اخبار داغ

معاون سیاسی سپاه:

در برجام به ازای آنچه دادیم چه گرفتیم؟/ توان موشکی یعنی بازدارندگی برای این که جنگی اتفاق نیفتد

در برجام به ازای آنچه دادیم چه گرفتیم؟/ توان موشکی یعنی بازدارندگی برای این که جنگی اتفاق نیفتد
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما در برجام، به ازای آنچه دادیم چه گرفتیم؟ مذاکره موضوعیت دارد و باید برخی از مسائل با مذاکره حل شود، اما باید ببینیم که هدف از مذاکره چیست و دستاوردهای آن چیست؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با  خاورستان، درخصوص برخی موارد مطرح شده در مناظرات درباره برجام اظهارکرد: برخی به دنبال ایجاد دو قطبی در جامعه هستند و بهتر است که به این موارد پرداخته نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،,

 

,

وی افزود: برجام یک متن بود که در آن هم فرصت ها و هم تهدیدهایی وجود داشت و حاصل مذاکره آن بده بستان است.

,

 

,

 معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اما سخن اینجاست که ما  در برجام، به ازای آنچه دادیم چه گرفتیم؟ مذاکره موضوعیت دارد و باید برخی از مسائل با مذاکره حل شود، اما باید ببینیم که هدف از مذاکره چیست و دستاوردهای آن چیست؟ اینکه چه دادیم و چه گرفتیم مهم است.

,

 

,

سنایی راد تاکید کرد: توان موشکی یعنی بازدارندگی برای این که جنگی اتفاق نیفتد، و این با برجام منافاتی ندارد.

,

 

,

وی درخصوص برخی گفته ها مبنی بر اینکه برجام سایه جنگ را از کشور دور کرد؛ اظهارکرد: آنچه که سایه جنگ را از سر کشور برداشته است رضایتمندی و پشتیبانی مردم از نظام و مشارکت از جنس 22 بهمن در صحنه های نظام و همچنین مجموعه هایی که پیام قدرت را به بیگانگان نشان می دهند است، نه افراد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه