اخبار داغ

با حمایت تشکل‌های حوزوی؛

فرزند حوزه در مسیر پاستور

فرزند حوزه در مسیر پاستور
مردمی بودن، ساده زیستی و نفی اشرافیت، داشتن روحیه استقلال‌طلبی و نداشتن وابستگی به قدرت‌های خارجی ازجمله ویژگی‌های است که حوزویان رئیسی را به روحانی ترجیح دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت قم فردا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی یکی از جدی‌ترین گزینه‌های ریاست جمهوری در انتخابات 29 اردیبهشت می‌باشد، انتخاباتی که کارنامه ضعیف دولت فعلی به‌خصوص درزمینهٔ اقتصاد و معیشت مردم نگاه‌ها را به سمت گزینه‌های جدید بیشتر کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا، , قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

رئیسی که هم‌اکنون تولیت آستان قدس رضوی می‌باشد، با شعار کار و کرامت و محرومیت‌زدایی وارد عرصه انتخابات شده و این روزها از حمایت نهادها و تشکل‌های حوزوی برخوردار است.

,

حمایت اکثریت اعضای جامعه مدرسین از رئیسی

, حمایت اکثریت اعضای جامعه مدرسین از رئیسی,

آیت‌الله محسن فقیهی یکی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به برگزاری جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: دیروز جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد و اکثریت اعضا بر حمایت از حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری تأکید کردند.

,

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه اکثر اعضای جامعه مدرسین حضور داشتند که در جمع‌بندی مقرر شد از حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی حمایت شود.

,

حمایت مجمع نمایندگان طلاب قم از حجت‌الاسلام رئیسی

, حمایت مجمع نمایندگان طلاب قم از حجت‌الاسلام رئیسی,

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم نیز از کاندیداتوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اعلام حمایت کرد.

,

در جلسه اعضای کمیسیون سیاسی و روسای مجامع استانی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به‌اتفاق آرا از کاندیداتوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی به‌عنوان نامزد اصلح اعلام حمایت کرد و ایشان را دارای شایستگی لازم برای ریاست جمهوری اسلامی ایران تشخیص داد.

,

بر اساس این گزارش در این جلسه اعلام شد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی دارای سابقه اجرایی و مدیریت موفق بوده است و به‌عنوان مدیر انقلابی در میان حوزویان شناخته می‌شود و از کارنامه درخشانی برخوردار است، به همین منظور مجمع نمایندگان به‌اتفاق آراء ایشان را به‌عنوان فرد اصلاح انتخاب می‌کند.

,

از دیدگاه ما همه کاندیداهای که از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند، افراد صالح هستند، اما پس از برگزاری جلساتی که با اعضای کمیسیون سیاسی و روسای مجامع استانی مجمع برگزار شد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی را به‌عنوان اصلح برمی‌گزیند.

,

مردمی بودن، ساده زیستی و نفی اشرافیت، داشتن روحیه استقلال‌طلبی و نداشتن وابستگی به قدرت‌های خارجی ازجمله ویژگی‌های است که اعضا به آن معترف‌اند در وجود حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی وجود دارد.

,

یکی دیگر از ویژگی‌های فرد انقلابی با عنایت به بیانات مقام معظم رهبری می‌توان پرهیز از سیاست زدگی عنوان کرد که این شاخصه نیز در شخصیت حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی به‌خوبی پیداست.

,

حمایت جامعه روحانیت مبارز از رئیسی

, حمایت جامعه روحانیت مبارز از رئیسی,

 این در حالی است که با توجه به اخبار رسیده به حمایت جامعه روحانیت مبارز از رئیسی قطعی است که می‌توان برگ برنده وی در برابر دیگر کاندیدای روحانی در بین 6 نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری دانست.

,

حسن روحانی با توجه به حضور 4 ساله در مسند قوه مجریه نتوانست در انتخابات پیش رو حمایت حوزویان را با خود به همراه داشته باشد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه