اخبار داغ

توقیف 2 میلیارد و 860 میلیون کالای قاچاق در بهار

توقیف 2 میلیارد و 860 میلیون کالای قاچاق در بهار
فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری 12 نفر قاچاقچی و توقیف 2میلیارد و 860 میلیون ریال قاچاق کالا در شهرستان بهار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  نافع، سرهنگ بزرگعلی نوری در تشریح این خبر گفت: در ادامه اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا و تقویت ایست بازرسی های مقطعی و کنترل محور های مواصلاتی، کارکنان انتظامی  شهرستان بهار از ابتدای اردیبهشت ماه تاکنون موفق به توقیف 6 محموله قاچاق کالا و دستگیری 12 قاچاقچی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

این مقام انتظامی در ادامه افزود: این محموله ها حاوی 18 دستگاه لوازم خانگی قاچاق خارجی به ارزش 450 میلیون ریال، تعداد 967 ثوپ البسه خارجی و قاچاق با ارزش 300 میلیون ریال، تعداد 181 قلم انواع تجهیزات کشاورزی خارجی با ارزش 370 میلیون ریال، تعداد 182 راس احشام خارجی و غیر بهداشتی با ارزش 1 میلیارد و 270 میلیون ریال، بیش از 40 تن کود غیر بهداشتی با ارزش 100 میلیون ریال، قریب به یک تن مغز گردو خارجی و قاچاق با ارزش 370 میلیون ریال بوده است.

,

فرمانده انتظامی شهرستان بهار در خاتمه با  قدردانی از مردم فهیم بهار به خاطر تعامل ارزنده با پلیس از شهروندان خواست که در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره 110 تماس و پلیس را در جریان بگذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه