اخبار داغ

جشن نیمه شعبان در شهرری+تصاویر

جشن نیمه شعبان در شهرری+تصاویر
مراسم جشن بزرگ نیمه شعبان در سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) همزمان با سراسر کشور در شهرری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب ری، امروز دلها شادند ولی چشمها هنوز منتظرند. منتظران در جشن زاد روز تولد منجی بشریت سینی های شربت و شیرینی را دست به دست می دهند. چراغانی ها نشان از یک سال انتظار دارد. سالهاست که شیعیان برای ظهور آخرین امید دست به دعا برداشته اند و در این عید بزرگ از خداوند می خواهند که پس از 1183سال به فلسفه غیبت پایان بدهد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از پایگاه خبری تحلیلی , آفتاب ری, ، امروز دلها شادند ولی چشمها هنوز منتظرند. منتظران در جشن زاد روز تولد منجی بشریت سینی های شربت و شیرینی را دست به دست می دهند. چراغانی ها نشان از یک سال انتظار دارد. سالهاست که شیعیان برای ظهور آخرین امید دست به دعا برداشته اند و در این عید بزرگ از خداوند می خواهند که پس از 1183سال به فلسفه غیبت پایان بدهد. ,

در روز نیمه شعبان همزمان با جشن های خیابانی حرم حضرت عبدالعظیم (ع) مرکز تجمع عاشقان ولایت است و مراسم جشن بزرگ میلاد نور در مصلای بزرگ این آستان مقدّس برگزار شد.

,

جمع خوانی خدام آستان مقدّس، سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیّدحمید حسینی، قرائت دعای کمیل و مدیحه سرائی، سخنرانی ویژه شب احیاء نیمه شعبان توسّط حجّت الاسلام والمسلمین اویسی و قرائت مناجات شعبانیه در شب میلاد و سخنرانی توسط حجت الاسلام والمسلمین حائری زاده و قرائت دعای سمات توسّط احمد زین العابدین فرد در روز ولادت از جمله برنامه های این مراسم معنوی و روحانی بود.

,

تصاویری از جشن های مردمی در سطح شهرری:

,

, , , , , , , , , , ,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه