اخبار داغ

اظهارات حاشیه ساز دوباره معاون امور زنان ریاست جمهوری؛

مولاوردی: سند 2030 خیلی هم خوب است!

مولاوردی: سند 2030 خیلی هم خوب است!
علی‌رغم وجود اسناد و مدارک متعدد، مولاوردی مدعی شد دولت‌مردان هیچ‎‌گاه نگفته‌اند برجام سایه جنگ را برداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از آناج، شهین‌دخت مولاوردی ظهر دیروز در همایش بررسی عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه‌ی زنان و خانواده که در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد با بیان اینکه آنچه به دولت یازدهم ارث رسیده بود، دولتی در پرتگاه سقوط بود، عنوان کرد: ما از نظر سیاست داخلی و خارجی به بن بست رسیده بودیم، شاه کلید وعده‌های روحانی آرامش در سیاست و آسایش در اقتصاد و امنیت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج، ,

وی بیان داشت: رای زنان و جوانان حماسه ۹۲ را خلق کرد که رای به تغییر بود؛ ما شاهد مسیر سخت بودیم اما توانستیم برجام را به سرانجام برسانیم و یک بازی بر-برد خلق کنیم.

,

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه درپی سیاست‌های ایجاد شده توسط روحانی تمام مشکلات اجتماعی حل شد، ابراز کرد: گشایش‌‌های برجام تاثیر خودش را بر بخش اجتماعی خواهد گذاشت، برنامه اصلی ما افزایش اعتماد به نفس زنان و ارتقاء اعتماد عمومی زنان به دولت، بوده است.

,

وی توضیح داد: اولین‌های زنان در دولت روحانی رقم خورد و در چهارچوب سیاست راهبردی دولت یازدهم قالب‌های مختلفی را اجرا کردیم؛ از آبرو، حیثیت و پرونده‌های قضایی مختلف گذشتیم تا دولت به اینجا برسد.

,

این مقام مسئول در واکنش به انتقاد دانشجویان از بیرون انداخته شدن تعدادی از منتقدین دولت توسط اعضاء انجمن اسلامی دانشگاه تبریز، تصریح کرد: ما تنها دولتی هستیم که منتقدین را تحمل کردیم واجازه حضور به شما را در اینجا دادیم!

,

وی متذکر شد: وعده رئیس جمهور بیمه زنان بود اما به دلیل بار مالی و نبود ارزش‌گذاری کار زنان دلیل عدم تصویب این موضوع بوده است، پژوهشی برای ارزش گذاری این برنامه در حال انجام می‌باشد و این بیمه شامل تمام زنان خانه‌دار نخواهد شد.

,

مولاوردی در واکنش به نوشته‌های دانشجویان در انتقاد از جمله‌ی دولت‌مردان مبنی بر اینکه برجام سایه جنگ را برداشته است، مدعی شد: دولت هیچ وقت نگفت سایه جنگ را برجام برداشته است، اگر مدرک دارید بیاورید!

,

وی درباره‌ی سند 2030 و انتقاد رهبر معظم انقلاب درباره‌ی آن نیز گفت: ۲۰۳۰ مخفیانه امضا نشده، این سند برای آموزش برابر دختران و پسران بسیار هم خوب بوده است.

,

گفتنی است در این بین دانشجویان خواستار پرسش و پاسخ شدند که مجری برنامه با رد این درخواست، مطالبه‌گران را اغتشاش‌گر خواند و در ادامه‌ی جملات وی، معاون رئیس‌جمهور نیز گفت: ما آزادی بیان و پس از بیان داریم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه