اخبار داغ

مسئول بسیج فرهنگیان کشور عنوان کرد؛

سپاه، پاسدار ارزش هاست نه فرد و و جناح خاصی!

سپاه، پاسدار ارزش هاست نه فرد و و جناح خاصی!
شعبانعلی رمضانیان گفت:سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی از زمان تاسیس همیشه به هیچ وجه از فرد خاص یا جناح خاصی حمایت نکرده است فقط سپاه از ارش های انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کورنگ ، همایش گفتمان ولایت با حضور جمعی از فرهنگیان شهرستان کبودراهنگ صبح امروز در سالن اجتماعات شهید کاظمی برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کورنگ,

در این برنامه که با حضور دکتر شعبانعلی رمضانیان ریاست بسیج فرهنگیان کشور به عنوان سخنران برنامه برگزار شد حول محور فرموده های مقام معظم رهبری و مباحث بصیرتی،و اهداف بسیج فرهنگیان کشور مباحثی مطرح شد.

,

دکتر شعبانعلی رمضانیان در خصوص اهدف مهم  مردم برای برپایی انقلاب گفت: آگاه باشیم که در کشور تفکری وجود دارد که با آرمان های انقلاب در تضاد است ،ما انقلاب نکردیم که با اهدای چندین هزار شهید، عده ای برای کرسی های ریاست خون شهدای مارا پایمال و با دشمنان نظام هم کاسه شوند.

,

وی برای ایجاد زمینه های ظهور به نکات مهمی اشاره  کرد و افزود:آیا فکر می کنید با این جامعه که بی عدالتی در آن موج می زند ، زمینه های ظهور محیا می شود؟مشکلات اقتصادی جامعه باعث بسیاری از فسادها و مشکلات دیگر در کشور است و باید جلوی فساد در جامعه را بگیریم عده ای از در میان ثروت های هنگفت بادآورده دچار خفگی می شوند و عده ای حتی پول خرید یک جفت کفش را برای فرزند خود را ندارند.

,

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان دلسوزی برای مردم را لازمه یک دولت دانست و بیان داشت:دلسوزی برای مردم مقطعی نمی شود اگر کسی به یاد مردم باشد همیشه باید یاد مردم باشد نه در مواقع حساس انتخاباتی.

,

رمضانیان با اشاره به سند2030فلسفه محرمانه بودن در جامعه را تشریح کرد عنوان کرد:فلسفه ی محرمانه بودن در جامعه تغییر کرده است و خودی ها را نامحرم فرض می کنیم  و این تحدید است برای ما که آگاه باشیم که نفوذی ها در بدنه دولت ما نفوذ کرده اند و این امر باعث امضای اسنادی شده است که رهبری و ملت این اسناد و توافقات را قبول ندارند.

,

وی برجام را در راستای فرار دولت از فشار اقتصادی حاکم در جامعه دانست و اضافه کرد:برجام موقعی تصویب شد که دولت در فکر فرار از فشار اقتصادی مردم بود برجام با همه ی امتیازاتی که به بیگانگان داد ولی مورد بدعهدی دشمن قرار گرفت و امروز ماشاهد هستیم که برخی دولتی ها ادعا می کنند که آمریکا علاوه بر اینکه بر روح برجام پایبند نیست به بندهای برجام نیز پایبند نخواهد بود.

,

شعبانعلی رمضانیان در پایان بااشاره به موضوع یارانه ها و افزایش سه برابری آن خاطر نشان کرد:عده این با برداشت اشتباه یارانه سه برابری را غیر قابل اجرا می دانند در حالی که بدون توجه به این موضوع که قرار نیست تمامی مردم یارانه سه برابری دریافت کنند فقط اقشار ضعیف جامعه و سه دهک از مردم این مبلغ را دریافت خواهند کرد و مطمئن باشید که اگر جلوی اختلاص های میلیاردی در جامعه گرفته شود این مهم قابل اجرا خواهد بود.

,

در انتهای این مراسم از سرگروه های برتر بسیج فرهنگیان در شهرستان کبودراهنگ با اهدای لوح سپاس و تندیس تقدیر به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه