اخبار داغ

رمز گشایی از سناریوی تخریب جبهه مردمی نیروهای انقلابی؛

انقلابی هراسی؛ تدبیر غرب گرایان در نفی آرمان های انقلاب

انقلابی هراسی؛ تدبیر غرب گرایان در نفی آرمان های انقلاب
به راستی غرب گرایان از چه مولفه هایی می هراسند که اینچنین انقلابی هراسی را در دستور کار خود قرار داده اند؟ پاسخ این پرسش با اندک تأمل در رویکردهای گفتمانی و انقلابی کاندیدای جبهه انقلاب قابل فهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق، تبلیغات کاندیداهای دوازدهمین دورۀ انتخابات ریاست جمهوری به اوج خود نزدیک شده است و هر یک از نامزدهای انتخاباتی نگاه گفتمانی خود را در معرض قضاوت مردم قرار می دهند، در این بین رسانه ها مجازی در قالب لیدر اصلی نامزدهای انتخاباتی ایفای نقش می کنند، لیکن نکتۀ تأمل برانگیز این است که رسانه های مرتبط با جریانات اصلاح طلب و لیبرال و حامیان جریان سیاسی حاکم در دولت همه ظرفیت های رسانه ای خود را در تخریب چهرهای انقلابی و ارزشی به کار گرفته اند که البته حجم تخریب فراگیر علیه جبهه انقلابی از گستردگی خاص و ویژه برخودار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اما به راستی غرب گرایان از چه مولفه هایی می هراسند که اینچنین انقلابی هراسی را در دستور کار خود قرار داده اند؟ پاسخ این پرسش با اندک تأمل در رویکردهای گفتمانی و انقلابی کاندیدای جبهه انقلاب قابل فهم است.

,

در گام نخست باید گفت اشرافیت از جمله خصایص ذاتی غرب گرایان به شمار می رود از این رو جماعت اصلاح طلبان، خود را از اشرافیت ستیزی جریان انقلابی پنهان نکرده و تخریب را شدت بخشیدند.

,

لذا رویکرد جبهه انقلاب در محرومیت زدایی و فقر زدایی که در نوع خود ارتقای مردم گرایی و فساد ستیزی و افزایش یارانه ها به چند دهک پایین و اقشار آسیب پذیر جامعه را در پی دارد به مذاق برخی خوش نیامده است و در این زمان به تخریب جریان انقلابی و کم رنگ خواندن انتخاب اصلح می پردازند.

,

, , ,

از سوی دیگر فساد ستیزی و تأکید بر اصلاح ساختار کشور برای فساد زدایی از سوی جبهه انقلاب در حالی است که دولتمردان، صاحبان حقوق های نجومی را ذخایر انقلاب نامیدند؛ از این رو حامیان حقوق های نجومی که جای پای برخی از ثروت های نامشروع آنها در برخی رسانه ها به کار گرفته شده است، جبهه انقلاب را نیز از تیر تخریب و توهین خود بی نصیب نخواهند گذاشت، به ویژه انکه تشخص عیار گفتمان انقلابی در انطباق با آرمان های امام و رهبری به خوبی در برخی جریان ها مشهود است.

,

نگاه ارزشی جریان انقلابی که منطبق بر مردم گرایی امام(ره) و رهبری است به مذاق برخی منتقدان این جریان که در دستکاری بسیاری از آمارهای اشتغال فعلی و دولت قبل[1]  ید طولایی دارند و به انحاء مختلف عدم شفاف سازی این دولت را در مولفه هایی همچون برجام …به منصۀ ظهور رسانده است به هیچ عنوان طبق میلشان نخواهد بود.

,

لازم به ذکر است تأکید بر کار و تلاش و همچنین اشاعه آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، به نوعی دیپلماسی غرب را به تکاپوی تخریب جریان انقلابی در کشور انداخته است؛ از این رو نفی تحقیرهای پسابرجامی و تقبیح گره زدن همۀ مشکلات اقتصادی مردم به برجام و بیگانگان از یک سو، همه و همه خشم لیبرال ها و قائلان به عکس یادگاری با ایرباس را به همراه دارد.

,

آری افق نگاه گفتمان پیشرفت در اندیشۀ جریان انقلابی به درستی تلفیق سیاست، علم و اقتصاد را نوید بخش تحول شگرف در تحقق اقتصاد مقاومتی می خواند زیرا تحقق این مهم زمینه ساز اقتدار سیاسی و اقتدار اقتصادی و در نهایت تحقیر هیمنۀ پوشالی آمریکا خواهد شد.

,

با این تفاسیر و با تأمل در گفتمان جریان انقلابی می توان دریافت آموزه های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مولفه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در آراء و اندیشه های این چهرۀ انقلابی به خوبی منعکس شده است لذا تخریب و توهین اصلح طلبان  و حامیان دولت، بی حساب و کتاب نیست بلکه برآمده از یک حرکت تشکیلاتی و جریانی برای ادامۀ حیات غرب گرایان در بالاترین ارکان قدرت در نظام اسلامی است.

,

آنچه باید مد نظر همگان قرار گیرد این است که در  انتخابات، با مطالعه شاخص های انتخاب اصلح مد نظر رهبر معظم انقلاب، در راهی صحیح حرکت کنند.

,

[1] mshrgh.ir/715381

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه