اخبار داغ

مشکلات سرخ‌پوشان تمامی ندارد؛

دست خالی قلعه‌نویی برابر سپاهان/ جوانان تراکتور به صف شدند

دست خالی قلعه‌نویی برابر سپاهان/ جوانان تراکتور به صف شدند
تراکتورسازی در غیاب 4 بازیکن کلیدی خود برابر سپاهان به میدان خواهد رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز در شرایطی در هفته بیست و نهم لیگ‌برتر مقابل میزبانش سپاهان اصفهان صف آرایی می‌کند که 4 بازیکن کلیدی خود را در اختیار ندارد و به سان بسیاری از دیدارهای نیم‌فصل دوم با مشکل کمبود بازیکن روبرو است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

محمد نوری، شهرام گودرزی و کرار جاسم سه هافبک سرخ‌پوشان به علت محرومیت در این بازی غائب هستند، ضمن اینکه لوسیانو ادینیو نیز همچنان مصدوم است و تیمش را در سفر به اصفهان همراهی نکرد.

,

در این بین، خبر خوشحال کننده برای نماینده تبریز رسیدن محمد ایرانپوریان و محمدرضا اخباری به مسابقه امروز است؛ این دو بازیکن که از مصدومیتی کهنه رنج می‌برند، با تشخیص کادر پزشکی تیم تراکتورسازی می‌توانند در صورت صلاحدید کادرفنی به میدان بروند.

,

بدین ترتیب قلعه‌نویی که در دور برگشت فصل جاری لیگ‌برتر با محرومیت تراکتورسازی از بازار نقل و انتقالات 4 بازیکن خود را از دست داده و به واسطه آن تیمش را با تغییرات بسیار کم به میدان فرستاده است، امروز نیز تنها 9 بازیکن از یاران اصلی و بزرگسال خود را در اختیار دارد!

,

با این وجود، این اتفاق برای تراکتورسازان توفیق اجباری قلمداد می‌شود چراکه بازیکنان جوان این تیم چون علی طاهران، فاخر تهامی، امیر نصر آزادانی و عارف آقاسی فرصت خواهند داشت تا در ترکیب تیمشان قرار بگیرند.

,

با این اوصاف، ترکیب احتمالی سرخ‌پوشان تبریز در برابر سپاهان به شرح زیر است:

,

محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، محمد ایرانپوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، علی طاهران، فاخر تهامی، محمد ابراهیمی، مهدی شریفی و فرزاد حاتمی.

,

لازم به ذکر است؛ دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز همزمان با تمامی دیدارهای هفته ماقبل پایانی لیگ برتر فوتبال راس ساعت 18 امروز شنبه - 9 اردیبهشت ماه - در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه