اخبار داغ

شبیه ترین فرد به اولاند!

شبیه ترین فرد به اولاند!
دست های لرزان روحانی در مناظره عصر دیروز، کارنامه خالی وی و اعتماد به نفس پایینش در دفاع از عملکرد خود را بر همگان برملا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ارومیه،مناظره دیروز نخستین تجربه مواجهه مستقیم روحانی با منتقدینش بود. وی بالاخره پس از ۴ سال در اختیار داشتن تریبون های یک طرفه بالاخره در مقابل دیدگان مردم به چالش کشیده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از ندای ارومیه،مناظره دیروز نخستین تجربه مواجهه مستقیم روحانی با منتقدینش بود. وی بالاخره پس از ۴ سال در اختیار داشتن تریبون های یک طرفه بالاخره در مقابل دیدگان مردم به چالش کشیده شد., ندای ارومیه,

در طی این ۴ سال رفتار روحانی همواره بیش از یک رئیس جمهور به کاندیدای انتخابات ۹۶ شباهت داشته است. وی از هر فرصتی برای تقدیر از عملکرد خود استفاده کرده و هر تلاشی برای نقد و هر درخواستی برای پاسخگویی را با توهین و تحقیر پاسخ داده است.

,

اما دست های لرزان او در مناظره عصر دیروز، اعتماد به نفس پایینش در دفاع از عملکرد خود و کارنامه خالی اش را بر همگان برملا کرد.

,

عملکرد منفعلانه و ضعیف روحانی در این مناظره حتی مورد توجه برخی رسانه ها و چهره های اصلاح طلب نیز قرار گرفت.

,

از این پس زمزمه های عبور اصلاح طلبان از روحانی و بحث کناره گیری وی به نفع جهانگیری بیشتر از سوی اصلاح طلبان به گوش خواهد رسید.

,

همزمان بحث راه اندازی ستادهای انتخاباتی جهانگیری نیز توسط اصلاحات مطرح شده است.

,

اکنون می توان دلیل فرار روحانی از مناظره و رای منفی نمایندگان دولت به پخش زنده مناظرات را در جلسه ستاد تبلیغات انتخابات کشور راحت تر درک کرد.

,

ظاهرا تحلیل ها و پیش بینی های چند ماه های گذشته در رابطه با شباهت روحانی و فرانسوا اولاند، روز به روز به واقعیت نزدیک تر می شود.

,

روحانی در ۴ سال ریاست جمهوری خود توجه ویژه ای به اولاند داشته و همواره سعی کرده در برقراری روابط دوستانه با او پیش قدم باشد.

,

اولاند رئیس جمهوری است که برخلاف وعده های انتخاباتی اش فرانسه را با سیر صعودی معضل بیکاری، کاهش قدرت خرید مردم و افزایش کسری بودجه مواجه ساخت و با تصمیم بر عدم شرکت در دور بعدی انتخابات به یکی دیگر از روسای جمهور تک دوره ای فرانسه تبدیل شد.

,

حالا با شرایطی که برای روحانی پیش آمده باید او را “شبیه ترین سیاستمدار به اولاند دانست”. او تصمیمی سخت پیش رو دارد، پذیرفتن شکست و انصراف به نفع جهانگیری یا ریسک کردن و ماندن در انتخاباتی که روز به روز احتمال باخت در آن بیشتر می شود؛ باختی که همراهان اصلاح طلب او را سال ها از قدرت اجرایی دور خواهد کرد!

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه