اخبار داغ

در دیدار امام جمعه تبریز با جمعی از فرهنگیان آذربایجان‌شرقی مطرح شد؛

سند 2030 باعث ترویج همجنس‌بازی در میان جوانان می‌شود/ جایگاه آموزش و پرورش حساس‌تر از دانشگاه است

سند 2030 باعث ترویج همجنس‌بازی در میان جوانان می‌شود/ جایگاه آموزش و پرورش حساس‌تر از دانشگاه است
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه سند 2030 یونسکو شاید نکات خوبی هم داشته باشد، گفت: اجرای این سند باعث ترویج همجس بازی در میان جوانان خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، آیت الله محسن مجتهد شبستری در دیدار جمعی از فرهنگیان آذربایجان‌شرقی با گرامیداشت هفته معلم با اشاره به انتقاد رهبر انقلاب از اجرای بی سر و صدای سند ۲۰۳۰ یونسکو در نظام آموزشی کشور، اظهار داشت: اینجا مملکت اسلامی است و اجرای این سند که حاوی مطالب ضداخلاق و ضد ارزشی است، دین ستیزی و به دنبال آن ترویج همجنس بازی را به ارمغان می آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ضرورت حضور مردم در انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: مصداق بارز حضور مردم، برگزاری انتخابات است و هر چه میزان مشارکت مردم بالاتر باشد استکبار جهانی بیشتر حساب خواهند برد.   

,

وی به مقام والای شهید مطهری اشاره کرد و افزود: شهید مطهری اگر در قم می‌ماند بعد از امام خمینی(ره) مرجع تقلید بود، اما از این جایگاه گذشت و به یاری نسل جوان شتافت و نسبت به پاسخگویی شبهات مطرح شده از سوی منافقین و گروهک فرقان تلاش کرد و در این راه نیز به شهادت رسید. 

,

خطیب جمعه تبریز با بیان اینکه شهید مطهری در زمان تبعید هم با حضرت امام در ارتباط بود، یادآور شد: مرحوم شهید مطهری از مصادیق بارز ورثه انبیا و معلم الخیر است، در شرایطی که مکاتب الحادی، نسل جوان را به بیراهه می‌بردند، حوزه قم را رها کرد و در تهران به روشنگری پرداخت. ایشان ذوب در ولایت بود در ۱۵خرداد که حضرت امام دستگیر شد همان شب هم شهید مطهری دستگیر شد و از ابتدای نهضت، همراه با امام راحل بود و در هماهنگی نیروهای انقلابی نقش موثری داشت. 

,

آیت الله مجتهدشبستری، با بیان اینکه آینده کشور با تربیت دانش آموزان محقق می‌شود ابراز داشت: جایگاه آموزش و پرورش حتی از دانشگاه‌ها نیز حساس‌تر است و باید نسبت به پاسخگویی به شبهاتی که در ذهن جوانان نقش بسته همت کنیم. 

,

 وی نگاه جوانان به پشت میزنشینی را خلاف نیازهای کشور دانست و تصریح کرد: ما در کشور به مشاغل‌های فنی هم نیاز داریم و رهبر معظم انقلاب نیز بر این مسأله تاکید داشتند. 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه