اخبار داغ

کارشناس مسائل فرهنگی:

سند ۲۰۳۰؛ دریچه ای برای نفوذ دشمن است

سند ۲۰۳۰؛ دریچه ای برای نفوذ دشمن است
کارشناس مسائل فرهنگی گفت: هر جایی که ضعف نشان داده شود دریچه‌ای برای نفوذ دشمن باز است؛ که یکی از این راه‌هها نفوذ دشمن سند پروتکل آموزشی 2030 هست .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آساره خبر فروغ زمان تجلی تهرانی مسئول حوزه علمیه سابق اهواز و کارشناس مسائل فرهنگی و در رابطه با مقابله با راههای نفوذ دشمن در مسئله زن و خانواده گفت: یکی از راههای نفوذ دشمن فضای مجازی است که نشر اکاذیب و مسائل فاسد  را در جامعه به وجود می آورد؛ را ه نفوذ دیگر دشمن ماهواره ها است؛  در مصاحبه های ماهواره ای که برای تبلیغاتی گذاشتند  این است  که اگر آدم حیوان داشته باشد بهتر از این است که فرزند داشته باشد و این بدین معنی است که لازم نیست  خانواده های ایرانی بچه دار شوند و فرزند آوری  را در بین خانواده های ایرانی می خواهند بد جلوه بدهند و این یکی از تفکرات دشمن است که می خواهد خانواده ها را از بپاشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آساره خبر,

وی گفت: هر جایی که ضعف نشان داده شود دریچه‌ای برای نفوذ دشمن  باز است؛ ما می بینیم که یکی از راه‌های نفوذ دشمن سند پروتکل آموزشی 2030 هست ، در این سند زن و مرد در تمامی عرصه ها مساوی هستند و از  مساوات زنان و مردان در تمامی عرصه‌ها سخن گفته است؛ در سند 2030 چیزی های نهفته است که آدم نمی تواند آن را به زبان بیاورد و شرم آور است.

,

این کارشناس فرهنگی  خاطر نشان کرد: هدف نفوذ  دشمن در خانواده ها این  است که اولا  خانواده را از درون متلاشی کند دوما ازطریق ماهواره ها می خواهد فساد را به داخل خانه ها بیاورد و آن ترویج دهد.

,

محقق و پژوشگر کشورمان ضمن ابراز تاسف از بعضی مسئولین کشوری خاطر نشان کرد: یکی دیگر از راههای نفوذ دشمن در خانواده تحقیرکردن است که متاسفانه مسئولین کشوری ما می آیند می گویند که کشور ما نمی تواند فلان چیز را درست کنند این طور نیست ؛ مگر یادتان رفته است که دانشمند هسته ای ما از صفر تا ۱۰۰ هسته ای را خودشان درست کرده اند،  پس شماهایی  که به عنوان یک مسئول بالای مملکتی قرار گرفتی  چطور به خود اجازه می دهید این طور حرفی را به زبان بیاورید؛ مسئولین می خواهند با سند  2030ملت را تحقیر کنند و ملت را وابسته کنند و مسئولین این را بدانند که ملت ماهیچ وقت وابسته نمی شود چرا که این ملت دارای استعداد های  بالقوه است است و می توانند به تمام مدارج علمی دست پیدا کنند.

,

کارشناس فرهنگی نقش زن در مقابل نفوذ دشمن را ااساسی خواند و افزود: زن، در مقابل دشمن نقش های زیادی دارد و در تمام عرصه های علمی و دانشگاهی چه در تربیت فرزند و چه  با پاسداری از آرمان ها و مباحثی که نظام جمهوری اسلامی دارد و همچنین درفرهنگ معارف اسلامی زنان می توانند در هر کدام از اینها  جایگاهها را بگیرند و راه نفوذ دشمن را ببندد.

,

وی به زنان فرهیخته و نمونه کشورمان اشاره کرد و افزود: ما در ایران زنان فرهیخته زیادی داریم در ایران  مجتهده زن داشته ایم  به نام مرحومه خانم امین که در اصفهان زندگی می کردند که علامه امینی صاحب الغدیر آمد و از این بانو بزرگوار و عزیز اجازه اجتهاد گرفت ویا مرحوم آیت الله مرعشی از قم به اصفهان به نزد خانم امین رفت و اجازه اجتهاد را از وی خواست بنابراین جامعه ما دارای این چنین زنانی بوده است بنابراین  جامعه ما پتانسیل زنانش خیلی بالا است چه در مراتب علمی و معرفتی و چه در مسائل جنگ های که رو در رو با دشمن ایستادند .

,

تجلی تهرانی به نقش آفرنی زنان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و تصریح کرد: زنان ما در دفاع مقدس خوب توانستند دفاع کنند ، لذا در حال حاضر زنان ما در خانه هایشان اتاق جنگ تشکیل دادند که چگونه می شود اسرائیل تا ۲۵ سال دیگر روی زمین نباشد و این تفکر بانوان  ایرانی است که می آیند و در داخل خانه ها ی خود اتاق جنگ تشکیل می دهند  و خانه ها را به اتاق جنگ تبدیل کردند .

,

این نویسنده عنوان داشت: خانه های هر کدام از ما یک خاکریزی هستند که مادران ایرانی پشت این خاکریز ایستادند و از خاکریز خانواده ها دفاع می کنند و این آمادگی را دارند که به محض اینکه دشمن نفوذ کرد به او حمله کنند.

,

مسئول حوزه علمیه سابق اهواز در ادامه گفت: ما باید زنان را از نفوذ دشمن آگاه کنیم و از طریق فضای مجازی که دشمن برای ما درست کرده است از خود همین اسلحه دشمن باید استفاده کنیم و به نفع خودمان کار کنیم ما باید برای بانوان جلسات بصیرت افزایی را برگزار کنیم و نسبت به موقعیت های خودشان آنها را آشنا کنیم ؛ و اگر زنان ما بفهمند که چه پتانسیل های دارند ودر خانه دارای  چه قدرتی  هستند یقینا بیکار نمی نشینند و بلند می شوند و به وظیفه شان عمل می کنند .

,

کارشناس فرهنگی معرفی کردن وظایف زنان را یکی از مسائل مهمی  دانست و خاطر نشان کرد :  باید به زن ها فهماند که فکر نکنید چون شما زن هستید دیگر کاری از شما بر نمی آید اینطور نیست زن های که در خانه نشستند همه کاری از آنها بر می آید فقط باید خودشان  را بشناسند؛ زن ها خودشناسی داشته باشند اگر زنی خودش را شناخت خدایش را می شناسد که به فرموده  اما علی (ع) اگر زن های ما خودشان را بشناسند و بدانند که  دارای چه قدرت عظیمی هستند یقینا خدایشان را می شناسند و به وظیفه شان می توانندعمل کنند.

,

تجلی تهرانی در مورد نقش زن در انتخابات  گفت: همیشه در انتخابات زنان نقش تعیین کننده در انتخابات رئیس جمهوری دارند چند میلیون از رای دهندگان در ایران زنان هستند که اگر زن های ما بصیرت افزایی خود رابالا ببرند و تشخیص دهند که چه کسی در خط رهبری اسلام و ولایت  است می توانند نقش اساسی در انتخاب ریاست جمهوری داشته باشند.

,

نویسنده کشورمان بیان داشت: اگر درانتخاب ریاست جمهوری  ۱۵ میلیون زن آگاه و با بصیرت در جامعه  داشته باشیم می توانند در  انتخاب رئیس جمهوری تصمیم درستی بگیرند.

,

انتهای پیام/د

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه