اخبار داغ

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت خراسان رضوی خبر داد:

صدور 2500 مجوز توزیع کالای دخانی در خراسان رضوی

صدور 2500 مجوز توزیع کالای دخانی در خراسان رضوی
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت خراسان رضوی گفت: طی سال 95 با پیگیری ثبت و اخذ مجوز توزیع کالای دخانی به صورت خرده فروش، تاکنون 2 هزار و 577 عامل در سطح استان موفق به دریافت مجوز شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی غفوری مقدم اظهار داشت: طی سال گذشته، 28 مجوز استانی توزیع عمده کالای دخانی درسطح استان، صادر شد که در این خصوص با اخذ استعلامات از دستگاه های ذی ربط نسبت به صدور مجوز اقدام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به پیگیری امور مرتبط با سامانه جامع تجارت ایران به منظور ثبت کد رهگیری و خریدوفروش کالای دخانی، افزود: در این خصوص ضمن اطلاع رسانی به عوامل توزیع در سطح استان نسبت به ایجاد شناسه رهگیری برای 51 نفر از بازرسین و همکاران این سازمان درسطح استان اقدام شده است.

,

غفوری مقدم تصریح کرد: با توجه به اینکه اصلی ترین مسیر ترانزیت محصولات دخانی از مبادی وارداتی کشور به مقصد افغانستان از خراسان رضوی است، تاکنون 119 محموله ترانزیتی  بازدید و ضمن تطابق بار با اسناد اظهار شده نسبت به تنظیم صورت جلسه و صدور مجوز خروج گمرک دوغارون اقدام شده است.

,

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طی سال 95 با پیگیری ثبت و اخذ مجوز توزیع کالای دخانی به صورت خرده فروش درسامانه ایرانیان اصناف ، تاکنون 2 هزار و 577 عامل در سطح استان موفق به دریافت مجوز شده اند که دراین خصوص جایگاه استان در رتبه دوم کشوری است.

,

 وی با تاکید بر پیگیری امور مرتبط با قاچاق سیگار و کاهش مصرف مواد دخانی از طریق  شرکت در جلسات کمیته استانی کنترل و مبارزه با دخانیات افزود: همچنین مشخصات و چگونگی تشخیص و تفکیک برندهای جعلی محصولات دخانی به اداره های شهرستان های استان و دستگاه های اجرایی ذی ربط از جمله  مرکز  بهداشت، اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، اداره نظارت بر اماکن عمومی، دبیرخانه قاچاق کالا و ارز  و اتحادیه های مرتبط اعلام شده است.

,

اتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه