اخبار داغ

درحرکتی خودجوش صورت گرفت؛

پاک‌سازی پارک جنگلی خلیل‌آباد از زباله توسط جوانان

پاک‌سازی پارک جنگلی خلیل‌آباد از زباله توسط جوانان
جمعی از جوانان خلیل‌آبادی درحرکتی خودجوش، پارک جنگلی این شهر را از زباله‌‌های به‌جای مانده از گردشگرانT نظافت و پاک‌سازی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، صبح امروز تعدادی از دوستداران محیط زیست خلیل‌آباد در اقدامی هماهنگ و خودجوش اقدام به پاک‌سازی پارک جنگلی این شهرستان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

در این مراسم تعداد 20 نفر از دوستداران محیط زیست با همراهی و مشارکت شهرداری خلیل‌آباد و اداره حفاظت محیط زیست شهرستان حضور داشتند.

,

 

,

محمد مظلوم پناه، رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلیل‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار یار خراسانی، در حاشیه برگزاری این مراسم اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حفظ و صیانت از محیط زیست از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

, یار خراسانی,

 

,

 وی بابیان اینکه هرگونه فعالیتی که باعث آلودگی و تخریب محیط زیست شود بر اساس اصل 50 قانون اساسی ممنوع است، خاطرنشان کرد: آیات و روایات متعددی در خصوص اهمیت حفظ محیط زیست وجود دارد.

,

 

,

مظلوم پناه همچنین ادامه داد: بر اساس سیاست‌های کلی محیط زیست ابلاغی توسط مقام معظم رهبری، مشارکت کلیه اقشار جامعه در حفظ محیط زیست لازم و ضروری است.

,

 

,

وی بابیان اینکه چنانچه خواسته باشیم محیط زیست حفظ شود لازم است همه شهروندان، احساس مسئولیت و در این زمینه مشارکت کنند، تصریح کرد: سعی کنیم زباله کمتری تولید کنیم، زباله‌ها را در منزل و محل کار تفکیک و جداسازی کنیم و هنگام خرید حتماً از کیسه‌های پارچه‌ای بهره گیریم.

,

 

,

رئیس اداره حفاظت محیط زیست خلیل‌آباد با اشاره به فصل زادوولد وحوش بیان کرد: با توجه به اینکه بهار فصل تخم‌گذاری و جوجه آوری پرندگان و فصل زادوولد وحوش است همشهریان در صورت حضور در محیط زیست از دست زدن و برداشت تخم پرندگان و نوزادان وحوش پرهیز کنند.

,

 

,

وی در پایان تأکید کرد: همشهریان گرامی در صورت مشاهده تخلفات شکار و صید مراتب را به پاسگاه‌های انتظامی یا اداره حفاظت محیط زیست شهرستان به شماره 57725764 و 09158236196 گزارش کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه