اخبار داغ

آیت الله نوری همدانی:

مردم حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند

مردم حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات داشته باشند
مرجع تقلید شیعیان با اشاره به فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات از ارزش بالایی برخوردار است که مردم وظیفه دارند حضور پرشور و مشاکرت حداکثری داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سایت قم فردا، آیت الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با رئیس ومعاونان بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس اظهار داشت: خداوند جهان آفرینش را با نظم خاصی آفریده است و آسمان ها را با مواد مختلف ربط و پیوند است که باید از آن درس توحید بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سایت قم فردا,

 وی با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر رضای الهی افزود: دنیا فانی است و باید با عمل صالح و با استفاده از نعمت های الهی آخرت را بسازیم.

,

 مرجع تقلید شیعیان با اشاره به فرا رسیدن میلاد امام حسین(ع) بیان داشت: امام حسین (ع) عاشورا و قیام است، انقلاب اسلام شعاع و پرتویی از جریان عاشورا دارد که باید ادامه دهنده این راه روشن باشیم.

,

 آیت الله نوری همدانی گفت:  همان گونه که شهدا برای در راه دفاع از حق به جنگ دشمنان  رفتند ما هم باید در نبرد با دشمنان همانند شهدا عمل کنیم امروز مهم ترین وظیفه ما عمل به وصیت نامه شهدا و ادامه راه آنان است.

,

 استاد سطوح عالی حوزه علمیه افزود: دشمنان اسلام را محدود کردند و به مقابله با آن پرداختند اما امام راحل با انقلاب اسلامی به مقابله با اهداف شوم دشمن پرداخت و به اسلام پرو بال داد.

,

وی افزود: اولین رکن انقلاب اسلام قرآنی است که بسیار مهم است و همواره باید به اسلام ناب توجه کنیم، امر به معروف و نهی از منکر و از ارکان اساسی اسلام هستند.

,

 مرجع تقلید شیعیان بیان داشت: امروز دشمنان، اسلام آمریکایی و انگلیسی را ایجاد کردند که باید اسلام ناب را نشر و گسترش دهیم وبه مقابله با این هدف شوم دشمن بپردازیم.

,

 آیت الله نوری همدانی با اشاره به فرا رسیدن انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات از ارزش بالایی برخوردار است که مردم وظیفه دارند حضور پرشور و مشاکرت حداکثری داشته باشند.

,

 استاد سطوح عالی حوزه علمیه افزود: سوریه و عراق و یمن ولی فقیه ندارند و اگر یک نفر همانند امام خمینی(ره) در این کشورها حضور داشت موفق می شدند.

,

 وی افزود: باید قدرت های جهان بدانند که امروز همانند دیروز نیست و ملت های جهان بیدار شدند، جمهوری اسلامی رعب و وحشت را در دل ستمگران گذاشته است، جنبشی که از سوی مستضعفان شروع شده در حال گسترس و امید بخش است و به وعده خداوند نزدیکتر می شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه