اخبار داغ

صداوسیما از پزشک متخلف استفاده نکند

صداوسیما از پزشک متخلف استفاده نکند
مدیرکل نظارت بر درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: یک پزشک متخصص به نام «ع.ف» که در انجام عمل‌های جراحی کلاهبرداری می‌کرده و محکومیت دارد، نباید در برنامه‌های کارشناسی صدا و سیما حاضر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین میردهقان روز سه‌شنبه در گفت‌و‌گو با ایرنا درباره پزشک متخصص ارتوپد در تهران که در عمل‌های جراحی تخلف داشته و اتهام وی این است که بدون کار گذاشتن پروتز برای بیماران، محل عمل را بسته و هزینه عمل و پروتز را از بیماران می‌گرفته، گفت: این مورد و این اتهام برای یک متخصص ارتوپدی در تهران صحت دارد، اتهام این فرد در هیات بدوی انتظامی نظام پزشکی نیز ثابت و او محکوم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

 

,
وی گفت: با وجود محکومیت اولیه «ع.ف»، متخصص ارتوپدی و با وجودی که وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی از صدا و سیما خواسته است که وی دیگر در برنامه‌های صدا و سیما حاضر نشود، همچنان شاهد حضور وی به عنوان کارشناس در یکی از برنامه‌های سیما هستیم.
,

 

,

 

,

بررسی‌های خبرنگار ایرنا حاکی است، حکم محکومیت این متخصص ارتوپدی در هیات بدوی انتظامی نظام پزشکی صادر شده و وی اجازه طبابت ندارد اما این فرد با بکارگیری تیمی از وکلا خواستار تجدیدنظر در حکم محکومیت خود شده است و به همین علت سازمان نظام پزشکی از اعلام متن حکم وی تا قطعی شدن آن خودداری می‌کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه