اخبار داغ

مشاور عالی شهردار چهاردانگه:

روزانه ۷۵ میلیون تن زباله در چهاردانگه تولید می‌شود

روزانه ۷۵ میلیون تن زباله در چهاردانگه تولید می‌شود
مشاور عالی شهردار چهاردانگه گفت: تولید زباله در شهر چهاردانگه روزانه ۷۵ میلیون تن است که این میزان برای شهری با جمعیت و وسعت چهاردانگه، ۳۰ تا ۳۵ میلیون در روز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از اسلامشهر خبر، ابراهیم خلیلی ظهر امروز در جلسه شورای معاونان شهرداری چهاردانگه اظهار داشت: معاونان و همکاران در شهرداری چهاردانگه در ارتباط با ویژگی‌های یک شهر پویا ، کشف راه‌های برندسازی شهرها و تفکر و پژوهش مطالعاتی داشته باشند. این موضوع نه تنها موجب افزایش درآمد شهر خواهد شد بلکه، بستری مناسب برای اشتغالزایی و پیشرفت اقتصادی منطقه و متعاقباً ارتقاء سطح علمی و فرهنگی شهر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اسلامشهر خبر,

وی ادامه داد: این سئوال را باید از خود پرسید «چگونه چهاردانگه را برند کنیم؟ الگوهای آن چیست؟»  تا بتوانیم با تمرکز بر روی یکی از خصوصیات و ویژگی‌های بارز آن، شهر  چهاردانگه را حداقل در میان شهرهای استان تهران و در نهایت در کل کشور تبدیل به یک برند کنیم و چه بسا دستیابی به نام جهانی دور از انتظار نخواهد بود.

,

مشاور عالی شهردار با انتقاد از تعدد پروژهای در دست احداث پیشنهاد داد: پروژه‌هایی که می‌توان به اتمام رساند را در ابتدای امر به سرانجام برسانیم، سپس دیگر پروژه‌ها را در دستور کار قرار دهیم.

,

خلیلی با بیان این‌که میزان تولید زباله در چهاردانگه یکی از معضلات بزرگ شهر است، متذکر شد: در چهاردانگه روزانه 75 میلیون تن زباله تولید می‌شود که استاندارد این امر برای شهری با جمعیت و وسعت چهاردانگه،  30 تا 35 میلیون تن در روز است. باید برای کاهش تولید زباله فرهنگ‌سازی کرد.

,

 

,

تشریح پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری چهاردانگه

, تشریح پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری چهاردانگه, تشریح پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری چهاردانگه,

قندهاری ، معاون عمرانی شهرداری چهاردانگه نیز طی سخنانی در این جلسه گزارش کاملی از پروژه‌های عمرانی و روند احداث آن ارائه کرد و گفت: سه پروژه مجتمع فرهنگی –ورزشی شهید همت ، شهدای گلشهر و شهید بهشتی تا 95 درصد پیشرفت داشته و با تامین هزینه‌ها به بهره‌برداری نهایی خواهد رسید.

,

گفتنی است ، جلسه شورای معاونان شهرداری چهاردانگه با حضور شهردار و جمعی از معاونان وی برگزار شد.

,

انتهای پیام/ 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه