اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کبودراهنگ :

پرچم حرم امام رضا(ع)به گروه های جهادی برتر اهدا شد

پرچم حرم امام رضا(ع)به گروه های جهادی برتر اهدا شد
طی آئینی و در آستانه میلاد با سعادت امام زمان(عج)به پاس تلاش های مخلصانه گروه های جهادی در شهرستان کبودراهنگ پرچم مطهر حرم رضوی به سرگروهان جهادگر اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ، در این آئین مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه کبودراهنگ اهدای پرچم های متبرک به آستان قدس رضوی را موجب خیر و برکت در شهرستان برشمرد و گفت:اصلی ترین دغدغه مقام معظم رهبری در چندین سال گذشته مسئله اقتصاد مقاومتی است که خوشبختانه شهرستان کبودراهنگ در این مسیر قدم های مثبتی برداشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ ,
 سرگرد علیرضا نوروزی بسیج سازندگی را جزء فعال ترین تشکل های بسیج در شهرستان کبودراهنگ برشمرد و افزود:بسیج سازندگی با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان و استفاده از نیرو و نشاط جوانان در سازندگی کشور،کمک به دولت در خدمت رسانی،محرومیت زدائی،سازندگی در روستاهای محروم،اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و کمک به شناسایی و ایجاد زمینه های اشتغال تشکیل گردیده است.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی شهرستان کبودراهنگ با تاکید بر اینکه در سال"اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال"باید بیش از گذشته در این راستا تلاش شود،اضافه کرد:از تمامی مسئولین محترم در دستگاه های اجرایی شهرستان خواهشمندیم در پشتیبانی از اردوهای جهادی و سایر فعالیت های بسیج سازندگی مشارکت و به این نهاد مقدس در جهت خدمت به مردم کمک شود.
,
 
,
نوروزی اقدامات بسیج سازندگی شهرستان کبودراهنگ را مهم برشمرد و بیان داشت:برگزاری  کلاس های آموزشی با همکاری جهاد کشاورزی و اداره فنی حرفه ای باعث شد که در سال گذشته کارآفرینان پای برعرصه تولید و اشتغال زایی گذاشته و با پرداخت اعتباری بالغ بر 12,780,000,000میلیارد ریال برای 284نفر فرصت شغلی ایجاد شود.
,
 
,
در ادامه این آئین علیرضا نوروزی با قدردانی از عملکرد حوزه های مقاومت بسیج در اجرای طرح اردوهای جهادی در عرصه های مختلف عمرانی،فرهنگی،پزشکی و ...گفت:به پاس تلاش های همه عزیزان در اجرای اردوهای جهادی پرچم متبرک حرم امام رضا (ع)از سوی خدام حرم رضوی به گروه های برتر شهرستان اهدا خواهد شد.
,
 
,
در این همایش از فرماندهان سه حوزه برتر در اجرای اردوهای جهادی در سطح شهرستان به ترتیب حوزه حضرت زهرا(س)حوزه شهید بهادربیگی و حوزه شهید صوفی تجلیل به عمل آمد.
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه