اخبار داغ

فرماندار مشهد اعلام کرد:

فعالیت 75 هزار مجری انتخابات در خراسان رضوی

فعالیت 75 هزار مجری انتخابات در خراسان رضوی
فرماندار شهرستان مشهد گفت: حدود ۷۵ هزار نفر در کل استان در امر انتخابات دخیل هستند که از این تعداد ۳۵ هزار نفر در مشهد مستقرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمدرحیم نوروزیان، فرماندار شهرستان مشهد در همایش بزرگ خادمین انتخابات که با حضور مسئولان 17 گانه اعضای ستادها و نمایندگان فرماندار شهرستان مشهد در محل سالن صبای صدا و سیما برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های انتخاباتی به خوبی در حال انجام شدن است و انتخابات در نظام همیشه مهم بوده است، ولی درحال حاضر به دلیل مسائل جهانی و منطقه‌ای اهمیت بیشتری دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی با تأکید بر اینکه انتخابات در ایران تبدیل به رفراندوم شده است، بیان کرد: در دنیا درصد مشارکت مردم در انتخابات۳۰ درصد است، ولی در ایران به رغم تمامی سنگ‌اندازی‌های بیگانگان، همیشه بالای ۶۰ درصد مردم در انتخابات حضور می‌یابند.

,

 

,

نوروزیان یادآور شد: انتخابات ادای تکلیف و حق ملی است و به دلیل شرایط جهانی و محلی باید برای آن حساسیت بیشتری قائل شویم.

,

 

,

فرماندار شهرستان مشهد عنوان کرد: نگاه همگان به این انتخابات است که چگونه به پیش می‌رود و انتخابات دارای وجوه گوناگون است که بخشی از آن مشارکت مردم و بخشی دیگر از آن اجرای انتخابات است و به همین دلیل در اجرا باید دقت کرد که در چارچوب قانون باشد.

,

 

,

وی تأکید کرد: این امانت باید به دست مردم برسد و ما نگهبان آن هستیم، همه باید در فضای انتخابات قرار بگیریم.

,

 

,

نوروزیان با اشاره به اینکه عمده کار استان در مشهد است، تصریح کرد: حدود ۷۵هزار نفر در کل استان در این کار دخیل هستند و از این تعداد ۳۵هزار نفر در مشهد مستقرند و از تعداد چهارهزار شعبه در استان، ۱۵۳۲ شعبه به علاوه دو عشایری در مشهد استقرار دارند.

,

 

,

فرماندار شهرستان مشهد با بیان اینکه مشهد به لحاظ کلان شهر بودن و البته مذهبی بودن مهم و در دید عموم است، تصریح کرد: در کنار اهمیت انتخابات در سطح کشور، موضوع انتخابات مشهد بسیار مهم است، تعداد ۱۱۰۲ شعبه ثابت و 68 شعبه سیار مجموعا به تعداد ۱۱۷۰ شعبه در کل شهرستان است که این تعداد شعبه در نواحی ۱۹ گانه تقسیم شده‌اند.

,

 

,

وی یادآور شد: برخی از نواحی استانی کار بیشتری دارند مثل تربت حیدریه و سبزوار که تا ۱۳۰ شعبه دارند به طور میانگین می‌توان گفت که هر ناحیه به اندازه فرمانداری مشهد حساس است.

,

 

,

نوروزیان تأکید کرد: مهمترین مسئله انجام و اجرای درست انتخابات است و در روز رای گیری باید انتخابات درست انجام گیرد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: مجریان انتخابات نباید از کسی طرفداری کنند که حکایت از نقض بی‌طرفی باشد و چنانچه اعتماد مردم سلب شود جبرانش سخت است.

,

 

,

فرماندار مشهد مقدس با بیان اینکه باید به روزی برسیم که برنامه‌های انتخابات در همه جای شهر مانیتور شود، عنوان کرد: چنانچه در انتخابات خدشه‌ای وارد شود حیثیت نظام زیر سؤال می‌رود و این شایسته مردم نیست که حتی صندوقی باطل شود.

,

 

,

نوروزیان یادآور شد: شعب طوری چیده شده است که مردم زیاد در صف منتظر نباشند و حتما باید رادیو و تلویزیون در شعبه باشد و تنها وزیر کشور باید اعلام تمدید و تعطیل انتخابات کند و تا قبل از اعلام مراجع قانونی کسی مجاز به اعلام نیست؛ چراکه براساس تخمین و اطلاع نمی‌توان اعلام نتیجه انتخابات کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه