اخبار داغ

برگزاری همایش تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در ورزقان

برگزاری همایش تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در ورزقان
به همت امور اجتماعی و امور بانوان فرمانداری شهرستان ورزقان همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آنا خبر، به همت امور اجتماعی و امور بانوان  فرمانداری شهرستان ورزقان همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آنا خبر،,

در این همایش که با حضور مسئولان شهرستانی وتعداد 500 نفر از  اولیا و مربیان و دانش آموزان برگزار گردید، موسوی معاون فرماندار شهرستان ضمن خیرمقدم، به ارائه آمار در خصوص آسیب های اجتماعی مطرح و موجود در شهرستان و لزوم برنامه ریزی و تشکیل کارگاه های آموزشی جهت پیشگیری از آنها پرداختند. همچنین حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مهدوی امام جمعه شهرستان نیز به عوامل بروز ناهنجاری هادر بین جوانان اشاره و بیکاری را عامل اصلی ناهنجاریها برشمردند.

,

در ادامه سرکار خانم دکتر ارغوانیان به صورت مجزا به ارائه مباحث روانشناختی به وجود آورنده ناهنجاری ها و علل آنها برای خانواده ها و دانش آموزان پرداختند. ایشان در خصوص آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد( مضرات شیشه، ترامادول) و مهارتهای زندگی از جمله کنترل خشم، همسرداری، تربیت فرزندان سواد رسانه ای و نحوه استفاده و کنترل آنها مطالب مفیدی بیان نمودند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه