اخبار داغ

رژه زباله ها در خیابان های شهرستان باشت/ وقتی یک شهر با یک باران به هم میریزد + تصاویر

رژه زباله ها در خیابان های شهرستان باشت/ وقتی یک شهر با یک باران به هم میریزد + تصاویر
نمی‌دانم چرا همه ما منتظریم یک معجزه شود تا کره خاکی از شر این همه پسماند، زباله، آشغال یا هر چه شما اسمش را می‌گذارید راحت شود و یک نفس آسوده بکشد. یا نه، شاید فکر می‌کنیم زمین خودش باید آستین‌های همتش را بالا بزند و کاری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل  ازپایگاه خبری باشت نیوز  نمی‌دانم چرا همه ما منتظریم یک معجزه شود تا کره خاکی از شر این همه «پسماند»، «زباله»، «آشغال» یا هر چه شما اسمش را می‌گذارید راحت شود و یک نفس آسوده بکشد. یا نه، شاید فکر می‌کنیم زمین خودش باید آستین‌های همتش را بالا بزند و کاری کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باشت نیوز  نمی‌دانم چرا همه ما منتظریم یک معجزه شود تا کره خاکی از شر این همه «پسماند»، «زباله»، «آشغال» یا هر چه شما اسمش را می‌گذارید راحت شود و یک نفس آسوده بکشد. یا نه, باشت نیوز , ،,

 

,

انگار ما به این نقطه از توهم رسیده‌ایم که ما هرکاری می‌کنیم، هر جا زباله‌ای می‌ریزیم و هر صحنه زیبایی را که با کثیفی خراب می‌کنیم یکی پشت سرمان می‌آید که اشتباهات و ریخت و پاش ما را رفع کند،زباله‌های زشت، هدیه بی‌رحمانه انسان به طبیعت و محیط پیرامون است.

, ،,

 

,

صحنه وحشتناک تلنبار شدن حجم زیادی از زباله و نایلون که در دشت و کویر به بوته‌های تیغ چسبیده است، دیدن لاک‌پشتی که در بطری آب ما گیرکرده و مرده است، دیدن پلیکانی که گردنش در لاستیک زباله اسیر شده یا ماهی‌ای که توپ نایلون خورده و مرده است یا تنفس برایش سخت شده تنها گوشه‌ای از فاجعه زباله ریختن ماست.

,

 

,

این روزها که به شدت گرمای هوا افزوده میشود،موج بارشی  به استان کهگیلویه و بویراحمد آمده که  باعث خوشحالی مردم شده و حال هوای شهرستان هارا خنک کرده است.

,

 

,

پس از بارش های چند ساعته تصمیم گرفتیم از حال و هوای شهر جویا باشیم،که با ورود به مرکز شهر باشت با وضع نامناسب خیابان ها مواجه شدیم.

, ،,

 

,

وضع نامناسب خیابان ها به دلیل ریختن زباله  مغازه داران و کاسب های باشتی به درون جوی آب بوده و بارش باران همه این زبال ها را به سطح خیابان هدایت کرده و چهره خیابان های شهر را بسیار زشت و نامطلوب کرده است.

,

 

,

درحال عکس گرفتن از این مکان ها در فلکه ورودی شهر بودیم و با برخورد با مسافرانی که تازه وارد شهر شده بودند مواجه شدیم بعد از هم صحبتی با این مسافران،آنها به خیابان ها اشاره کرده وبا تاسف گفتند شهرستان باشت که مکانی زیبا و طبیعت ناب آن زبانزد همه است و سالانه گردشگران زیادی دارد چرا به این وضع نامناسب دچار شده است.

, ،,

 

,

این وضع زیبنده شهرستان باشت نمی باشد امیدواریم که مردم به کمک مسئولان فرهنگ ریختن زباله ها را در این شهراصلاح کرده تا شهری زیبا توام با تمیزی داشته باشیم.

,

 

,

َََ

,
,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه