اخبار داغ

در خطبه های نمازجمعه استان همدان مطرح شد

کسی را انتخاب کنید که درد فقر را چشیده باشد/حل مشکل جوانان باید اولویت کار دولت باشد/دشمن مدام به دنبال تضعیف نظام است

کسی را انتخاب کنید که درد فقر را چشیده باشد/حل مشکل جوانان باید اولویت کار دولت باشد/دشمن مدام به دنبال تضعیف نظام است
‌‌آئین نماز عبادی سیاسی جمعه با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار در سراسر شهرستان های استان همدان برگزار گردید و ائمه جمعه استان همدان در خطبه ها در رابطه با مسائل مختلف روز و همچنین دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که پیش رو است به ایراد سخنرانی پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع؛ این هفته نیز با حضور پرشور و ولایتمدار مردم استان همدان نماز سیاسی عبادی جمعه اقامه گردید و ائمه جمعه سراسر این استان به ایراد خطبه ها پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

مشروح خطبه های نماز جمعه در استان همدان

,

 

,

همدان

, همدان, همدان,

 

,

رأی مردم حق الناس است

, رأی مردم حق الناس است, رأی مردم حق الناس است,

 

,

آیت الله محمدی در خطبه های نماز جمعه همدان گفت : بنا به روایت امیر المومنین(ع) در آخر الزمان کسانی که بر سر پست هستند فاجر می شوند و شهادت باطل و فسق و فجور فراوان می شوند؛ مساجد زینت داده می شوند ، مناره ها بالا می روند ، اشرار محترم می شوند ، صف نماز جماعت طولانی می ود ، هوا هوس مردم زیاد می شود ، عقد و پیمان شکستن راحت می شود ، انقدر مردم حریص دنیا می شوند زن هارا بیرون از خانه می فرستند تا کار کنند ، انسان های فاسد اربده می کشند ، سرپرست یک قبیله رذل ترین آن قبیله است ، درس دین را می خوانند ولی نه برای بلکه برای پول ، لباس میش را برای گرگ می پوشانند .

,

وی افزود : در هفته ی آینده  روز سربازان گمنام امام زمان را پیش رو داریم. امنیت کشور ما به خاطر وجود این عزیزان است ، سربازان گمانم امام زمان شبانه روز مشغول حفظ امنیت کشور هستند که باید به صورت ویژه از این عزیزان تشکر کرد.

,

شما امت موظف هستید از انتخابات پاسداری کنید ، همانطور که رهبر انقلاب فرمودند رای مردم حق الناس است ، لذا مسئولین موظف اند حق الناس را رعایت کنند.

,

 

,

بهار

, بهار, بهار,

 

,

حل مشکل جوانان باید اولویت کار دولت باشد

, حل مشکل جوانان باید اولویت کار دولت باشد, حل مشکل جوانان باید اولویت کار دولت باشد,

 

,

امام جمعه شهر بهار در خطبه های نماز جمعه این هفته مقام معلم را گرامیداشت و بر تفاوت علم و ثروت اشاره کرد و با اشاره و روایات در مورد گرامیداشت مقام معلم گفت: هر کس مقام معلم را گرامی بدارد همانند این است که مقام خدا و پیامبر خدا را گرامی داشته است.

,

حجت الاسلام حاتم نیا در ادامه به میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان اشاره کرد و نمونه عفت در جوانی را پاکدامنی حضرت یوسف و به دنبال آن دست یافتن به وزارت اقتصاد و دارایی عنوان کرد و گفت: در کشور جوانان متخصص و متعهد زیادی داریم که توانایی در دست داشتن مسئولیت های بزرگی را دارند.

,

وی ادامه داد: چرا نباید از این جوانان در کشور استفاده شود و در عوض پیرمردانی که توانایی چندانی ندارند مسئولیت وزارتخانه ای را به دست بگیرند.

,

حجت الاسلام حاتم نیا اظهار داشت: دولت باید جوانان را پاسداری کند و از پتانسیل آنها استفاده کند. چرا نباید به مشکل جوانان همچون ازدواج و شغل رسیدگی کند.

,

وی ادامه داد: دولتی که به ما بگوید این مشکل حل نشدنی است می گوییم که ادامه کار ما با شما نیز نشدنی است.

,

 

,

قهاوند

, قهاوند , قهاوند ,

 

,

مسئولان را از طبقه ضعیف جامعه انتخاب کنید / کسی را انتخاب کنید که درد فقر را چشیده باشد

, مسئولان را از طبقه ضعیف جامعه انتخاب کنید / کسی را انتخاب کنید که درد فقر را چشیده باشد, مسئولان را از طبقه ضعیف جامعه انتخاب کنید / کسی را انتخاب کنید که درد فقر را چشیده باشد,

 

,

حجت الاسلام حسین محققی در خطبه های نماز جمعه قهاوند گفت: در جامعه اسلامی اگر مردم هوشیار ، اهل بصیرت و تحلیل نباشند دست به انتخاب اشتباهی می زنند و همانند بنی صدر در اوائل انقلاب دیر تر متوجه اشتباه خود بشوند هزینه بیشتر و سنگین تری خواهند پرداخت .

,

وی گفت : تمام دغدغه و تلاش اهل بیت وولایت در زمان غیبت برای این است که با نشان دادن راه صحیح جامعه را از آزمایش، خطا و پرداخت هزینه دور نمایند .

,

امام جمعه شهر قهاوند بیان داشت: برای انتخاب حق و صراط مستقیم علاوه بر اینکه فطرت انسان را حق جو حقیقت طلب قرار داده است و علاوه بر اینکه قوه عاقله و مغازه را در وجود انسان قرار داده است .
وی گفت : برتری و امتیاز انسان به سایر مخلوقات در این است که اختیار انتخاب به انسان داده شده است و بر اساس همین انتخاب سعادت ، شقاوت و سرنوشت انسان را رقم میزند .

,
,

حجت الاسلام محققی گفت: امروز بعد از این تجربه طولانی از زمان پیامبر و قریب به چهار دهه از عمر با برکت انقلاب و مبانی اسلام و انقلاب و سیره اهل بیت برای سپردن مسئولیت باید به بیانات و سفارشات امام راحل و مقام معظم رهبری با شناخت کامل افراد و جریانات اگر انتخاب اشتباها داشته باشیم قطعا سزاوار چوب خوردن و پرداخت هزینه هستیم .

,

 

,

 اسدآباد

,  اسدآباد,  اسدآباد,

 

,

کاندیداها و طرفداران آنان نباید در تبلیغات خود خطوط قرمز را نادیده بگیرند

, کاندیداها و طرفداران آنان نباید در تبلیغات خود خطوط قرمز را نادیده بگیرند, کاندیداها و طرفداران آنان نباید در تبلیغات خود خطوط قرمز را نادیده بگیرند,

 

,

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تاکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، بر حضور مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات امسال از حساسیت ویژه ای برخوردار است که باید همه ملت به عنوان یک وظیفه شرعی در آن مشارکت کنند.

,

وی به سالروز تشکیل بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: بسیج در همه عرصه ها پیشگام بوده و از جمله این امور محرومیت زدایی و ساخت و ساز پروژه های عمرانی مختلف بوده است.

,

 امام جمعه اسدآباد به حادثه دلخراش جان باختن کارگران در معدن آزادشهر اشاره کرد و گفت: همه مسئولان باید قبل از واقعه دلخراشی دردها را درمان کنند و بروز چنین حوادث به دلیل ندانم کاری و وجود مشکلات در اقشار ضعیف است که باید مورد توجه مسئولان باشد.

,

 وی به همه جانبه بودن انتخابات تاکید کرد و گفت: کاندیداهای شورای شهر نباید با تخریب فضا و محیط شهری موجب ایجاد هزینه های زیاد بر دوش شهرداری شوند چرا که خود متولی این امر هستند.

,

 حسینی مجد دخالت در امور سیاسی را یک وظیفه انسانی ملی دانست و گفت: در انتخابات به هرکسی که تدبر، دقت و شناخت داشتید، رای دهید.

,

وی به ملاک و معیار انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری از منظر و دیدگاه رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: فردی باید انتخاب شود که روحیه انقلابی، استکبارستیزی، و ولایی داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه در تبلیغات انتخاباتی باید طرفداران کاندیداها خطوط قرمز نظام را رعایت کنند، افزود: یکی از این خطوط فتنه گران هستند که این افراد فتنه رفوزه شده و نباید در تبلیغات کاندیداها از آنان نامی برده شود و طرفداران و سخنرانان باید نسبت بیانات و سخنان خود در این زمینه توجه کنند.

,

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه ممکن است برخی کاندیدایی تجربه داشته باشد اما نگاهش به دشمن باشد؛ حتی در سال 88 حیثیت مردم را زیر سوال برده باشد و باید بدانیم که این کاندیدا به درد نظام و دولت نمی خورد.

,

 

,

کبودراهنگ

, کبودراهنگ, کبودراهنگ,

 

,

شغل مانند غذا نیاز مبرم جوانان این مملکت است/ دشمن به اتاق خواب های ما نیز نفوذ کرده است

, شغل مانند غذا نیاز مبرم جوانان این مملکت است/ دشمن به اتاق خواب های ما نیز نفوذ کرده است, شغل مانند غذا نیاز مبرم جوانان این مملکت است/ دشمن به اتاق خواب های ما نیز نفوذ کرده است,

 

,

حجت الاسلام یوسف روحانی امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن تسلیت به خانواده جان باختگان حادثه معدن زغال سنگ و با اشاره به ارزش کسب حلال برای تامین معیشت خانواده اظهار داشت:این حادثه قلب همه مارا به درد آورد اما مهم تر از این اتفاق ارزش کار این کارگران زحمت کش برای کسب روزی حلال بود که ارزش این کار کمتر از جهاد در راه خدا نیست.
وی افزود:در دوران های زندگی،دوران جوانی پرواز آزمایشی هر فردی است اگر فرد در این دوران تمامی نکات ایمنی را رعایت کند می تواند تا آخر عمر به زندگی بدون خطر خود ادامه دهد و از مسئولین می خواهم جوان های ما را دریابند که این دوران حساس ترین زمان برای به پرواز در آمدن آن ها است.
حجت الاسلام روحانی تصریح کرد:زمانی جبهه های جنگ در جنوب و غرب کشور مورد هدف تیرهای دشمنان بود اما اکنون دشمن پا را فراتر گذاشته و با جنگ ترم وارد اتاق خواب های جوانان ایرانی شده است و قلب و ایمان جوانان مارا هدف قرار داده است.
وی تاکید کرد: امیدواریم مسئولین قدمی بردارند و از شعار دادن دست بردارند چرا که زمان شعار دادن به سر آمده است و من از مردم می خواهم به کسی رای دهند که برای مشکلات مردم و مهمتر از همه اشتغال جوانان راه حلی اساسی ارائه دهد.

,
,
,
,

 

,

رزن

, رزن, رزن,

 

,

دشمن مدام به دنبال تضعیف نظام است

, دشمن مدام به دنبال تضعیف نظام است, دشمن مدام به دنبال تضعیف نظام است,

 

,

امام جمعه رزن بیان داشت: انسانهای ارزشمند سعی میکنند براساس ملاکهای زندگی سالم حرکت کنند.

,


حجت الاسلام عبدالعلی مولازاده افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی نفوذ کشورهای غربی از بین رفت و دشمن دست به ناامن کردن کشور، محیط، ترور مسولین، تضیف و براندازی نظام زدند، واقعه طبس و اتفاقات دیگر همواره با موفقیت ملت ایران بوده است و این به کمک خداوند بوده است.

,
,

 

,

وی افزود: ایجاد یک تجربه بزرگ و ارزشمند نیروی انسانی در قدرت دفاعی و نظامی و امنیتی اطلاعاتی از نتایج سی و هشت سال نبرد با غرب است، عظمت اسلام در کشور کاملا مشهود است.

,

 

,

وی اظهار داشت: بسیاری از دستاوردهای علمی و اقتصادی همین است که سربازان گمنام در مجاهدت خاموش از جان خود مایه میگذارند.

,

 

,

مولازاده تصریح کرد: دشمن مدام به دنبال تضعیف نظام است در غرب و شرق در مراسمات و در جریان ها مختلف به دنبال ضربه زدن است اما همین سربازان گمنام همواره با هوشیاری دفع شرها و‌ و برنامه‌های خود اقدامات گسترده ای داشتند.

,



انتهای پیام/


 

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه