اخبار داغ

یادداشت؛

علت افزایش عصبانیت ها و بداخلاقی ها در اردوی روحانی چیست؟

علت افزایش عصبانیت ها و بداخلاقی ها در اردوی روحانی چیست؟
تیم انتخاباتی حسن روحانی با نزدیک تر شدن به انتخابات ریاست جمهوری و احساس خطر بیشتر نسبت به خالی بودن سبد آرای خود، به بداخلاقی های بیشتری روی آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام جغتای، تیم انتخاباتی روحانی با برآورد و محاسبه اشتباه از وضعیت آرای رقبای جدی خود شامل آیت الله رئیسی و قالیباف و به امید بهره بردن از موج های کذایی وارد آوردگاه انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام جغتای,

اردوی تبلیغاتی حسن روحانی در ادامه مسیر خود با اشتباهات راهبردی تر، از قبیل حمله به دولت قبل، حضور در بین معدنچیان یورت گلستان، پیش کشیدن اتهامات فاقد هر گونه مدرک معتبر، انتشار مصاحبه های ساختگی از برادران اهل تسنن و انتشار حمایت های دروغین از طرف خانواده های شهدای عزیز نظیر خانواده شهید سردار همت کار را برای خود سخت تر از گذشته کرد و در هر مرحله از سبد آرای خود کاست.

,

از طرفی در حالی که پیش بینی می شد که حسن روحانی بتواند با ادعاهای نادرست طرف های مقابل خودش را در مناظرات مورد هجوم قرار داده و موجی را برای جذب آرای بیشتر ایجاد نماید، اما اخلاق محوری آیت الله رئیسی و عدم پرداختن به موضوعاتی که در درجه اول باعث ضربه به نظام میشد اوضاع را به ضرر روحانی تغییر داد.

,

تمام موارد مذکور بی شک در تیم ارزیابی این نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ارزیابی می شود و متناسب با آن نقشه راهها برای مقاطع پیش رو تنظیم و به ستادهایش در سراسر کشور ابلاغ می شود، بنابراین می توان نتیجه گرفت که افزایش بداخلاقی ها نسبت به روز های اول در تیم انتخاباتی حسن روحانی معقولانه باشد.

,

بد اخلاقی هایی که روز به روز به میزان و شدت آنها افزوده می شود و به هیچ قید و بند و حصاری محدود نمی شود از تهمت های بی پایه و اساس در حیطه کاری رقبا گرفته تا دست اندازی به حریم خانواده و شخصی، از ضربه به منافع ملی گرفته تا تایید نظرات ضد انقلاب و حرکت در راستای اهداف آنها.

,

حال باید چه کرد؟

,

در این اثنا و در کوران تلاش های ناجوانمردانه تیم انتخاباتی حسن روحانی مطمعنا آن چیزی که می تواند کارساز باشد همان روشی است که سید ابراهیم رئیسی در پیش گرفته، یعنی اخلاق مداری و عدم اولویت دادن به خواسته های شخصی و هوس های ذاتی نسبت به منافع نظام.

,

توجه به خط قرمزهای اخلاقی و امنیتی ترسیم شده از طرف رهبر معظم انقلاب نیز می تواند به عنوان نقشه راهی مطمعن راهنمای نامزدهای ارزشی و انقلابی و طرفداران آنها در سراسر کشور باشد.

,

 

,

اسماعیل زمندی

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه