اخبار داغ

ویژه انتخابات آتی ؛

رادیو " شاه‌ توت " در گالیکش افتتاح شد + عکس

رادیو " شاه‌ توت " در گالیکش افتتاح شد + عکس
رادیو «شاه‌توت» ویژه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی در گالیکش افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان، رادیو «شاه‌توت» ویژه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی در گالیکش افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

nilkooh2366 1

, nilkooh2366 1,

مدیرمسئول رادیو شاه‌توت در مراسم افتتاحیه گفت: رادیو شاه‌توت محفلی برای شور انتخاباتی است. و بزرگ‌ترین هدفمان انتخابات با مشارکت حداکثری است.

,

رضا خسروی افزود: به‌صراحت اعلام می‌کنیم که رادیو شاه‌توت تحت هیچ شرایطی در محافل یا نشست‌های خود به هیچ‌یک از کاندیدا شورای اسلامی شهر گالیکش و ریاست جمهوری وابسته نیست و اعلام بی‌طرفی می‌کند. اگر مناظر یا تریبونی در اختیار کاندیدا از تاریخ 22 اردیبهشت‌ماه قرار می‌گیرد برای بیان برنامه‌های توسعه شهر است.

,

به گفته وی میهمانانی که به برنامه شاه‌توت دعوت می‌شوند برای انتخابات ریاست جمهوری از تمامی نمایندگان کاندیدا ریاست جمهوری یا وابسته به آن‌ها خواهند بود.

,

وی ضمن تشکر از نهادهایی که با رادیو شاه‌توت همکاری کردند گفت: یکسری از نهادها برای برگزاری این برنامه سعی در سنگ‌اندازی دارند، از پدر و مادرم که طی این مدت با تماس‌های آن‌ها تنشان لرزید تقدیر و تشکر می‌کنم.

,

nilkooh2366 1

, nilkooh2366 1,

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان در این آیین گفت: افتتاح این رادیو حرکتی مقدس است. مدیرمسئول رادیو شاه‌توت دغدغه‌های داشت و این‌ها گاهی وقت‌ها متأسفانه ممکن است پیش بیاید، اما از مسیر راهی که در پیش داریم باز‌نمی‌دارد.

,

سید «علی میرباقری» افزود: همه انبیا همین‌طور بودند، جناب نوح درحرکت‌های تبلیغی‌اش اذیت‌های زیادی دید، نمی‌خواهم به این مسائل بپردازم چون مدیرمسئول شاه‌توت یک‌دفعه مطلبی فرمودند متأثر شدم. راهی را که قدم در آن گذاشتید مشکلاتی دارد و این مشکلات برای پیشگامان حرکت همیشه وجود داشته.

,

وی اضافه کرد: برخی در کارها راهگشا هستند و مسیری را باز می‌کنند تا دیگران باعقل انتخاب کنند. حرکت ارزشی شما نیز در این مسیر است و خداوند در خصوص آن‌ها می‌فرماید: این‌ها به من نزدیک‌ترند.

,

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان گفت: انتخابات و مشارکت حداکثری مسئله مهمی است. اگر از این معبر و از این مسیر، شما برای خودتان تصمیم نگیرید، دیگران برای شما تصمیم می‌گیرند، پس باید این مشارکت حداکثری و مشارکت همگانی که موردنظر مقام معظم رهبری است اتفاق بی افتد.

,

وی تصریح کرد: حضور حداکثری برای کشور امنیت می‌آورد.

,

به گفته میرباقری قریب 4 هزار نفر در هزار و 658 شعبه اخذ رأی برگزارکننده انتخابات گلستان هستند.

,

وی با اشاره به اینکه کاندیدا باید قانون‌مدار حرکت کنند و وعده‌ها عملیاتی بدهند گفت: امروز گاهی کاندیدا در عرصه‌های ملی قول‌هایی می‌دهد که آن قول‌ها اصلاً نمی‌تواند عملیاتی شود. این حرکت‌های پوپولیستی، متأسفانه در آمریکا یک مقداری فضایش باز شد، قبلاً از آن نیز این رویه را ما در ایران دیده بودیم، خیلی از بزرگان داد زدند، اما مشکلاتی برای آن‌ها ایجاد شد.

,

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان خاطرنشان ساخت: آن زمان که آن آقا می‌آید و در مناظره فرزند دیگری را تخریب می‌کند، زن دیگری را تخریب می‌کند؛ بداخلاقی‌هایی می‌کند، خوب این‌ها با آموزه‌های قرآن شریف سازگاری ندارد. اصلاً گیرم که یکی بچه‌اش بد باشد، به او چه ربطی دارد، حضرت نوح (ع) فرزند بَدی داشت آیا نوح زیر سؤال بود و رد صلاحیت می‌شد. در نگاه مردم آن بزرگوار تغییر می‌کرد؟ این‌ها کُد است که قرآن می‌دهد.

,

وی افزود: در انتخابات باید مراقب بود، در انتخابات بداخلاقی‌های این‌گونه زیاد است، گاهی قول‌هایی داده می‌شود، ولی عملیاتی نمی‌شود. بعضی از عزیزان که حالا باید امر به تقوا بکنند، این‌ها خودشان گاهی تریبونهایی در اختیاردارند و تبلیغ می‌کنند. آن آقا گاهی بیان می‌کند، کسی را انتخاب کنید که امام رضا (ع) پَسند باشد. ظاهراً نمی‌دانیم ملاک را کجا پیدا کنیم، که امام رضا (ع) پسند باشد. این‌ها کُد است.

,

میرباقری تصریح کرد: انتخابات همین عرصه است، برای اینکه انسان گرایش و برنامه‌اش را در یک جامعه ایجاد کند، معبرش معبر انتخابات است. هرج‌ومرج که نمی‌شود، که من یک جریان، مسئله‌ای دارم، شما یک طیف داری، دیگری یک جریانی دارد؛ همه توی جامعه بریزند به هم و در جامعه بلوا درست شود. تنها راهی که در قانون پیش‌بینی کرده، آن معبری که ما را برساند به آن چیزی که می‌خواهیم، معبر انتخابات است.

,

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گلستان تصریح کرد: شما شرکت نکنید، دیگری که شرکت کند، اراده آن غالب می‌شود. اراده آن به‌گونه‌ای می‌شود که شما باید تابع آن اراده بشوید.

,

گفتنی است رادیو شاه‌توت روز 7 اردیبهشت‌ماه در گالیکش افتتاح شد و طی روزهای 14 و 21 اردیبهشت نیز از ساعت 20 در کانون شهید محمدباقر خسروی برنامه دارد.

,

این رادیو همچنین از 22 اردیبهشت‌ماه با مدت 6 شب برنامه تریبون آزاد مناظر ویژه انتخابات شورای اسلامی شهر گالیکش برگزار خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه