اخبار داغ

با کسب 6 مدال رنگارنگ؛

دختران تکواندوکار گالیکش نائب قهرمان المپیاد ورزشی گلستان شدند + تصاویر

دختران تکواندوکار گالیکش نائب قهرمان المپیاد ورزشی گلستان شدند + تصاویر
رییس هیئت تکواندو گالیکش گفت: تیم گالیکش نایب مقام قهرمانی مسابقات تکواندو دختران دومین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان را کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه ؛ سید حسین حسینی پویا در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: مسابقات تکواندو دختران دومین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان عصر جمعه در سالن شهید «داود مزرعه» شهرستان علی‌آباد کتول برگزار شد که تیم گرگان موفق به کسب مقام قهرمانی شد و تیم‌های گالیکش و علی‌آباد کتول به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه ؛ ,

وی افزود: در پایان این دوره از رقابت‌ها تیم گرگان چهار مدال طلا و دو مدال نقره کسب کرد و بر سکوی نخست ایستاد، تیم گالیکش با کسب دو مدال طلا، سه مدال نقره و یک برنز دوم شد و تیم علی‌آباد کتول یک مدال طلا، سه مدال نقره و یک مدال برنز به دست آورد و بر سکوی سوم جای گرفت.

,

حسینی پویا به معرفی دختران مدال‌آور گالیکش پرداخت و گفت: خانم‌ها «فاطمه بیات» در وزن منفی 46 کیلوگرم و «مهرانه خانی راد» در وزن منفی 52 کیلوگرم به گردن‌آویز طلا، «مهرنوش سارانی» در وزن منفی 42 کیلوگرم، «پرنا رفیعی» در وزن منفی 59 کیلوگرم و «مطهره پیاده کوهسار» در وزن مثبت 68 کیلوگرم به نشان نقره و «فاطمه خسروی» در وزن منفی 44 کیلوگرم به نشان برنز دست یافتند.

,

رییس هیئت تکواندو گالیکش در پایان از خانم «معصومه امونسی» مربی پرتلاش تکواندو شهرستان گالیکش به جهت کسب این افتخار تقدیر و تشکر کرد.

,

لازم به ذکر است؛ دومین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان با شعار «المپیاد، میعادگاه ورزش گلستان» با شرکت بیش از دو هزار و ۵۰۰ ورزشکار نوجوان پسر و دختر در رشته‌های کشتی آزاد (پسران)، فوتبال (پسران)، فوتسال (دختران)، والیبال، بسکتبال، تکواندو، کاراته، دوومیدانی، تنیس روی میز و ژیمناستیک در حال برگزاری است.

,

nilkooh2365 1

, nilkooh2365 1,

nilkooh2365 1

, nilkooh2365 1,

nilkooh2365 1

, nilkooh2365 1,

nilkooh2365 1

, nilkooh2365 1,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه