اخبار داغ

رئیس شورای شهر بندرعباس :

بافت فرسوده 48 درصدی بیانگر رکود اقتصادی در بندرعباس است

بافت فرسوده 48 درصدی بیانگر رکود اقتصادی در بندرعباس است
رئیس شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: ۴۸درصد از شهر بندرعباس را بافت فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی را شامل می شود که نشان از رکود اقتصادی شهر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از هرمز،پرویز سالاری، رئیس شورای شهر بندرعباس در جمع خبرنگاران گفت: اعضای شورا شهر از تفکرات سیاسی مختلفی برخوردار بودند اما از همان ابتدا سعی بر این بود تا گروه بندی سیاسی تاثیری بر تصمیم گیری اداری شورا نداشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,


وی افزود:زمانی که ما وارد شورای شهر بندرعباس شده ایم بودجه شهرداری بر 170 میلیارد تومان بود وهیچ بودجه ای در بحث کارهای پژوهش وجود نداشت.

,
,


رئیس شورای شهر بندرعباس تصریح کرد:بیش از 70 درصد بودجه های فرهنگی به تیم فوتبال شهرداری اختصاص پیدا کرده بود که با اصلاح آن 50 درصد به حوزه ورزش بانوان اختصاص یافت همچنین اعتبارات آموزشی در این مدت  10 برابر افزایش یافت.

,
,


سالاری راه اندازی شوراهای اجتماعی محلات را  مهمترین مصوبه شورای شهر بندرعباس دانست و  اظهار کرد: با این کار درهر محله ای یک کتاب یا شناسنامه نوشته شد که در روز شورا رونمایی خواهد شد.

,
,


وی با اشاره به دیگر اقدامات شورا شهر با کمک شهرداری و راه شهرسازی افزود: برخی از محلات که به نام بنیاد مستضعفان بود که سند زمین ها به صورت رایگان به خانواده های بی بضاعت واگذار شد.

,
,


سالاری تاکید کرد: ۴۸درصد از شهر بندرعباس را بافت فرسوده و سکونتگاه های غیررسمی را شامل می شود و در بعضی از مناطق شهر نیز شاهد ساخت و ساز های غیر قانونی هستیم که نشان از رکود اقتصادی شهر است.

,
,


رئیس شورای شهر بندرعباس یادآور شد: در سال گذشته  کار احداث فرهنگسرای رسانه به پایان رسید که به دلیل کمبود اعتبارات تجهیز ساختمان ناتمام مانده است.

,
,


سالاری خاطرنشان کرد: تمامی مصوبات شورای شهر بندرعباس جمع آوری شده و آماده چاپ است و بزودی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه