اخبار داغ

گرافیست های البرزی در جشنواره کشوری «ترافیک و گرافیک» درخشیدند

گرافیست های البرزی در جشنواره کشوری «ترافیک و گرافیک» درخشیدند
سیدمهدی حسینی مسئول خانه گرافیک حوزه هنری البرز علاوه بر کسب رتبه چهارم، برای مجموعه آثارش در جشنواره «ترافیک و گرافیک» مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نگارانه؛سیدمهدی حسینی مسئول خانه گرافیک حوزه هنری البرز علاوه بر کسب رتبه چهارم، برای مجموعه آثارش در جشنواره «ترافیک و گرافیک» مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.مراسم اختتامیه نخستین جشنواره تجسمی «ترافیک و گرافیک» با همکاری حوزه هنری کشور و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اردیبهشت ماه سال جاری برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه؛,

در اختتامیه این جشنواره هنری سیدمهدی حسینی هنرمند البرزی و مسئول خانه گرافیک حوزه هنری البرز که چندین اثر پوستر با موضوع ترافیک و حمل و نقل شهری ارائه کرده بود حائز رتبه چهارم و واجد تقدیر برای مجموعه آثار خود در نخستین جشنواره «ترافیک و گرافیک» گردید.

,

لازم به ذکر است آثار چندین نفر از اعضای خانه گرافیک حوزه هنری البرز نیز به بخش نمایشگاهی این جشنواره راه یافتند.  این جشنواره فرهنگی و هنری با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های گرافیکی در زمینه خلق اثر برگزار گردید.

,

جشنواره «ترافیک و گرافیک» در موضوعات نقش شهروندان در برقراری نظم و انضباط ترافیکی و ترویج استفاده مردم از وسایل حمل و نقل عمومی اواخر سال گذشته با حضور و اجرای گروه‌های نمایش خیابانی از سراسر کشور در تهران برگزار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه