شاهد کناره گیری دو تن از این چهار نفر هستیم .

,

باید شفاف سازی صورت گیرد تا مردم قدرت تصمیم گیری داشته باشند

, باید شفاف سازی صورت گیرد تا مردم قدرت تصمیم گیری داشته باشند,

حسین حجازی جوان یاسوجی در گفت و گو با ما افزود: در مورد موضوعاتی که در برنامه مناظره مطرح شد از طرف کاندیدا ها باید شفاف سازی صورت گیرد تا مردم قدرت تصمیم گیری داشته باشند.

,
, ,

وی گفت: شفاف سازی باید در زمینه های فرهنگی و اقتصادی درست و منطقی باشد ،مثلا وقتی می گویند فلان شخص  مفسد اقتصادی است ودر زندان با حکم اعدام به سر می برد باید در رابطه با اینکه این ثروت از کجا و در چه دولتی  رسیده و چه کسانی از او پشتیبانی کرده اند شفاف سازی شود تا مردم تصمیم درست بگیرند.

,

نقد هایی که در این مناظره ها شکل می گیرد باید علمی و حساب شده باشد

, نقد هایی که در این مناظره ها شکل می گیرد باید علمی و حساب شده باشد,

سحر یکی دیگر از بانوان یاسوجی با اشاره به داشتن صداقت در مناظره های انتخاباتی گفت:برای جلسه اول خوب بود و به نظر من در دور های بعدی مناظرات هیجان و نقد های بهتری صورت گیرد.

,

 وی عنوان کرد: نقد هایی که در این مناظره ها شکل می گیرد باید علمی و حساب شده باشد تا خدای ناکرده به تخریب کسی منجر نشود.گاهی وقت ها برخی مسائل در مورد عملکرد کاندید ها گفته شود بهتر استا تا مردم از این طریق بتوانند انتخابی با آگاهی داشته باشند.

,
, ,

این بانوی یاسوجی گفت: تنهای یکی دوتا از نامزدها توانستند نقد های خوبی از یک دیگر داشته باشندهرچند عده ای خواستند از تریبون مناظره ها برای ارائه عملکردی که در طی چهار سال گذشته وجود نداشت استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه