اخبار داغ

دبیر کانون اندیشه راهبر در استان همدان:

بیش از ۸۰ عنوان برنامه همزمان با نیمه شعبان در استان همدان برگزار خواهد شد

بیش از ۸۰ عنوان برنامه همزمان با نیمه شعبان در استان همدان برگزار خواهد شد
دبیر کانون اندیشه راهبر استان همدان گفت:با بیش از80عنوان برنامه متنوع به استقبال برنامه های عید نیمه شعبان در استان همدان خواهیم رفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ، مصطفی جوزی دبیر کانون اندیشه راهبر در استان همدان با اعلام برگزاری بیش از 80عنوان برنامه در سطح استان همدان گفت:کانون اندیشه راهبر با همکاری مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم و همدان جهت رشد معارف مهدوی در دهه مبارک مهدویت(از دهم شعبان الی بیستم شعبان)بیش از 80عنوان برنامه متنوع در سطح استان همدان برگزار خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

وی افزود:35جلسه سخنرانی توسط اساتید مهدویت در مساجد همدان،کبودراهنگ،بهار و لالجین برگزار خواهد شد.

,

دبیر کانون اندیشه راهبر در استان همدان اضافه کرد:برنامه ویژه ای برای مدارس ابتدایی در نظر گرفته شده است که در این برنامه عمو روحانی(حجت الاسلام افشاری)با حضور در مدارس ابتدایی و برگزاری برنامه های مختلف سعی در نهادینه کردن برنامه های مهدویت در بین دانش آموزان را دارد.

,

جوزی در خصوص برگزاری برنامه های صدای و سیمای استان همدان گفت:در ایام عید نیمه شعبان 8عنوان برنامه در صدا و سیمای استان همدان در نظر گرفته شده است.

,

وی افزود:در بیش از95مدرسه مسابقات مختلف برگزار خواهد شد که در این مسابقات 8500دانش آموز شرکت خواهند کرد.

,

مصطفی جوزی در پایان خاطر نشان کرد:جلسه پرسش و پاسخ با حضور مردم در امام زاده حسین(ع)همدان از مورخه 17اردیبهشت به مدت ده روز برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه