اخبار داغ

بخشدار مرکزی هرسین:

همه 215 نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستا در بخش مرکزی هرسین تأیید صلاحیت شدند

همه 215 نفر داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستا در بخش مرکزی هرسین تأیید صلاحیت شدند
بخشدار مرکزی هرسین از تأیید صلاحیت همه 215 نفر داوطلب پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا در بخش مرکزی شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیوانگاه، یازدهمین جلسه هیأت اجرایی بخش مرکزی شهرستان هرسین با حضور بخشدار مرکزی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,

 

,

در این جلسه ولی دارایی نیا بخشدار مرکزی هرسین طی سخنانی اظهار داشت : انتخابات نمونه بارز مردم سالاری دینی و تجلی افکار عمومی مردم در جامعه دموکراسی کشور است که با مشارکت سیاسی خود نظام جمهوری اسلامی را در پیشبرد اهداف خود یاری می نمایند.

,

 

,

وی افزود : همه 215 نفر داوطلبین ثبت نام شده  در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در بخش مرکزی شهرستان هرسین تأیید صلاحیت شده اند.

,

 

,

بخشدار مرکزی تصریح کرد : برای انجام انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در بخش مرکزی شهرستان هرسین 28 شعبه در نظر گرفته شده است که شامل 27 شعبه سیار و 1 شعبه ثابت می باشد.

,

 

,

بخشدار مرکزی هرسین ادامه داد : تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم با حضور حداکثری مردم در بخش مرکزی هرسین اندیشیده شده است و در حوزه اجرایی انتخابات نیز از افرادی امین ، متعهد و وفادار به نظام جمهوری اسلامی استفاده خواهد شد.

,

 

,

دارایی نیا همچنین با اشاره به نقش رفتارهای قومی و قبیله ای در انتخابات تصریح کرد : قومیت گرایی در امر انتخابات مزایای مثبتی همچون ایجاد حس همبستگی و افزایش سطح مشارکت سیاسی در بین مردم را به دنبال دارد و نباید گذاشت این اتحاد و همبستگی از مسیر اصلی خود منحرف و پیامدهای مخرب آن فضای دوستی و همدلی را در بین مردم تضعیف کند و به یک آفت تبدیل شود.

,

 

,

بخشدار مرکزی هرسین در پایان سخنانش از اهالی روستاهای این بخش خواست از رفتارهای قومی که اثرات منفی را برای آنان بدنبال خواهد داشت خودداری کنند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه