اخبار داغ

معاون امور اقتصادی استاندار زنجان:

محصولات کشاورزی استان زنجان بسته‌بندی مناسبی ندارد/توسعه صادرات بخش کشاورزی مورد توجه قرار گیرد

محصولات کشاورزی استان زنجان بسته‌بندی مناسبی ندارد/توسعه صادرات بخش کشاورزی مورد توجه قرار گیرد
معاون امور اقتصادی استاندار زنجان با تاکید بر عدم بسته بندی مناسب در بخش کشاورزی گفت: محصولات کشاورزی استان زنجان بسته‌بندی مناسبی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا، رحیم عصفوری امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی با اشاره به اینکه در سال گذشته در استان زنجان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اقدامات خوبی انجام شده است اظهار کرد: در بخش صنعت تکمیل زنجیره فولاد برنامه‌هایی را در نظر گرفته بودیم که پیشرفت‌های خوبی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی نیز سال گذشته پیشرفت‌های خوبی داشتیم تصریح کرد: در صنایع تبدیلی که کارخانه‌های بسیار خوبی داشتند غیر فعال بود ولی سال گذشته این واحد‌ها راه اندازی شد.

,

عصفوری با اشاره به اینکه در استان زنجان تولید میوه بیش از نیاز و مصرف استان است افزود: تولید میوه بیش تر از نیاز استان است و باید برای بسته بندی و تجارت آن فکری داشته باشیم.

,

وی با اشاره به جدی بودن بحث بیکاری در استان عنوان کرد: موضوع اشتغال و بیکاری مبحث اساسی در استان است و نباید شعار گونه با این مسئله برخورد شود چرا که شعار سال نیز تولید و اشتغال است.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار زنجان بیان کرد: هم در بخش صنعت و هم در بخش کشاورزی نسبت به متوسط کشوری از باب اشتغالی که ایجاد شده رتبه بالاتری داریم.

,

وی با اشاره به اینکه تلاش خوبی در سال 95 برای تولید و اشتغال در استان زنجان انجام شده است اظهار داشت: سال گذشته کار گروه تولید فعالیتی که در بخش اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال انجام داده است قابل تقدیر است.

,

عصفوری با اشاره به پیشرفت بخش صنعت در سال گذشته عنوان کرد: در بخش فولاد و آهن خوشبختانه پیشرفت خوبی داشتیم ولی در تولید مس پیشرفت خوبی حاصل نشده است و باید پیگیری شود.

,

وی با اشاره به فعالیت‌های صنعت و معدن در حوزه تولید روی عنوان کرد: کشور‌هایی که سرب و روی را از ما خریداری می‌کنند در کارخانه‌های دیگر به محصولات دیگر تبدیل کرده و دوباره ما آن محصول را خریداری می‌کنیم و باید به این موضوع توجه داشته باشیم.

,

معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استاندار زنجان با اشاره به توسعه احداث گلخانه ها در استان زنجان ابراز کرد: در بحث احداث گلخانه ها در استان زنجان وضعیت خوبی نداریم و در احداث گلخانه‌ها در استان زنجان از برنامه عقب هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه