اخبار داغ

دادستان آبیک اعلام کرد:

انجام ۵ مورد تخلف انتخاباتی از سوی کاندیدای شورای شهر و روستا

انجام ۵ مورد تخلف انتخاباتی از سوی کاندیدای شورای شهر و روستا
دادستان آبیک اعلام کرد: از مجموع کاندیداهای شورای شهر و روستای شهرستان آبیک 5 مورد تخلف انجام دادند که هیچ پرونده‌ای در این باب تشکیل و ثبت نشد و متخلفان طی تذکر کتبی متعهد شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید احمدزاده دادستان عمومی و انقلاب آبیک در گفت‌وگو با  نگاه آبیک با اشاره به  تخلفات انتخاباتی کاندیدای شهر و روستا اظهار کرد: تبلیغات کاندیدای شوراها پیش از موعد مقرر تخلف است و دادستانی با نظارت دقیق بر تحرکات تبلیغاتی کاندیدها این موضوع را پیگیری می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگاه آبیک,

وی با اشاره به تبلیغات زودهنگام برخی از کاندیدای شهر و روستای شهرستان آبیک تصریح کرد: تخلف انتخاباتی زودهنگام توسط برخی کاندیدها اتفاق افتاده که خود افراد این تخلف را انجام نداده‌ بلکه طرفداران آن‌ها این تخلف را انجام داده‌اند.

,

احمدزاده در ادامه عنوانکرد: از مجموع کاندیداهای شورای شهر و روستای شهرستان آبیک ۵ مورد تخلف انجام دادند که هیچ پرونده‌ای در این باب تشکیل و ثبت نشد و متخلفان طی تذکر کتبی متعهد شدند که مطابق قوانین و مقررات عمل کنند.

,

دادستان آبیک با بیان آمادگی کامل دادستانی برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی شورای شهر و روستا بیان کرد: دادستانی آبیک کابینه‌ای جهت فعالیت انتخاباتی شوراها تشکیل داده است که با رصد فضای مجازی و حقیقی نظارت دقیقی بر فعالیت و تبلیغات انتخاباتی دارند.
وی در ادامه افزود: دادستانی در این امر از همکاری و توان دیگر نهاد‌ها از جمله نیروی انتظامی و هسته ی سایبری ستاد پیشگیری استفاده خواهد کرد.
این مسئول خبر داد: دادستانی ۱۸ اردیبهشت جلسه توجیهی و آموزشی با حضور تمامی نامزدها و کاندیدای شورای شهر و روستا تشکیل خواهد داد که در این جلسه نزدیک به ۴۰۰ نفر به همراه رئیس ستادها حضور خواهند داشت.
احمدزاده با اشاره به اخلاق انتخاباتی کاندیدها توصیه کرد: کاندیدای محترم شهر و روستا از توهین و اهانت به یکدیگر خودداری کنند تا فضای سالمی برای انتخابات داشته باشیم و دادستانی این رویکرد را دنبال خواهد کرد تا انتخاباتی سالم و با نشاط برگزار شود.

,
,
,
,

وی در پایان افزود: مردم و هوادارن محترم کاندیدای شورای شهر و روستا بدور از هرگونه حواشی و تنش به فعالیت‌های انتخاباتی در موعد مقرر بپردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه