اخبار داغ

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مردم با حضور چشمگیر در انتخابات، دشمنان را مایوس خواهند کرد

مردم با حضور چشمگیر در انتخابات، دشمنان را مایوس خواهند کرد
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم با حضور چشمگیر در انتخابات، دشمنان را مایوس خواهند کرد و با انتخاب آگاهانه خود زمینه حضور یک رئیس جمهور معتقد به ولایت فقیه، فرهنگ دینی، نیروی داخلی و ظرفیت های درونی، در صحنه را فراهم می کنند تا در کوتاه مدت هم مشکلات فعلی کشور حل شود و هم شاهد شکوفایی روزافزون و تحقق اقتصاد مقاوتی باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با کریمه، در خصوص اهداف دشمن در آستانه انتخابات اظهار داشت: آنچه که دشمن در سالهای بعد از انقلاب، به ویژه در سالها اخیر در پیش گرفته است، توجه بیش از اندازه، به مسئله معیشت اقتصاد ما بوده است که با تدابیر مقام معظم رهبری و هشدارها و تذکراتی که ایشان دادند تا حدودی توطئه دشمن خنثی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کریمه,

وی افزود: اکنون نیز وظیفه قوای سه گانه و فعالان اقتصادی است که باید این موضوع را جدی بگیرند و با رونق بخشیدن به تولید و اشتغال، توطئه دشمن را خنثی کنند.

,

رجبی ادامه داد: اگر امروز شاهد مشکلات اقصادی در کشور هستیم، معلول کم کاری و درست عمل نکردن مسئولان است، وگرنه ظرفیت های کشور ما بگونه ایست که می تواند تمام این مشکلات را از بین ببرد.

,

وی بیان داشت: از سویی دیگر، فرهنگ غنی اسلام و کشورمان نیز نسبت به تولید و اشتغال، بهره بری از منابع طبیعی، رعایت عدالت اجتماعی، رسیدگی به محرومین و نیازمندان و همچنین در خصوص خود کفایی و خود اتکایی توصیه هایی کرده است.

,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان داشت: همه اینها به این معناست که فرهنگ ما برای ایجاد رشد و شکوفایی اقتصادی تمام رهنمودها را دارد که اگر مسئولان کشور، به درستی به آن جامه عمل می پوشاندند، قطعا امروز هیچ گونه مشکل اقتصادی در کشور نداشتیم.

,

وی تصریح کرد: همچنین ما هم از لحاظ سرمایه و نیروی انسانی و هم از لحاظ منابع طبیعی و موهبات الهی در سطح مطلوبی قرار داریم که اگر مسئولان، سرمایه گذاری و سیاست گذاری درستی می کردند، تمام مشکلات اقتصادی، اشتغال و تولید ما حل می شد و در سطح کشورهای رده اول اقتصادی قرار می گرفتیم.

,

 رجبی یادآور شد: بنابراین اگر اکنون با مشکلات اقتصادی، اشتغال و تولید روبرو هستیم معلول کم کاری و یا بدکاری مسئولان و در راس آن ها رئیس جمهور است، لذا مردم باید احساس مسئولیت کرده و آگاهانه در عرصه انتخابات حضور پیدا کنند تا با انتخاب یک رئیس جمهور اصلح که هم درد مردم را احساس کند و هم به ظرفیت های درونی اعتماد و اعتقاد داشته باشد، مشکلات اقتصادی کشور در کوتاه مدت هموار گردد.

,

وی ابراز داشت: اما متاسفانه در سالهای اخیر دولتمردانی در صحنه بودند که به نیروی های درونی کشور، اعتقاد و اطمینانی نداشتند و می گفتند ملت ما در حد یک آبگوشت بزباش می تواند نوآوری داشته باشد! به طوری که بعضی از آنها می گفتند ما حتی مدیرانمان را هم باید از خارج وارد کنیم! مسلما یک چنین مسئولانی مشکلات اقتصادی کشور را افزون تر خواهند کرد.

,

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حتی برخی از آنها، بجای آن که محکم جلوی دشمن بایستند و با عزت و اقتدار در صحنه حضور پیدا کنند، معتقدند که استکبار جهانی، می تواند با یک بمب تمام سرمایه و نیروهای نظامی ما را فلج کند! یک چنین مسئولی در همان روزی که این حرف را زد می بایست فورا برکنار می شد تا این همه مصیبت برای کشور به بار نمی آمد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: به هرحال، مردم با حضور چشمگیر در انتخابات، دشمنان را مایوس خواهند کرد و با انتخاب آگاهانه خود زمینه حضور یک رئیس جمهور معتقد به ولایت فقیه، فرهنگ دینی، نیروی داخلی و ظرفیت های درونی، در صحنه را فراهم می کنند تا در کوتاه مدت هم مشکلات فعلی کشور حل شود و هم شاهد شکوفایی روزافزون و تحقق اقتصاد مقاوتی باشیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه