اخبار داغ

ماراتن 6609 نامزد شورای شهر و روستای اردبیل در انتخابات 96

ماراتن 6609 نامزد شورای شهر و روستای اردبیل در انتخابات 96
رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل، همزمان با آغاز فعالیت برای تبلیغات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، لیست نهایی نامزدهای این استان را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سبلان‌ما ناصری نصیری با بیان اینکه لیست نامزدهای شورای شهر و روستا در استان اردبیل نهایی شده، گفت: 6 هزار و 609 نامزد شورای شهر و روستا در این استان رقابت های انتخاباتی خود را آغاز کردند که از این تعداد 140 نفر در شهرها و سه هزار و 273 نفر در روستاها به عنوان اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا انتخاب خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل، تعداد واجدان شرایط رای در استان اردبیل را 950 هزار نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد 38 هزار و 880 نفر رای اولی هستند.

,

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، تصریح کرد: یک هزار و 292 صندوق ثابت و 303 صندوق سیار برای اخذ رای مردم در نقاط مختلف استان اردبیل پیش بینی شده است که یک هزار و 79 شعبه روستایی و 516 شعبه آن شهری است.

,

به گزارش روابط عمومی استانداری اردبیل، رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل، با بیان اینکه صد در صد نامزدهای شورای شهر و روستا در بیشتر شهرستان های این استان تایید صلاحیت شده‌اند، تصریح کرد: تعداد رد صلاحیت شدگان نامزدهای شورای شهر در پارس آباد صفر، گرمی صفر ،سرعین صفر، بیله سوار صفر، اردبیل 3 نفر ، مشگین شهر 2 نفر،نمین یک نفر،، کوثر یک نفر، نیر یک نفر و خلخال یک نفر اعلام شده است.

,

به گفته علی‌اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور، رای گیری الکترونیکی فقط برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که دارای 7 تا 9 عضو باشد مجاز است که تعداد این شهرها در سراسر کشور 142 شهر است.

,

انتخابات پنجمین دوره شورای شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در سراسر کشور برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه