اخبار داغ

وزیر سابق نفت:

نگاه دولت به خارج از کشور است/فاصله طبقاتی در این دولت بیشتر شده است

نگاه دولت به خارج از کشور است/فاصله طبقاتی در این دولت بیشتر شده است
وزیر سابق نفت با اشاره به اینکه فاصله طبقاتی در این دولت بیشتر شده است، گفت: دولت نگوید پول نداریم پول داریم نگاه جای دیگر است، نگاه دولت بجای رفع مشکل مردم به خارج از کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فرهنگ نگار،سید مسعود میرکاظمی شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد طفلان مسلم نیروگاه با اشاره به اینکه کشور شرایط خوبی را سپری نمی کند، اظهار داشت: امروز وضعیت اقتصادی، اجتماعی و معیشتی مردم وضعیت مناسبی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ نگار,

وی ادامه داد:گروهی 20 سال است که دولت را در دست دارند پس نگوئیم 4 سال دولت را در دست دارند؛ 8سال دولت به آنها نرسید چه بلایی بر سر کشور آوردند که فتنه 88 این موضوع را ثابت می کند.

,

وزیر سابق نفت با اشاره به اینکه عده ای خود را در سال 88 برتر می دیدند که وقتی رای نیاوردند کشور را به هرج و مرج کشیدند، گفت: کشور ما دارای آمار و شاخص های معتبر از مراکز مختلف می باشد و رهبر هم فرمودند که هر دولتی را با آمار و شاخص های خود نقد و بررسی کنید.

,

وی افزود: ما از صدا و سیما هم انتقاد داریم؛ صدا و سیما 4سال با دولت بود؛ برخی دکورها هم به رنگ تبلیغاتی دولت بود.

,

میرکاظمی با اشاره به اینکه ما در کشور منابع خوبی داریم، بیان داشت: نیروی انسانی ما برترین نیروی انسانی در دنیا می باشد که کشورهای اروپایی حسرت این نیرو را دارند و دنبال این نیرو هستند.

,

وی عنوان داشت: چرا عده ای در کشور می گویند که چیزی در کشور نداریم؛ ما در کشور هم دارایی مادی و هم معنوی هستیم و هم بینش داریم،چرا می گویند که باید صبر کنیم تا کدخدا بیاید؛ چطور می گویند که پول نداریم در حالی که این دولت در حدود این4 سال680 میلیارد تومان  هزینه های جاری دولت می باشد.

,

وزیر سابق نفت با اشاره به اینکه طبق آمار دولت نرخ بیکاری 12.7 می باشد، خاطرنشان شد: به گفته خود وزیر 50درصد واحدهای  صنعتی در این دولت تعطیل شده است که این آمار برابر با عملکرد کل دولت های قبل است.

,

وی ادامه داد: طبق آماری که صندوق بین المللی پول منتشر کرده است و دولت هم این صندوق را قبول دارد اعلام کرده است بیکاری در ایران 11 مرتبه بدتر شده است.

,

میرکاظمی با اشاره به اینکه دولت دو سال برخی از دستگاه ها را از اعلام اطلاعات ممنوع کرده است، گفت: دولت به روزنامه هایی که با او هست یارانه می دهد و به بقیه یارانه نمی دهد؛ دولت می گفت که اگر برجام امضا شود همه چیز حل می شود؛ دولت 4 سال کشور را به دلیل خطای محاسباتی معطل کرده است.

,

وی افزود: با مسکن مهر یک میلیون شغل ایجاد می شود، وقتی کارخانه ها تعطیل شود کارگران کجا بروند؛ در این دوره حامل های انرژی چندین بار گران شده است اما یارانه ها در این حد باقی مانده است.

,

وزیر سابق نفت ادامه داد: حجت الاسلام رئیسی اعلام کرد که 3دهک مشکل معیشتی دارند که باید سریع رسیدگی شود که دولت می گوید این کاندیدا پوپولیستی  عمل می کند؛ 80هزار میلیارد تومان درآمد دولت  از فروش حامل های انرژی است که 33.500میلیارد تومان به مردم می دهد، بقیه خرج دولت می شود به قشر ضعیف که می رسد دولت می گوید پول نداریم.

,

وی با اشاره به اینکه طبق آمارهای دولت فاصله طبقاتی در جامعه بیشتر شده است، اضافه کرد:دولت نگوید پول نداریم پول داریم نگاه جای دیگر است، نگاه دولت بجای رفع مشکل مردم به خارج از کشور است.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه