اخبار داغ

انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن سنگ محک همه کسانی است که داعیه دار خط امام هستند/انعقاد سند شرم‌آور ۲۰:۳۰ خلاف اسلام و شرع است

انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن سنگ محک همه کسانی است که داعیه دار خط امام هستند/انعقاد سند شرم‌آور ۲۰:۳۰ خلاف اسلام و شرع است
عاطفه منزلی نماینده بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت دومین سخنران خواهر بسیجی کشور و اولین سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه استان کرمان بخش اسماعیلیه گفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از کرمان؛ عاطفه منزلی نماینده بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت دومین سخنران خواهر بسیجی کشور و اولین سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه استان کرمان بخش اسماعیلیه گفت : حمد و سپاس بر خداوند قادر متعال که به ما نعمت هدایت ارزانی داشت و به ما در عصر انقلابی، نعمت حیات داد که حرکت مبنایی خویش را از مکتب انسان ساز اسلام‌ گرفته است.انقلابی که سی و اندی سال است به رغم همه بدخواهی های مستکبران داخلی و خارجی همچنان با تکیه بر عزم و اراده ملی، امید دل مستضعفان عالم و خار چشم صهیونیسم و آمریکای جهان خوار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از کرمان,


منزلی افزود و خاطر نشان کرد : به راستی حضور مردم در تمام عرصه ها آیا چیزی جز عشق به امام و خط امام و شهداست، حضوری که نشان از پیوندی ناگسستنی بین امام و امت دارد که هر ساله چون خونی جدید در رگ های این انقلاب که میراث ارزشمند امام راحل و شهدای عزیز است ،جاری می شود.

نماینده بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت در پیش از خطبه های نمازجمعه اسماعیلیه گفت : مردم در همه صحنه های امسال نشان دادند که همچون رهبر خویش انقلابی هستند و در همه عرصه ها با تمام وجود از انقلاب خویش حمایت خواهند کرد اما سوال جدی من در این تریبون مقدس این است که ایا مسئولین رده های مختلف ما هم همچون مردم با تمام وجود پای کار انقلاب هستند؟!
عاطفه منزلی اولین خواهر بسیجی سخنران پیش از خطبه استان کرمان یادآور شد و گفت : انقلابی بودن و از انقلاب صحبت کردن شرط نیست انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن سنگ محک همه کسانی است که داعیه دار خط امام هستند.!

عاطفه منزلی دانشجوی مهندسی آب افزود : انقلابی گری یعنی عدالت خواهی، عدالت خواهی یعنی اینکه همان قدر که برایمان برگزاری کنسرت در بالای شهر مهم است حاشیه نشینی هم مهم باشد، عدالت خواهی یعنی همان قدر که بسیاری از حادثه ها برای مانور رسانه ای علیه یک جریان سیاسی خاص مهم است وضعیت اسف بار معدنچیان گلستان در حادثه اخیر و اوضاع نابسامان معیشت مردم هم مهم باشد، عدالت خواهی یعنی اینکه ما حق داریم سوال بپرسیم که آیا وضعیت نابسامان کشاورزان در همین جنوب استان که هر روز بدتر از روز گذشته می شود نیاز به مطالبه عمومی ندارد؟!

منزلی گفت :انقلابی گری یعنی مبارزه با تبعیض ، سوال جدی ما نسل جوان این است که چرا باید یکسری از افراد صرفا به خاطر داشتن قرابت فامیلی یا جناحی مرتکب بزرگترین تخلفات ممکن بشوند و بعد هم از حمایت های ویژه برخوردار باشند و بعضا آنها را ذخیره انقلاب بدانیم !.

دومین خواهر سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه کشور در اسماعیلیه جیرفت گفت : انقلابی گری یعنی ساده زیستی به راستی آیا وزیری که دارایی ثبت شده او صدها میلیارد تومن است می تواند درد کوله بری را بفهمد که در سرمای زمستان برای چند لقمه نان یخ می زند؟

خواهر بسیجی عاطفه منزلی گفت : سوال ما قشر جوان این است مبارزه با اشرافی گری که امروز چنددرصد از مسولین مانند مردم زندگی میکنند، مانند مردم می پوشند و مانند مردم درد فقر را لمس می کنند؟! به راستی مسئولانی که نگاه‌شان از انقلاب منحرف شده باشد، دید اشرافی‌گری پیدامیکنند و از مردم فاصله می‌گیرند که این فاصله سبب می‌شود نیازهای مردم را فراموش کنند و به منافع و دغدغه‌های مردم توجهی نکنند.

منزلی خاطر نشان کرد :امروز در حالی مردم عزیز از همه اقشار درگیر حماسه بی نظیر انتخابات ۲۹ اردیبهشت را به حماسه ای از لبیک ملی به ندای رهبر بدل خواهند کرد که صحبت از انعقاد سندی شرم آور ، برجام فرهنگی ۲۰:۳۰ در این مقوله موضع ما جوانان انقلابی کاملا روشن است این سند خلاف اسلام و شرع و دین مبین اسلام است .

منزلی دومین سخنران دانشجو خواهر بسیجی پیش از خطبه نماز جمعه کشور افزود :مشکلی که امروز وجود دارد عدم اعتماد به نفس برخی مسئولین ماست ، ما امروز مواجه باتفکری درکشور هستیم که تمام تلاش خود را برای به سرانجام رساندن یک معاهده بین المللی که خسارت محض و تحقیقا و تقریبا هیچ معطوف کرده اند و امروز همین معاهده دست مایه فشار بیشتر و باج خواهی بیگانگان شده است برجامی که قرار بود چرخ اقتصاد ما را بچرخاند همه چیز ما را قفل کرده است و مردم با عینک و ذره بین هم  نمی توانند وعده های پسابرجامی  را مشاهده کنند.!

منزلی افزود : بدون شک در انتخابات آتی مردم باید کسی را انتخاب کنند که ایمان قلبی به همه ارزش های این انقلاب داشته باشد. مسیر انتخاب ما فقط و فقط یک چیز است دولت انقلابی برآمده از مردم با مسئولینی که خود درد مردم را چشیده باشند
اگر نگاه انقلابی در کشور حاکم باشد مسائل کشور حل می‌شود. ما با نگاه انقلابی می توانیم بر همه مشکلات فائق شویم ولی اگر نگاه انقلابی نباشد ما باز هم باید شاهد فساد، تبعیض ، حقوق های نجومی ،رانت، معضلات و گرفتاریهایی باشیم که مستقیم با سفره مردم سر و کار دارد.

خواهر بسیجی عاطفه منزلی نماینده بسیج دانشجویی جیرفت گفت : آیا بهتر نبود دراین دولت، طی این چهارسال سال گذشته درکنارسیاست خارجی (برجام) بااعتمادبرجوانان وباتکیه بر توان داخلی دربهبود وضعیتاشتغال ،ازدواج ،معیشت،صنعت ،کشاورزی،رکود و… تلاش میکرد.؟

وی در خصوص مشکلات منطقه جنوب کرمان افزود : علاج وضعیت اقتصادی، نگاه به تولید داخل است و در این نگاه کشاورزی بعنوان بخش مهمی در تامین امنیت غذایی کشور، جایگاه ویژه ای دارد و جنوب استان کرمان سهم عظیمی در تامین این نیاز داراست. کشاورزی شغل اصلی و منبع درآمد خیل کثیری از مردم جنوب استان کرمان است که به دلیل عدم کارآمدی سازمانهای مسوول در وضعیت نا بسامانی به سر میبرد.

منزلی خاطر نشان کرد و گفت :دیگر از سازمان جهاد کشاورزی نا امید شده ایم. تا کنون هیچ کار چشمگیری که علاج وضعیت اسف بار کشاورزی جنوب باشد، توسط این سازمان صورت نگرفته است. وضعیت بیمار کشاورزی جنوب، نیازمند کار تخصصی می باشد. حذف دلال، استفاده از مرز هوایی و فرصت موجود یعنی فرودگاه جهت صادرات، انجام کارهای تخصصی از قبیل پایش آماری، آمایش سرزمینی میتواند به برون رفت کشاورزی از وضعیت فعلی کمک کند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه