اخبار داغ

جانباز 55درصد جنگ تحمیلی:

نماینده دولت در استان در قبال خانواده شهدا غفلت کرده است/آماده حضور در تمامی جبهه های حق علیه باطل هستیم

نماینده دولت در استان در قبال خانواده شهدا غفلت کرده است/آماده حضور در تمامی جبهه های حق علیه باطل هستیم
جانباز 55درصد جنگ تحمیلی گفت: استاندار سیستان و بلوچستان در قبال خانواده های شهدا، جانبازان، رزمندگان و ایثارگران غفلت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی وظیفه دان در گفت و گو با عصرهامون با تبریک روز جانباز گفت: دیدار با خانواده ها ی شهدا، جانبازان و آزادگان و ایثارگران از کمترین انتظاراتی است که یک خانواده از مسئولان استانی و کشوری دارد و با وجود حضور استاندار در خود استان به عنوان نماینده دولت، جامع عمل به این انتظار نداده است.

وی که در منطقه کردستان عراق حضور داشته و به وسیله مین، جانباز شده است، ادامه داد: یکی از برنامه هایی که باید دنبال شود ادامه راه شهدا  و جانبازان و رزمندگان است اما به عنوان یک جانباز می گویم که مسئولان ما نتوانستند این امر را تحقق ببخشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
, ,

وی اظهار کرد: همه برای نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت معتقدیم اما کار لازم برای تحقق آن را انجام نداده ایم، اولین وظیفه همه ما چه مسئول و چه هر فرد عادی نهادینه کردن این فرهنگ و بازگو کردن جریانات دفاع مقدس برای نسل های جدید است که آن زمان را درک نکرده اند.

این راوی جنگ خاطر نشان کرد: در سال 59به عنوان یک فرد عادی و داوطلب و با رضایت کامل همسرم به جنگ اعزام شدم و بعد از آن در ارتش و جمعی لشکر 88زرهی جذب شدم.

وظیفه دان بیان کرد: در زمان اعزام به جنگ 21ساله بودم و بعد از حضور در جبهه ها در جبهه جنوب و عملیات والفجر 8، عملیات بیت المقدس، عملیات آفندی و غیره به عنوان مسئول ارتباطات گردان و گروهان به فعالیت مشغول بودم.

,
,
,
,
,
, ,

وی تصریح کرد: خانواده ام مشوق بنده در جنگ بودند و هم اکنون نیز اگر لازم باشد ما ایثارگران و رزمندگان به صحنه جنگ ورود پیدا خواهیم کرد.
وی محمد عبدی، عباس گلوی، محمدسرگزی جهانتیغ، احمد سالاری، عباسعلی راحت دهمرده، جهانگیر دسترسی را از جمله رزمندگان هم گردانی خود در زمان جنگ عنوان و تاکید کرد: الگوی ما رزمندگان در جبهه ها، حضرت عباس (ع) بوده است.

جانباز 55 درصد جنگ تحمیلی در خصوص ارائه خدمات به جانبازان و رزمندگان نیز گفت: در گذشته که تمام امور خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران تحت مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران بود، خدمات بهتری به خانواده ها ارائه می شد اما بعد از واگذاری ارائه خدمات به دستگاه ها، این خدمات به شدت کمرنگ شد و حتی پاسخ به نامه های ما را هم نمی دهند، در سالهای اخیر اجبارا درمان خود را به شکل خصوصی و با هزینه شخصی انجام می دادم و کسی نیز به فکر بنده نبوده است.

,
,
,
,
, ,

همسر این جانباز نیز که خود از فعالان پشت جبهه ها بوده است به خبرنگار عصرهامون گفت: افتخار من خدمت به یک جانباز انقلاب اسلامی است.
هراتی افزود: از این که می توانستیم یک بخش از دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنیم بسیار خوشحالیم و آماده خدمت و جانفشانی در راه انقلاب و نظام می باشیم.

وی ادامه داد: در زمانی که همسرم در جبهه به دفاع از کشور مشغول بود، بنده نیز در پشت جبهه و در کرمانشاه و دیگر نقاط جنگی به کارهای پشتیبانی می پرداختم.

,
,
,
,
, ,

وی تصریح کرد: سرکشی از خانواده های ایثارگران، شهدا و جانبازان حداقل چیزی است که خانواده ها از مسئولان انتظار دارند و نباید برنامه ها را به روز شهید، جانباز و غیره اکتفا کرد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه