اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان:

۴۰ درصد از شبکه توزیع برق هرمزگان فرسوده است/ ۳۵هزار مشترک هرمزگانی به اداره برق بدهکارند

۴۰ درصد از شبکه توزیع برق هرمزگان فرسوده است/ ۳۵هزار مشترک هرمزگانی به اداره برق بدهکارند
مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان با بیان اینکه بالغ بر ۴۰ درصد شبکه های توزیع برق استان فرسوده است،اظهار کرد: نوسازی شبکه فرسوده برق استان نیازمند اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیارد تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛محمد ذاکری، مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به نقش اساسی صنعت برق در اقتصاد خرد و کلان گفت:برق  نقش بسزایی در تولید و اشتغال دارد از این رو با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال این  صنعت زیربناییبیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان,

وی با بیان اینکه در سال 95 بالغ بر یک هزار و ۴۲۷ دستگاه ترانسفورماتوربه مجموعه شبکه های توزیع برق اضافه شده است ،اظهار کرد:در سال گذشته  ۱۹ هزارو ۷۷۱ مشترک به مشترکین استان هرمزگان افزوده شده همچنین  ۱۹هزار و ۳۳۹ دستگاه چراغ به مجموعه چراغ های معابر استان افزوده شده است.

,

ذاکری تصریح کرد: در حال حاضر ۲۵۶ هزار دستگاه چراغ در سطح معابر استان وجود دارد و شبکه برق استان در سال گذشته افزایش ۵۲۲ کیلومتری داشته است.

,

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان با اشاره به اینکه  در سال گذشته بالغ ۷میلیارد و ۹۱۶ کیلووات ساعت انرژی فروخته شده از کاهش 2/5 درصدی تلفات برق در استان خبر داد ، افزود: تلفات انرژی در سال95 نسبت به سال قبل خود  از ۱۵.۷ درصد به درصد به ۱۳.۳۲کاهش یافته که انتظار می رود در سال جاری تلفات برق را به زیر ۱۲ درصد برسد.

, مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان,

وی از وند کاهشی خاموشی ها در استان خبر داد و تاکید کرد: این عدد در استان از ۵ دقیقه در روز سال92 به متوسط ۳.۷ دقیقه در روز رسیده است.

,

ذاکری مجموعه مطالبات شرکت توزیع از مشترکان سراسر استان را ۲۴۰ میلیارد تومان براورد کرد و گفت:۱۱۰میلیارد از بدهی شرکت توزیع مربوط به ارگان های نظامی مسقر در استان است که آموزش و پرورش،کشاورز، مخابرات و بیش از ۳۵هزار مشترک خانگی به شرکت توزیع برق در هرمزگان بدهکار هستند.

,

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان با بیان اینکه بالغ بر ۴۰ درصد شبکه های توزیع برق استان فرسوده است،خاطرنشان کرد: نوسازی شبکه فرسوده برق استان نیازمند اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیارد تومان است.

, مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه