اخبار داغ

کارشناس مسائل فرهنگی مطرح کرد:

جامعه نیازمند «مطهری» ها است

جامعه نیازمند «مطهری» ها است
کارشناس مسائل فرهنگی اظهار کرد: زمان شناسی و نیازشناسی در یک جامعه از مهمترین مولفه های کتاب انقلاب اسلامی است؛ تبیین این اصل در اجتماع از سوی فرهنگیان، شخصیت های سیاسی و اجتماعی و دیگر اقشار مردمی بیش از پیش در اجتماع احساس می شود که می طلبد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از کوثرخبر، بختیار محمدی، با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه، اظهار کرد: ارزش و میراث گران بهای شهید مطهری ماوراء ویژگی های افراد مطرح و شاخص جهان است؛ شاخصه های این فیلسوف فرزانه در بیان، قلم و افکار انقلابی وی به عیان ملموس و مشهود است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوثرخبر,

وی با بیان اینکه شهید مطهری فیلسوفی متاثر از مکتب حکمت متعالیه بود، گفت: تحول‌خواهی و تحول‌پذی در راستای انقلابی گری از جمله ویژه گی هایی است که تمایز بین افکار این فیلسوف بزرگ را نسبت به دیگر چهره های جهانی موجب می شود.

,

این فعال فرهنگی در ادامه افزود: ویژگی های علمی و معنوی شهید مطهری یک میراث گرانبها و ارزشمند برای اساتید، مربیان و فرهنگیان است و لازم می باشد برای احیای بیش از پیش این شاخصه ها بین اقشار متعدد جامعه گام های موثری برداشت.

,

محمدی با اشاره به اینکه جامعه نیازمند «مطهری» ها است اظهار کرد: زمان شناسی و نیازشناسی در یک جامعه از مهمترین مولفه های کتاب انقلاب اسلامی است؛ تبیین این اصل در اجتماع از سوی فرهنگیان، شخصیت های سیاسی و اجتماعی و دیگر اقشار مردمی بیش از پیش در اجتماع احساس می شود که می طلبد بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

,

وی گفت: شخصیت انقلابی، بینش اعتقادی، شجاعت اسلامی، اعمال مدیریتی، مواعظ و نصایح شهید مطهری بیانگر ارزش ها و عقایدی است که امروزه از آن به عنوان اندیشمند سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... یاد می شود و بطبع استفاده از این ظرفیت آماده، ایران اسلامی را در همه عرصه ها موفق خواهد ساخت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه