اخبار داغ

یادداشت؛

رونق اقتصاد کشور؛ چشم انتظار رأی من و تو

رونق اقتصاد کشور؛ چشم انتظار رأی من و تو
امروز در آستانه روز تصمیم‌گیری قرار گرفته‌ایم و نباید اجازه دهیم مسیر اشتباهی که در این چهار ساله توسط یک دولت پیر و خسته وجود داشته است ادامه پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر حسن روحانی و نامزد پوششی او، اسحاق جهانگیری در اظهار نظرهای انتخاباتی خود ادعا کرده‌اند که ما در کشور، دیگر رکود اقتصادی نداریم و هم اکنون شاهد رونق اقتصادی هستیم!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

اولاً این اظهار نظرها نشان می‌دهد که تکیه حسن روحانی برای قضاوت در مورد وضعیت اقتصادی کشور، مبتنی بر آمارهایی است که سازمان‌های دولتی به او می‌دهند و نه مبتنی بر سفره و جیب مردم و وضعیت عینی معیشت آن‌ها!

,

ثانیاً ادعای روحانی و جهانگیری مبنی بر اینکه اکنون شاهد رونق اقتصادی در کشور هستیم نشان می‌دهد که تعریف این دولت از رونق اقتصادی، همین وضعیتی است که اکنون با آن مواجه می‌باشیم. همین وضعیت فعلی اقتصاد ما...

,

ثالثاً با تداوم دولت حسن روحانی، اقتصاد کشور ما در چهار سال آینده نیز همین وضعیت فعلی را تجربه خواهد کرد. همین وضعیتی که روحانی و جهانگیری، آن را رونق اقتصادی می‌دانند.

,

رابعاً نجات از وضع اقتصادی فعلی و مشکلات جدی معیشتی، یک پیش نیاز اساسی دارد و آن حذف تفکری است که همین وضعیت بحرانی را، رونق اقتصادی می داند!...

,

نتیجه آنکه برای حذف این تفکر باید در روز 29 اردیبهشت که روز تعیین سرنوشت کشور برای چهار سال آینده است، تصمیمی درست بگیریم و به آن‌هایی که مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را نمی‌بینند و برای رفع این معضلات، از فرصت چهار ساله‌ای که ملت ایران در سال 92 در اختیار آن‌ها قرار داده است به طور صحیح استفاده نکرده‌اند نشان دهیم که مردم ایران به هیچ کس چک سفید امضاء نمی‌دهند!

,

تصمیم‌گیری درست ما در روز انتخابات می‌تواند مسیر حرکت کشور را عوض کند. لازم است با نگاهی به عملکرد چهار ساله دولت فعلی و نیز با نگاهی به معضلات پیش روی اقتصاد کشور، این بار در تصمیمی درست به کسی رأی بدهیم که با نگاهی انقلابی و جهادی، اولویت اول او همان اولویتی باشد که رهبر معظم انقلاب چندین سال است بر روی آن تأکید می‌کنند. یعنی اقتصاد و اقتصاد و اقتصاد!

,

اینکه فردی رییس جمهور کشور ما باشد که دغدغه‌اش برگزار شدن یا برگزار نشدن کنسرت و یا پخش نشدن صدای فلان خواننده باشد خیلی برای کشور ما متفاوت خواهد بود تا اینکه فردی سکاندار دستگاه اجرایی کشور باشد که دغدغه اصلی اش را اقتصاد کشور و اشتغال و ازدواج و مسکن جوانان بداند.

,

امروز در آستانه روز تصمیم‌گیری قرار گرفته‌ایم. نباید اجازه دهیم مسیر اشتباهی که در این چهار ساله توسط یک دولت پیر و خسته و بسته وجود داشته است ادامه پیدا کند.

,

باید به سمتی برویم که کشور ما با تحقق اقتصاد مقاومتی بتواند در برابر تهاجم دشمن در این جبهه به خوبی ایستادگی کند و اولین گام برای دستیابی به یک اقتصاد مقاوم و درون زا، رأی دادن به فردی است که دارای روحیه‌ای انقلابی، جهادی، ظلم‌ستیز و معتقد به کرامت ملت مسلمان و انقلابی ایران باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه