اخبار داغ

رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی میرسلیم در استان کرمان:

پیروز انتخابات ریاست جمهوری اصولگرایان هستند /میرسلیم ۲۴ اردیبهشت به کرمان می آید

پیروز انتخابات ریاست جمهوری اصولگرایان هستند /میرسلیم ۲۴ اردیبهشت به کرمان می آید
رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی میرسلیم در استان کرمان گفت : این دوره ریاست جمهوری به یقین پیروزی با اصولگرایان است و معتقدم که مشارکت مردم در انتخابات بالای ۷۰ درصد خواهد بود و هدف اصلی ما در انتخابات همین حضور حداکثری مردم در انتخابات برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  آرمان کرمان ؛ احمدعلی مقدم رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی میرسلیم در استان کرمان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت : در جامعه مطرح می‌شود که چرا حزب موتلفه اسلامی کاندیدای ریاست جمهوری معرفی کرده و چرا در این بین آقای میرسلیم را معرفی نموده است بنابراین باید گفت حزب موتلفه اسلامی از باسابقه‌ترین تشکل های اصیل است که بیش از ۵۰ سال قدمت دارد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان ,  آرمان کرمان,

وی گفت : حزب موتلفه اسلامی به دست و نظر مبارک امام خمینی (ره) رحمت الله تشکیل شده است که از همان ابتدای تشکیل خود در خط ولایت حرکت کرده و هدف اصلی حزب تشکیل دولت اسلامی بوده است لذا در این جهت فعالیت‌های سیاسی را انجام داده است .

,

میرسلیم اولین کاندیدای ریاست جمهوری حزب موتلفه اسلامی بعد از انقلاب است 

, میرسلیم اولین کاندیدای ریاست جمهوری حزب موتلفه اسلامی بعد از انقلاب است , میرسلیم اولین کاندیدای ریاست جمهوری حزب موتلفه اسلامی بعد از انقلاب است ,

مقدم با بیان این که حزب موتلفه اسلامی بعد از گذشت ۳۸ سال از انقلاب اسلامی اکنون اولین کاندیدای خود را معرفی کرده است ؛ عنوان کرد : اگر کشوری به صورت حزبی وارد صحنه انتخابات شود بهتر است زیرا اگر رئیس‌جمهوری با پشتوانه یک حزب وارد شود ، تلاش حزب برای موفقیت رئیس جمهور خواهد بود .

,

رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی میرسلیم در استان کرمان افزود : حزب موتلفه اسلامی در ۳۸ استان و بیش از ۲۳۰ شهرستان‌ دارای دفتر است که این تشکلات موتلفه فعال و پویا هستند و هر هفته در موتلفه اسلامی مرکز هیئت اجرایی برگزار می شود .

,

وی ادامه داد : در حزب موتلفه اسلامی مرکز مطالعات و برنامه ریزی ، مطالبات مردم و مشکلات شهری را رصد می کند و برنامه های نامزد انتخاباتی ما در ۴ ساله تدوین و آماده است و میرسلیم هیچ دغدغه ای در رابطه با برنامه و طرح ندارد و با دست پر وارد میدان رقابت شده است .

,

مقدم در رابطه با انتخاب میرسلیم به عنوان نامزد حزب موتلفه اسلامی بیان کرد : میرسلیم دارای سوابق اجرایی زیادی بعد از انقلاب می باشد ، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و در زمان ریاست جمهوری مقام معظم رهبری هم به عنوان رئیس دفتر نظام وی بوده است .

,

رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی میرسلیم در استان کرمان با بیان این که این نامزد انتخاباتی از همه مسائل خرد کشور مطلع است یادآور شد : دغدغه میرسلیم همیشه در خصوص به زمین ماندن سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و نظام بوده و به همین دلیل وارد میدان انتخابات شده است .

,

وی بیان کرد : آمده ایم که بمانیم و به کاندیدای پوششی هم اعتقادی نداریم و قطعا تا پایان انتخابات حضور خواهیم داشت و کنارگیری میرسلیم به نفع کسی صحت ندارد .

,

مقدم ابراز داشت : حزب موتلفه اسلامی تقریباً با اصولگرایان و روحانیت یکی بوده است و در سال های گذشته هم کاندیدای ریاست جمهوری معرفی می کرده که در آخر برای حضور رای نمی آورده ولی از ۱۵ سال قبل از انقلاب همواره برای تشکیل انقلاب اسلامی پا به رکاب بوده است .

,

کادر سازی یکی از اساسی ترین کارهای حزب موتلفه اسلامی است

, کادر سازی یکی از اساسی ترین کارهای حزب موتلفه اسلامی است, کادر سازی یکی از اساسی ترین کارهای حزب موتلفه اسلامی است,

رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی میرسلیم در استان کرمان کادرسازی را از اساسی ترین کارهای حزب موتلفه اسلامی دانست و خاطر نشان کرد :این حزب تقریبا حدود ۱۰ سال در حال جوانگرایی است و اکنون میانگین سنی مدیران موتلفه ۴۰ سال می باشد .

,

وی عنوان کرد : میرسلیم در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و صنعتی کار کرده اند و با توجه به حضور ۲۰ ساله در تشخیص مصلحت نظام برای همه سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری دارای طرح و برنامه هستند و در مناظره دوم انتخاباتی بخشی از این اطلاعات را ارائه کردند .

,

مقدم توضیح داد : مطمئنا حزب موتلفه اسلامی دارای مدیران متعهد و مقتدری است که بهتر از روحانی می توانند دولت را اداره کنند و از سوی دیگر موتلفه ارتباط با سایر کشورهای را نفی نکرده و تنها اسرائیل را به عنوان یک کشور غاصب می داند .

,

رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی میرسلیم در استان کرمان اظهار کرد : دیدگاه این حزب با اصولگرایان فرقی نمی کند و هیچ گونه اختلافی با اصولگرایان ندارد و تنها رقیب ما اصلاح طلبان هستند و اکنون هم برطبق نظر روحانیت مانده ایم و هستیم.

,

وی تشریح کرد : دولت روحانی دارای ضعف های فراوانی است و از ابتدا هم به مردم وعده های مختلفی همچون وعده ۱۰۰ روزه را دادند اما زمان دادن گزارش تنها دولت قبل را محاکمه کردند و  دست خالی بود و مطمئنا در زمان گزارش ۱۰۰ روز بعد هم دولت خود را محاکمه می کرد .

,

پیروز انتخابات ریاست جمهوری اصولگرایان هستند 

, پیروز انتخابات ریاست جمهوری اصولگرایان هستند , پیروز انتخابات ریاست جمهوری اصولگرایان هستند ,

مقدم افزود : این دوره ریاست جمهوری به یقین پیروزی با اصولگرایان است و معتقدم که مشارکت مردم در انتخابات بالای ۷۰ درصد خواهد بود و هدف اصلی ما در انتخابات همین حضور حداکثری مردم در انتخابات برای اقتدار نظام جمهوری اسلامی است .

,

رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی میرسلیم در استان کرمان پیشرفت میرسلیم در انتخابات را طبق افکارسنجی ها رو به رشد اعلام کرد و بیان کرد : باید وضعیت اقتصادی و سفره های مردم را ببینیم و این ها همه نشان از آمارهای غیرواقعی دارد و چهار وزیر روحانی هم دوران را بحرانی اعلام کرده و استعفا دادند .

,

وی عنوان کرد : به معتقدم میرسلیم در مناظره دوم اول شد زیرا با اخلاق ، متانت و اطلاعات کارشناسی شده توانست در چهارچوب موضوعات صحبت کند و از ضوابط مناظره عدول نکند .

,

مقدم گفت : مقام معظم رهبری امسال را با شعار تولید و اشتغال نامگذاری کرده‌اند و علت این که میرسلیم با لباس کار هنگام ثبت نام ریاست جمهوری حاضر شدند تلاش برای تولید و اشتغال و نجات کشور از بیکاری است.

,

رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی میرسلیم در استان کرمان بیان داشت : میرسلیم برای احیا کارخانه های تعطیلی کشور دارای طرح و برنامه است تا آن ها را از رکود و بیکاری نجات دهند و بیشترین دغدغه اش معیشت مردم است .

,

میرسلیم ۲۴ اردیبهشت به کرمان می آید 

, میرسلیم ۲۴ اردیبهشت به کرمان می آید , میرسلیم ۲۴ اردیبهشت به کرمان می آید ,

وی در پایان افزود : میرسلیم ۲۴ اردیبهشت‌ماه به کرمان می آید و برنامه‌ریزی هایی برای نشست خبری با اصحاب رسانه نیز در دستور کار خواهد بود .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه