اخبار داغ

پرونده سربازهای پرسپولیس بسته شد:

نوراللهی به پرسپولیس باز می گردد، عالیشاه به انزلی می آید

نوراللهی به پرسپولیس باز می گردد، عالیشاه به انزلی می آید
شنیده ها حکایت از این دارد که نوراللهی به دلیل حضور پدر و مادرش در دفاع مقدس می تواند از مرداد 96 به پرسپولیس باز گردد اما عالیشاه به دلیل محرومیت تراکتور سازی، باید یکی از تیمهای دسته یکی و به احتمال زیاد ملوان را انتخاب کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری افق انزلی امید عالشاه و احمد نوراللهی دو بازیکن پرسپولیس تهران هستند که در وضعیت خدمت سربازی قرار  گرفته اند و در روزهای گذشته اخبار متفاوتی مبنی آینده فوتبالی و تیم بعدی آنها شنیده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری افق انزلی,

احمد نوراللهی و امید عالیشاه، دو بازیکن سرباز پرسپولیس برای خدمت سربازی راهی تراکتورسازی شده بودند، اما  با توجه به محرومیت تبریزی‌ها از جذب بازیکن، این دو بازیکن از فعالیت در این تیم منع شدند و از نیم‌فصل دوم به تمرینات اختصاصی پرداخته‌اند.

,

بر اساس شنیده ها به دلیل حضور همزمان پدر و مادر نوراللهی در دفاع مقدس،  خدمت سربازی‌‌  او فقط تا مرداد سال ۱۳۹۶ به طول می‌انجامد و با این حساب شاید او از مرداد بتواند با دریافت کارت پایان خدمت خود به پرسپولیس برگردد که در این صورت، بهترین خبر ممکن برای سرخپوشان خواهد بود.

,

اما شرایط امید عالیشاه کمی سخت است. عالیشاه باید در فصل هفدهم نیز به خدمت سربازی خود ادامه بدهد و این در حالی است که تراکتورسازی در تابستان نیز نمی‌تواند بازیکنی به لیست خود اضافه کند چون از سوی کمیته انضباطی فیفا، همچنان محروم است و بعید است اتفاق بهتری برای سرخ‌های تبریزی رخ بدهد.

,

با این حساب عالیشاه باید باقی‌مانده سربازی خود را در یک تیم نظامی طی کند. او بین باشگاه‌های ملوان بندرانزلی، فجر‌سپاسی در لیگ یک و نیروی‌زمینی در لیگ دو باید یک تیم را پیدا کند که به احتمال زیاد انتخاب عالیشاه، ملوان خواهد بود. با این حال نوراللهی و عالیشاه برای روشن شدن تکلیف نهایی‌شان هنوز باید منتظر بمانند.

,

گفتنی است که  ستاد کل نیروهای مسلح چندی پیش مصوبه‌ای برای در اختیار داشتن امریه سرباز برای دیگر ارگان‌های ورزشی و باشگاه‌ها تصویب کرده بود که هنوز مورد موافقت قرار نگرفته و مشمولان سرباز امیدوارند پیش از شروع فصل در این رابطه اقدامی صورت گیرد.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه