اخبار داغ

انتقاد شدید مردم از بد اخلاقی‌های انتخاباتی نامزدها شورای شهر

انتقاد شدید مردم از بد اخلاقی‌های انتخاباتی نامزدها شورای شهر
مردم تربت حیدریه معتقدند در این چند روز گذشته از تبلیغات کاندیداهای شورای شهر، از هیچ نامزد انتخاباتی برنامه ای خاص برای عمران و آبادانی شهر ندیدند و اغلب آنها در سخنرانی ها و فضاهای مجازی به فلسفه وجودی شورای شهر و وظایف آن و آینده نگری آرمانی بسنده می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تابان تربت، در پنجمین روز از تبلیغات نامزدهای انتخاباتی شورای شهر تربت حیدریه به میان مردم رفت و نظرات آنان را نسبت به لزوم مشارکت حداکثری و نحوه تبلیغات نامزدها جویا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

محمد احمدیان یکی از اصناف و بازاریان که همه روزه بیشترین رصد نحوه تبلیغات انتخاباتی شورای شهر را دارد، اظهار داشت: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران مهد دموکراسی و مردم سالاری است که ملت می تواند با انتخاب افراد مورد نظر در سرنوشت کشور تاثیر گذار باشد.

,

وی بیان کرد: حضور مردم در انتخابات و پای صندوق های رای دشمنان نظام را از این ملت و کشور به مانند همیشه ناامید خواهد کرد و می طلبد همه اقشار مختلف مردم این حماسه را پر رنگ تر از گذشته منعکس کنند.

,

وی از رفتار تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی شورای شهر تربت حیدریه انتقاد کرد و گفت: تنها فعالیت کاندیداها در داخل شهر به نصب بنر و پوستر های تبلیغاتی ختم می شود و گاهی برخی افراد با حضور در مساجد و محافل مختلف به بیان نظرات شخصی و آرمانگرایی می پردازند.

,

وی افزود: بیشترین مطلبی که در این فضاهای تبلیغاتی به چشم می خورد عدم برنامه ریزی مناسب نامزدهای انتخاباتی برای حضور در شورای شهر است، بنحوی که تاکنون هیچکدام از این کاندیداها برنامه ای برای عمران و آبادانی شهرو سایر مسائل ارائه نکرده و انتظار هم دارند از جانب مردم انتخاب شوند.

,

محمدی فعال فرهنگی شهر تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار ما بیان داشت: اگر به دقت رفتار کاندیداها را رصد کنید به راحتی متوجه می شوید که اغلب آنها شورای شهر را با شهرداری و مسائل مربوط به خیابانها و آسفالت معابر می شناسند، حال آنکه بخشی از وظایف شورای شهر عمران و آبادانی است و مسائل فرهنگی، اجتماعی و همچنین اقتصادی بصورت ویژه باید در برنامه های نامزدها مشخص باشد.

,

وی خاطر نشان کرد: در شهری که به گفته مسئولان دستگاه قضایی سالانه حدود 45 هزار پرونده قضایی در آن رسیدگی می شود و حداقل بخش عمده ای از این پرونده ها به آسیب های اجتماعی و حاشیه نشینی بر می گردد چه خوب است که نامزدهای انتخاباتی در برنامه های خود برای مردم بگویند آیا برنامه ای برای کاهش این آسیب ها دارند؟

,

این فعال فرهنگی حاشیه نشینی را معضل اصلی شهر تربت حیدریه عنوان کرد و گفت: با توجه به مهاجرت روستائیان و شهرهای همجوار به این شهر و اینکه اغلب  افراد در حاشیه شهرمستقر می شوند به تبع آسیب های فراوانی متوجه مردم می شود، بنابراین بخشی از وظایف اعضای شورای شهر و همچنین نامزدهای داوطلب حضور این است که برای این آسیب ها برنامه ای مدون و قابل اجرا ارائه کنند، صرف اینکه به آسفالت معابر و بازگشایی خیابانها و فضای سبز پرداخته شود کار مناسبی نیست.

,

دانشجوی رشته مدیریت بازرگانی، سیاه نمایی را از دیگر رفتارهای برخی کاندیدها در تبلیغات برشمرد و بیان داشت: برخی نامزدهای انتخاباتی برای کسب چندین رای بیشتر همه گذشته را سیاه برای مردم جلوه داده و انتخاب خودشان را باعث دگرگونی می دانند،کما اینکه در چهار دوره قبلی فعالیتهای برای شهر انجام شده اما کافی نبوده و مردم انتظار بیشتری دارند ولی صرف اینکه هیچ اقدامی نشده سیاه نمایی برای رای آوری بیشتر است.

,

محمد علیپور اظهار کرد: عدم ارائه برنامه ای شاخص توسط نامزدهای انتخاباتی باعث شده تا مردم همچنان نسبت به انتخاب افراد اصلح سرگردان باشند و بیشتر تمرکز خود را به انتخابات قومی و قبیله ای معطوف کرده و این موضوع برای پیشرفت و آبادانی شهر در همه عرصه ها بسیار خطرناک است.

,

وی بیان داشت: چرا به کسی که اطمینان داریم هیچ برنامه ای برای شهر ندارد و صرف اینکه از اقوام و همسایگان ماست باید رای داد، این همان حق الناسی است که فردای قیامت از همه ما سئوال خواهند کرد.

,

غلامزاده از فعالان اصناف ترت حیدریه معتقد است؛ کسانی که برای انتخابات شورای شهر کاندیدا شدند علاوه بر عمران و آبادانی باید برنامه ای برای راه اندازی واحدهای تولیدی تعطیل شده و یا نیمه تعطیل داشته باشند، این شهرستان دارای پتانسیل های فراوانی است، فقط یک مدیریت شهری ثوی می تواند آن را به فعلیت برساند.

,

وی گفت: بعنوان نمونه به گفته مسئولان بخش کشاورزی روزانه دهها تن شیر در این شهرستان تولید می شود و بخش اعظمی از آن به کارخانجات اطراف می رود حال انکه کارخانه رادوار طوس در این شهرستان با 40 درصد ظرفیت خود کار می کند، اگر نامزد انتخاباتی برای این ظرفیت ها و معضلات پیش رو برنامه ای ارائه کند مردم به یقین استقبال خواهند کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه