اخبار داغ

رئیس بسیج ورزشکاران همدان خبر داد:

صعود به ارتفاعات بازی دراز توسط ورزشکاران همدانی

صعود به ارتفاعات بازی دراز توسط ورزشکاران همدانی
رئیس بسیج ورزشکاران همدان از صعود جمعی از ورزشکاران همدانی در قالب کاروانی به ارتفاعات بازی دراز خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی بابایی فر در گفتگو با خبرنگارهمدان ورزش گفت: همزمان با گرامیداشت عملیات آزادسازی بازی دراز و شهدای آن، 50 نفر از ورزشکاران و مدال ‌آوران همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش,

 

,

وی ادامه داد: در این سفر معنوی ورزشکاران همدانی از مناطق عملیانی مرصاد ، شهید بهشتی ، قراویز و در انتها به ارتفاعات بازی دراز صعود کردند و با رشادت‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس آشنا شدند . 

,

 

,

بابایی فر با اشاره به فعالیت های شهید شمسی پور در اعزام کاروان های راهیان نور بیان داشت: ورزشکاران همدانی که تجربه سفر با این شهید والامقام را به اکثر مناطق های جنگی داشتند برای زنده نگه داشتن یاد اسوه ورزش نام کاروان اعزام شده را شهید شمسی پور نامیدند و روایتگران نیز با بیان خاطرات وی یادش را زنده نگه داشتند .

,

 

,

گفتنی است: عملیات ظفرمند بازی دراز در اردیبهشت ماه 1360 از سوی رزمندگان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی تیزپروازان هوانیروز کرمانشاه که در راس آنان خلبان شهید شیرودی حضور داشت، انجام و در هشت روز عملیات دلاورانه، ارتفاعات بازی دراز از چنگال متجاوزان رژیم بعثی خارج و دشمن با تحمل هزاران کشته و صدها اسیر و انهدام تانک‌ها و تجهیزات نظامی مجبور به عقب‌نشینی آن شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه