اخبار داغ

فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی تاکید کرد:

ضرورت تسریع در روند اجرایی طرح های حوزه اربعین در مهران

ضرورت تسریع در روند اجرایی طرح های حوزه اربعین در مهران
فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی گفت: با توجه به اینکه کمتر از 6 ماه تا عملیات بزرگ اربعین باقی ملنده ضروری است روند طرح های حوزه اربعین در مهران تسریع یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای مهران ؛ جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا  در مرز مهران اظهار  کرد: شاهد اقدامات زیر بنایی در مسیر ایلام به مهران بودیم و از مسئولان خواستیم این اقدامات سریعتر انجام گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای مهران,  ,  جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا  در مرز مهران , اظهار  کرد: شاهد اقدامات زیر بنایی در مسیر ایلام به مهران بودیم و از مسئولان خواستیم این اقدامات سریعتر انجام گیرد.,

سردار محسن فتحی زاده  ادامه داد: اقدامات زیر ساختی توسط نیروی انتظامی مد نظر است که مناسب با طرح ریزی های صورت گرفته با هماهمگی های لازم قبل از موعد مقرر 6 ماه انجام دهیم.

,

 

,

فرمانده قرارگاه اربعین نیروی انتظامی تصریح کرد:امروز با حضور فرماندهان نیروی انتظامی استان و شهرستان وضعیت اقدامات انجام شده را تا کنون مورد بررسی قرار دادیم و تصمیماتی جهت بهبود شرایط اقدامات امسال نسبت به سال گذشته اتخاذ شد.

,

 

,

سردار فتحی زاده تاکید کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت راهپیمایی بزرگ اربعین نیروی انتظامی از مدت ها پیش با بررسی و تجزیه و تحلیل وضعیت اربعین سال گذشته اقدامات لازم را در این خصوص انجام داده و پیگیر سایر اقدامات طرح ریزی شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه