اخبار داغ

بصیرت زنان، قوی ترین پدافند غیرعامل در مواجهه با تجاوزهای فرهنگی

بصیرت زنان، قوی ترین  پدافند غیرعامل در مواجهه با تجاوزهای فرهنگی
فهم جنگ نرم و چگونگی و چرایی آن نیازمند بصیرت بالاست به جای تصرف زمین، به تسخیر ضمیر افراد می پردازد.تسلط بر ذهن ها و قلبها و امیال هدف اصلی جنگ نرم است.سطح بدنۀ اجتماعی آن تغییر باورها، تغییر ارزشها، و تغییر سبک زندگی است.باید توجه داشت که تغییر در هر یک از این مؤلفه ها می تئاند به تغییر در بقیه منجر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، جنگ نرم یک جنگ واقعی است که ابعاد مختلفی دارد و دشمن در این جنگ به دنبال ناکارآمدی نظام اسلامی است. استراتژی دشمن، جلوگیری از تحقق و ترویج راهبردی‌های پنج‌گانه یعنی انقلاب، نظام، دولت، جامعه و تمدن اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، جنگ نرم یک جنگ واقعی است که ابعاد مختلفی دارد و دشمن در این جنگ به دنبال ناکارآمدی نظام اسلامی است. استراتژی دشمن، جلوگیری از تحقق و ترویج راهبردی‌های پنج‌گانه یعنی انقلاب، نظام، دولت، جامعه و تمدن اسلامی است. , پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، جنگ نرم یک جنگ واقعی است که ابعاد مختلفی دارد و دشمن در این جنگ به دنبال ناکارآمدی نظام اسلامی است. استراتژی دشمن، جلوگیری از تحقق و ترویج راهبردی‌های پنج‌گانه یعنی انقلاب، نظام، دولت، جامعه و تمدن اسلامی است. , پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس، , طنین یاس, . ,

به تحقیق، شکل نگرفتن جامعه اسلامی مانع از تحقق تمدن اسلامی خواهد بود که خانواده به منزله اصلی‌ترین واحد سازنده آن می‌باشد.دشمن به دنبال آن است که با استحاله مدل خانواده، به سبب تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی، آن را از مسیر کارکردهای خود منحرف سازد تا بدین وسیله جامعه را از مسیر اسلامیت خارج کند.نبود جامعه اسلامی، مانع از بر سرکارآمدن دولت اسلامی می‌شود و به این ترتیب استحاله جامعه اسلامی، استحاله دولت اسلامی را در پی داشته و پس از استحاله نظام اسلامی، پدیده انقلاب اسلامی به شکست انجامیده و کارآمدی این فرضیه را در اذهان جهانیان باطل می‌کند.(منتظران،1391)

, به تحقیق، شکل نگرفتن جامعه اسلامی مانع از تحقق تمدن اسلامی خواهد بود که خانواده به منزله اصلی‌ترین واحد سازنده آن می‌باشد.دشمن به دنبال آن است که با استحاله مدل خانواده، به سبب تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی، آن را از مسیر کارکردهای خود منحرف سازد تا بدین وسیله جامعه را از مسیر اسلامیت خارج کند.نبود جامعه اسلامی، مانع از بر سرکارآمدن دولت اسلامی می‌شود و به این ترتیب استحاله جامعه اسلامی، استحاله دولت اسلامی را در پی داشته و پس از استحاله نظام اسلامی، پدیده انقلاب اسلامی به شکست انجامیده و کارآمدی این فرضیه را در اذهان جهانیان باطل می‌کند.(منتظران،1391), به تحقیق، شکل نگرفتن جامعه اسلامی مانع از تحقق تمدن اسلامی خواهد بود که خانواده به منزله اصلی‌ترین واحد سازنده آن می‌باشد.دشمن به دنبال آن است که با استحاله مدل خانواده، به سبب تغییر سبک زندگی اسلامی به سبک زندگی غربی، آن را از مسیر کارکردهای خود منحرف سازد تا بدین وسیله جامعه را از مسیر اسلامیت خارج کند.نبود جامعه اسلامی، مانع از بر سرکارآمدن دولت اسلامی می‌شود و به این ترتیب استحاله جامعه اسلامی، استحاله دولت اسلامی را در پی داشته و پس از استحاله نظام اسلامی، پدیده انقلاب اسلامی به شکست انجامیده و کارآمدی این فرضیه را در اذهان جهانیان باطل می‌کند.(منتظران،1391), ., .,

بیداری یک جامعه اسلامی از بیداری فرزندان آن جامعه و از تمام عناصر تشکیل‌دهنده آن آغاز می‌شود و اگر به ساختار جامعه خویش نگاهی بیندازیم حتماً درخواهیم یافت که همانا خانواده عنصر تشکیل‌دهنده واقعی همه جوامع است و نیز می‌دانیم که زن دریچه اطمینان خانواده است. گفته می‌شود که زن نیمی از جامعه است و ما می‌گوییم که زن همة جامعه است؛ زیرا زن نیمی از جامعه و سازندة نیم دیگر آن است. با توجه به اینکه زن هم مادر و تربیت‌کننده نسل است و هم می‌تواند پزشک، وکیل، سیاستمدار و ... باشد و همچنین در خانواده و محیط اطراف و جامعه ﺗﺄثیر بسزایی دارد، اگر در سطح بالایی از فرهنگ و آگاهی باشد و بر اساس ارزش‌های اسلام به رشد و تربیت نسل بپردازد، خانواده ایمن باقی می‌ماند و در نتیجه جامعه سالم خواهد ماند و عکس این موضوع نیز صادق است.اگر زن و جامعه فاسد شود، خانواده و جامعه نیز به سوی انحراف کشیده می‌شود

, بیداری یک جامعه اسلامی از بیداری فرزندان آن جامعه و از تمام عناصر تشکیل‌دهنده آن آغاز می‌شود و اگر به ساختار جامعه خویش نگاهی بیندازیم حتماً درخواهیم یافت که همانا خانواده عنصر تشکیل‌دهنده واقعی همه جوامع است و نیز می‌دانیم که زن دریچه اطمینان خانواده است. گفته می‌شود که زن نیمی از جامعه است و ما می‌گوییم که زن همة جامعه است؛ زیرا زن نیمی از جامعه و سازندة نیم دیگر آن است. با توجه به اینکه زن هم مادر و تربیت‌کننده نسل است و هم می‌تواند پزشک، وکیل، سیاستمدار و ... باشد و همچنین در خانواده و محیط اطراف و جامعه ﺗﺄثیر بسزایی دارد، اگر در سطح بالایی از فرهنگ و آگاهی باشد و بر اساس ارزش‌های اسلام به رشد و تربیت نسل بپردازد، خانواده ایمن باقی می‌ماند و در نتیجه جامعه سالم خواهد ماند و عکس این موضوع نیز صادق است.اگر زن و جامعه فاسد شود، خانواده و جامعه نیز به سوی انحراف کشیده می‌شود, بیداری یک جامعه اسلامی از بیداری فرزندان آن جامعه و از تمام عناصر تشکیل‌دهنده آن آغاز می‌شود و اگر به ساختار جامعه خویش نگاهی بیندازیم حتماً درخواهیم یافت که همانا خانواده عنصر تشکیل‌دهنده واقعی همه جوامع است و نیز می‌دانیم که زن دریچه اطمینان خانواده است. گفته می‌شود که زن نیمی از جامعه است و ما می‌گوییم که زن همة جامعه است؛ زیرا زن نیمی از جامعه و سازندة نیم دیگر آن است. با توجه به اینکه زن هم مادر و تربیت‌کننده نسل است و هم می‌تواند پزشک، وکیل، سیاستمدار و ... باشد و همچنین در خانواده و محیط اطراف و جامعه ﺗﺄثیر بسزایی دارد، اگر در سطح بالایی از فرهنگ و آگاهی باشد و بر اساس ارزش‌های اسلام به رشد و تربیت نسل بپردازد، خانواده ایمن باقی می‌ماند و در نتیجه جامعه سالم خواهد ماند و عکس این موضوع نیز صادق است.اگر زن و جامعه فاسد شود، خانواده و جامعه نیز به سوی انحراف کشیده می‌شود, .,

. زنان هرچند که وظایفی مشابه وظایف مردان در کار ایفا می‌کنند، دارای قدرت ﺗﺄثیرگذاری ویژه‌ای در محیط خویش هستند. گاهی مادر بیشتر از پدر در پسر خود ﺗﺄثیر می‌گذارد و این در حالی است که دانش‌آموز پسر هنگام ارتکاب خطا در مقابل معلم زن بیشتر شرم‌زده می‌شود تا معلم مرد.

, . زنان هرچند که وظایفی مشابه وظایف مردان در کار ایفا می‌کنند، دارای قدرت ﺗﺄثیرگذاری ویژه‌ای در محیط خویش هستند. گاهی مادر بیشتر از پدر در پسر خود ﺗﺄثیر می‌گذارد و این در حالی است که دانش‌آموز پسر هنگام ارتکاب خطا در مقابل معلم زن بیشتر شرم‌زده می‌شود تا معلم مرد., . زنان هرچند که وظایفی مشابه وظایف مردان در کار ایفا می‌کنند، دارای قدرت ﺗﺄثیرگذاری ویژه‌ای در محیط خویش هستند. گاهی مادر بیشتر از پدر در پسر خود ﺗﺄثیر می‌گذارد و این در حالی است که دانش‌آموز پسر هنگام ارتکاب خطا در مقابل معلم زن بیشتر شرم‌زده می‌شود تا معلم مرد., . ,

 در دیگر زمینه‌ها نیز این‌گونه است.بیداری زن باید موجب شود که وی راه‌ها و ابزار جنگ نرم را، که بعضی از آنها را یادآور شدیم، بیابد. و آنها را برای افراد دیگر هم شرح دهد. این بدان سبب است که زنان از دام غفلتی که برایشان پهن شده است و خواهان گرفتاری وی در آن می‌باشند، آگاه و دور شوند.زن باید جوهر اصلی اسلام را بشناسد و با رضایت خاطر روحی و قلبی زندگی کند و در کنار این امت قرار گیرد.زنان ما نباید خود را با دیگران مقایسه کنند؛ چراکه اولین فردی که خود را مقایسه کرد شیطان بود. بدون شک هر انسانی در زندگی برای خود الگویی دارد. پس نباید این الگوها را از شیطان‌های روی زمین گرفت. اگر خواهان الگو باشیم تاریخ ما پر از زنان بزرگ است؛ بانو زینب(س) و حضرت زهرا(س)، کسانی هستند که الگو و نمونه‌ای بی‌نظیر در کل تاریخ بشریت‌اند.تا زمانی که اراده تغییر در خود را نداشته باشیم نباید از این موارد صحبت کنیم.

,  در دیگر زمینه‌ها نیز این‌گونه است.بیداری زن باید موجب شود که وی راه‌ها و ابزار جنگ نرم را، که بعضی از آنها را یادآور شدیم، بیابد. و آنها را برای افراد دیگر هم شرح دهد. این بدان سبب است که زنان از دام غفلتی که برایشان پهن شده است و خواهان گرفتاری وی در آن می‌باشند، آگاه و دور شوند.زن باید جوهر اصلی اسلام را بشناسد و با رضایت خاطر روحی و قلبی زندگی کند و در کنار این امت قرار گیرد.زنان ما نباید خود را با دیگران مقایسه کنند؛ چراکه اولین فردی که خود را مقایسه کرد شیطان بود. بدون شک هر انسانی در زندگی برای خود الگویی دارد. پس نباید این الگوها را از شیطان‌های روی زمین گرفت. اگر خواهان الگو باشیم تاریخ ما پر از زنان بزرگ است؛ بانو زینب(س) و حضرت زهرا(س)، کسانی هستند که الگو و نمونه‌ای بی‌نظیر در کل تاریخ بشریت‌اند.تا زمانی که اراده تغییر در خود را نداشته باشیم نباید از این موارد صحبت کنیم.,  در دیگر زمینه‌ها نیز این‌گونه است.بیداری زن باید موجب شود که وی راه‌ها و ابزار جنگ نرم را، که بعضی از آنها را یادآور شدیم، بیابد. و آنها را برای افراد دیگر هم شرح دهد. این بدان سبب است که زنان از دام غفلتی که برایشان پهن شده است و خواهان گرفتاری وی در آن می‌باشند، آگاه و دور شوند.زن باید جوهر اصلی اسلام را بشناسد و با رضایت خاطر روحی و قلبی زندگی کند و در کنار این امت قرار گیرد.زنان ما نباید خود را با دیگران مقایسه کنند؛ چراکه اولین فردی که خود را مقایسه کرد شیطان بود. بدون شک هر انسانی در زندگی برای خود الگویی دارد. پس نباید این الگوها را از شیطان‌های روی زمین گرفت. اگر خواهان الگو باشیم تاریخ ما پر از زنان بزرگ است؛ بانو زینب(س) و حضرت زهرا(س)، کسانی هستند که الگو و نمونه‌ای بی‌نظیر در کل تاریخ بشریت‌اند.تا زمانی که اراده تغییر در خود را نداشته باشیم نباید از این موارد صحبت کنیم., ., ., ., . , .,

بیداری از زور ناشی نمی‌شود و همانا به اراده نیاز دارد. پس هر که بخواهد می‌تواند. و نیروی اراده از ایمان و درستی کارهایی که انجام می‌دهیم و از اعتقاد به بیداری اسلامی از یک سو و ایمان به آنچه علیه ما انجام می‌شود از سوی دیگر ناشی می‌شود.برای اینکه مراقب شیوه‌های دشمن برای مانع‌تراشی بر سر راه بیداری اسلامی خود باشیم باید متوجه آنچه در پس شعارها نهفته است باشیم که فقط شعار نیستند.(انجمن علمی پژوهشی مطالعه زنان.1393)

, بیداری از زور ناشی نمی‌شود و همانا به اراده نیاز دارد. پس هر که بخواهد می‌تواند. و نیروی اراده از ایمان و درستی کارهایی که انجام می‌دهیم و از اعتقاد به بیداری اسلامی از یک سو و ایمان به آنچه علیه ما انجام می‌شود از سوی دیگر ناشی می‌شود.برای اینکه مراقب شیوه‌های دشمن برای مانع‌تراشی بر سر راه بیداری اسلامی خود باشیم باید متوجه آنچه در پس شعارها نهفته است باشیم که فقط شعار نیستند.(انجمن علمی پژوهشی مطالعه زنان.1393), بیداری از زور ناشی نمی‌شود و همانا به اراده نیاز دارد. پس هر که بخواهد می‌تواند. و نیروی اراده از ایمان و درستی کارهایی که انجام می‌دهیم و از اعتقاد به بیداری اسلامی از یک سو و ایمان به آنچه علیه ما انجام می‌شود از سوی دیگر ناشی می‌شود.برای اینکه مراقب شیوه‌های دشمن برای مانع‌تراشی بر سر راه بیداری اسلامی خود باشیم باید متوجه آنچه در پس شعارها نهفته است باشیم که فقط شعار نیستند.(انجمن علمی پژوهشی مطالعه زنان.1393), ., .,

فهم این جنگ و چگونگی و چرایی آن نیازمند بصیرت بالاست به جای تصرف زمین، به تسخیر ضمیر افراد می پردازد.تسلط بر ذهن ها و قلبها و امیال هدف اصلی جنگ نرم است.سطح بدنۀ اجتماعی آن تغییر باورها، تغییر ارزشها، و تغییر سبک زندگی است.باید توجه داشت که تغییر در هر یک از این مؤلفه ها می تئاند به تغییر در بقیه منجر شود.

, فهم این جنگ و چگونگی و چرایی آن نیازمند بصیرت بالاست به جای تصرف زمین، به تسخیر ضمیر افراد می پردازد.تسلط بر ذهن ها و قلبها و امیال هدف اصلی جنگ نرم است.سطح بدنۀ اجتماعی آن تغییر باورها، تغییر ارزشها، و تغییر سبک زندگی است.باید توجه داشت که تغییر در هر یک از این مؤلفه ها می تئاند به تغییر در بقیه منجر شود., فهم این جنگ و چگونگی و چرایی آن نیازمند بصیرت بالاست به جای تصرف زمین، به تسخیر ضمیر افراد می پردازد.تسلط بر ذهن ها و قلبها و امیال هدف اصلی جنگ نرم است.سطح بدنۀ اجتماعی آن تغییر باورها، تغییر ارزشها، و تغییر سبک زندگی است.باید توجه داشت که تغییر در هر یک از این مؤلفه ها می تئاند به تغییر در بقیه منجر شود.,

راههای مقابله با جنگ ترم، هدفمند کردن فعالیتهای فرهنگی، تهیۀ طرح جامع تعلیم و تربیت اسلامیث و تقویت باورها و ترویج ارزشها، طراحی الگوی اسلامی،بومی و استفاده از ارزشها است.

, راههای مقابله با جنگ ترم، هدفمند کردن فعالیتهای فرهنگی، تهیۀ طرح جامع تعلیم و تربیت اسلامیث و تقویت باورها و ترویج ارزشها، طراحی الگوی اسلامی،بومی و استفاده از ارزشها است., راههای مقابله با جنگ ترم، هدفمند کردن فعالیتهای فرهنگی، تهیۀ طرح جامع تعلیم و تربیت اسلامیث و تقویت باورها و ترویج ارزشها، طراحی الگوی اسلامی،بومی و استفاده از ارزشها است.,

با آغازجنگی که در  تاریخ 31 شهریور سال 1359 ، از سوی عراق به ایران تحمیل شد. زنان مسلمان ایرانی با الهام از تعالیم اسلامی با شجاعت و شهامت وصف ناشدنی، در صحنه های مختلفی حتی در میدانهای رزم حضور یافتند. زنان در جنگ تحمیلی در کنار مردان چه در سنگر و چه در پشت سنگر نقش ماندگار و موثری داشتند. از عوامل زمینه ساز مشارکت بانوان در دفاعمقدس، پیروزی انقلاب اسلامی، تأکید موازین شرعی به دفاع بانوان از ارزشهای الهی، تأثیرپذیری از اسوههای ایثار صدر اسلام و تربیت در مکتب عاشورا میباشد.زنان در طول هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که مهمترین رکن در جامعه محسوب می شوند.

, با آغازجنگی که در  تاریخ 31 شهریور سال 1359 ، از سوی عراق به ایران تحمیل شد. زنان مسلمان ایرانی با الهام از تعالیم اسلامی با شجاعت و شهامت وصف ناشدنی، در صحنه های مختلفی حتی در میدانهای رزم حضور یافتند. زنان در جنگ تحمیلی در کنار مردان چه در سنگر و چه در پشت سنگر نقش ماندگار و موثری داشتند. از عوامل زمینه ساز مشارکت بانوان در دفاعمقدس، پیروزی انقلاب اسلامی، تأکید موازین شرعی به دفاع بانوان از ارزشهای الهی، تأثیرپذیری از اسوههای ایثار صدر اسلام و تربیت در مکتب عاشورا میباشد.زنان در طول هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که مهمترین رکن در جامعه محسوب می شوند., با آغازجنگی که در  تاریخ 31 شهریور سال 1359 ، از سوی عراق به ایران تحمیل شد. زنان مسلمان ایرانی با الهام از تعالیم اسلامی با شجاعت و شهامت وصف ناشدنی، در صحنه های مختلفی حتی در میدانهای رزم حضور یافتند. زنان در جنگ تحمیلی در کنار مردان چه در سنگر و چه در پشت سنگر نقش ماندگار و موثری داشتند. از عوامل زمینه ساز مشارکت بانوان در دفاعمقدس، پیروزی انقلاب اسلامی، تأکید موازین شرعی به دفاع بانوان از ارزشهای الهی، تأثیرپذیری از اسوههای ایثار صدر اسلام و تربیت در مکتب عاشورا میباشد.زنان در طول هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که مهمترین رکن در جامعه محسوب می شوند., .,

اکنون نیز این عرصه فرهنگی و جنگ نرم نیز به دست زنان عرصه حماسه ساز است. زنان حماسه تاریخی را از خود به جا گذاشته اند و تاریخ جنگ تحمیلی این را ثابت کرده است. در اسلام به نقش و کارکرد زنان در صحنه‌های فعالیت اجتماعی ، سیاسی اهمیت و اعتبار کافی داده شده اما در طول تاریخ به دلایل متعددی این حقوق یا مخدوش یا تعمداً نقض گردیده است طوری که برخی می‌پندارند زنان فاقد این حقوقند. زنان مسلمان نیز مانند مردان مسلمان، ایدئولوژی اسلامی دارند. زنان هرچند که وظایفی مشابه وظایف مردان در کار ایفا می‌کنند، دارای قدرت ﺗﺄثیرگذاری ویژه‌ای در محیط خویش هستند.این برداشت به همان عفت و حیاء درونی که انسان از درون باید کامل شود، برمی گردد.

, اکنون نیز این عرصه فرهنگی و جنگ نرم نیز به دست زنان عرصه حماسه ساز است. زنان حماسه تاریخی را از خود به جا گذاشته اند و تاریخ جنگ تحمیلی این را ثابت کرده است. در اسلام به نقش و کارکرد زنان در صحنه‌های فعالیت اجتماعی ، سیاسی اهمیت و اعتبار کافی داده شده اما در طول تاریخ به دلایل متعددی این حقوق یا مخدوش یا تعمداً نقض گردیده است طوری که برخی می‌پندارند زنان فاقد این حقوقند. زنان مسلمان نیز مانند مردان مسلمان، ایدئولوژی اسلامی دارند. زنان هرچند که وظایفی مشابه وظایف مردان در کار ایفا می‌کنند، دارای قدرت ﺗﺄثیرگذاری ویژه‌ای در محیط خویش هستند.این برداشت به همان عفت و حیاء درونی که انسان از درون باید کامل شود، برمی گردد., اکنون نیز این عرصه فرهنگی و جنگ نرم نیز به دست زنان عرصه حماسه ساز است. زنان حماسه تاریخی را از خود به جا گذاشته اند و تاریخ جنگ تحمیلی این را ثابت کرده است. در اسلام به نقش و کارکرد زنان در صحنه‌های فعالیت اجتماعی ، سیاسی اهمیت و اعتبار کافی داده شده اما در طول تاریخ به دلایل متعددی این حقوق یا مخدوش یا تعمداً نقض گردیده است طوری که برخی می‌پندارند زنان فاقد این حقوقند. زنان مسلمان نیز مانند مردان مسلمان، ایدئولوژی اسلامی دارند. زنان هرچند که وظایفی مشابه وظایف مردان در کار ایفا می‌کنند، دارای قدرت ﺗﺄثیرگذاری ویژه‌ای در محیط خویش هستند.این برداشت به همان عفت و حیاء درونی که انسان از درون باید کامل شود، برمی گردد., . ,

 تقویت مهره های درونی و باطنی یک زن مسلمان ،تقویت به بازگشت به اصل و هویت وجودی و درونی خود او یا همان بیداری است. امروزه نقش زن به سان گذشته پراهمیت تر است.زن گوهر وجودی دارد که با تقویت آن و بیداری درونی خود می تواند مثل گذشته عرصه را بر دشمن تنگ تر و تنگ تر کند.زنان امروزه همانند زنان در هشت سال دفاع مقدس باید به آگاهی وجود خود برسند و به چرایی وجود بایندیشند. نیروی اراده از ایمان و درستی کارهایی که انجام می‌دهیم و از اعتقاد به بیداری اسلامی از یک سو و ایمان به آنچه علیه ما انجام می‌شود از سوی دیگر ناشی می‌شود.برای اینکه مراقب شیوه‌های دشمن برای مانع‌تراشی بر سر راه بیداری اسلامی خود باشیم.

,  تقویت مهره های درونی و باطنی یک زن مسلمان ،تقویت به بازگشت به اصل و هویت وجودی و درونی خود او یا همان بیداری است. امروزه نقش زن به سان گذشته پراهمیت تر است.زن گوهر وجودی دارد که با تقویت آن و بیداری درونی خود می تواند مثل گذشته عرصه را بر دشمن تنگ تر و تنگ تر کند.زنان امروزه همانند زنان در هشت سال دفاع مقدس باید به آگاهی وجود خود برسند و به چرایی وجود بایندیشند. نیروی اراده از ایمان و درستی کارهایی که انجام می‌دهیم و از اعتقاد به بیداری اسلامی از یک سو و ایمان به آنچه علیه ما انجام می‌شود از سوی دیگر ناشی می‌شود.برای اینکه مراقب شیوه‌های دشمن برای مانع‌تراشی بر سر راه بیداری اسلامی خود باشیم.,  تقویت مهره های درونی و باطنی یک زن مسلمان ،تقویت به بازگشت به اصل و هویت وجودی و درونی خود او یا همان بیداری است. امروزه نقش زن به سان گذشته پراهمیت تر است.زن گوهر وجودی دارد که با تقویت آن و بیداری درونی خود می تواند مثل گذشته عرصه را بر دشمن تنگ تر و تنگ تر کند.زنان امروزه همانند زنان در هشت سال دفاع مقدس باید به آگاهی وجود خود برسند و به چرایی وجود بایندیشند. نیروی اراده از ایمان و درستی کارهایی که انجام می‌دهیم و از اعتقاد به بیداری اسلامی از یک سو و ایمان به آنچه علیه ما انجام می‌شود از سوی دیگر ناشی می‌شود.برای اینکه مراقب شیوه‌های دشمن برای مانع‌تراشی بر سر راه بیداری اسلامی خود باشیم., .,

گردآورنده -  لمیعه انگاشته / آمنه ولدی

, گردآورنده -  لمیعه انگاشته / آمنه ولدی, گردآورنده -  لمیعه انگاشته / آمنه ولدی,

انتهای پیام/ غ

, انتهای پیام/ غ , انتهای پیام/ غ ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه